PDA

View Full Version : boss GT-3



koentrend
5 februari 2004, 13:54
sorry ging net mis,

ik heb hier alle besproken items:

Zijn hier nog Gt-3 fanaten?
Zo ja wat zijn jullie ervaringen?
Als je bijvoorbeeld bank 1-1 hebt dan kan je via crtl op 1-1 iets toevoegen, lukt me alleen niet?
Weet iemand het?

-----------------------------------------------------------------------

om dingen toetevoegen aan de CTL en EXP pedalen, moet je de assign-functie gebruiken. Je kan dan 9 extra parameters besturen met één van de 2 of verdeeld over beide.
Je zou bijvoorbeeld
"distortion aan/uit"
"lange delay uit/aan"
"korte delay aan/uit"
"chorus uit/aan"
onder CTL kunnen zetten, waarbij je dus eigenlijk schakelt tussen een droge distortion met korte delay, en een typisch 'ballad-achtig' clean geluid met veel delay en chorus.

Onder de EXP zou je de wah kunnen zetten. Het trucje hier is dat je de wah de 'range' laat beschrijven van 2-127, en het aan/uit schakelen van de wah range 0-1 meegeeft. Zo staat de wah nl UIT in de 'hielpositie' en blijft ie niet constant aan staan.

Kan je ook een extra effect aan en uitschakkelen met de crtl toets.

hoe vind jij voor de rest de prestaties van de gt-3?



hoe bedoel je een extra effectt? Eentje die buiten de GT-3 in de fx-loop hangt? Dat weet ik niet meer.
Ik heb bijna 5 jaar de GT-3 gehad, maar eind 2002 weggedaan.
Ik vond/vind hem super-veelzijdig, je kunt ELKE parameter editten en besturen (met CTL en EXP), maar de AD/DA conversie liet te wensen over, wat resulteerde in digitale bijgeluiden en distortion (heel zachtjes, maar wel hoorbaar) als je bijvoorbeeld met high-gain pre-amp sims een bend maakt op de hogere frets.

---------------------------------------------------------------------------------------

hoe bedoel je een extra effectt? Eentje die buiten de GT-3 in de fx-loop hangt? Dat weet ik niet meer.
Ik heb bijna 5 jaar de GT-3 gehad, maar eind 2002 weggedaan.
Ik vond/vind hem super-veelzijdig, je kunt ELKE parameter editten en besturen (met CTL en EXP), maar de AD/DA conversie liet te wensen over, wat resulteerde in digitale bijgeluiden en distortion (heel zachtjes, maar wel hoorbaar) als je bijvoorbeeld met high-gain pre-amp sims een bend maakt op de hogere frets.