PDA

View Full Version : Sammick Basgitaar = Nix?



Gertjuh!!
18 februari 2002, 21:00
FF een vraagje..een vriend van mij wil een basgitaar gaan kopen, nu had hij een sammick basgitaar voor ongeveer E200 gezien.

Ik speel zelf gitaar, daar is sammick meestal nie veel bijzonders, maar ik weet niet hoe het bij bas zit?

de Vollyballende Bassist
19 februari 2002, 03:04
Eh... ik heb een 2de handse Samick gekocht, maar ik ben ook maar een beginner.. en hij/zij klinkt best wel okay hoor, alleen weet ik niet van welke serie die komt. Ik had de mijne inclusief nieuwe versterker en aanbehoren voor iets meer dan €300,00

Maar Samick is volgens mij nie echt super, maar voor een beginner kan het best okay zijn (maar nogmaals, ik weet niet echt veel)...misschien dat er anderen erover kunnen meepraten/mij kunnen corrigeren?

Maar waar zit je vriend? Hij kan anders wel evt. eens een keertje bij mij langskomen hoor om te kijken/spelen/luisteren/voelen :grin:

frenske
20 februari 2002, 18:13
Ga naar http://www.harmony-central.com en je komt er achter hoe de wereld over jouw (bas)-gitaar denkt! En dan weet je of het wel waard is. Ik heb een Fender Squier Jazz Bas voor 175 euro en ik ben te vreden, ten minste als ook beginner zijnde. Vaak wordt er in dit forum beweert dat je maar eens op moet gaan spelen en luisteren en voelen of de bas jouw wel ligt. BULL SHIT, het is geen vrouw, hoewel sommige gitaristen dat wel beweren. Voor de eerst keer in bed met een vrouw wist je ook niet hoe het voelde en wat voor geluid ze maakte.

wannabefieldy
27 februari 2003, 13:57
shit.........
samick is 3 keer nix voor bas,
ik ben er ook mee begonnen,
en ik was hem na 2 maanden al spuugzat,
dus hebbik maar een ibanez gekocht :smile:

Ruud
27 februari 2003, 15:46
Euh, kijk wel uit bij harmony-central, de reviews over al dat spul zijn over het algemeen allemaal positief, er zijn niet veel mensen die hun eigen apparatuur een laag cijfer geven....

bassopotmus
27 februari 2003, 16:21