PDA

View Full Version : ducktape bass



sickpunk
3 februari 2004, 21:05
aangezien ik het verzoek kreeg om foto's te plaatsen bij deze!

http://members.lycos.nl/sicho/gitaren/DSCF0009.JPG

http://members.lycos.nl/sicho/gitaren/DSCF0010.JPG

http://members.lycos.nl/sicho/gitaren/DSCF0011.JPG

http://members.lycos.nl/sicho/gitaren/DSCF0012.JPG

er zit een vage gele vlek op de elementen, maar die komt van de flitser af(zit in elk geval nie op me elementen als ik er naar kijk dus....) en de flits is geen suc6 voor het resultaat van het ducktapen! glinsterd veel te veel(minder dan int echt) elementen waren eerst ook geducktaped, maar heb er net nieuwe in gezet dus..

Surferboy
3 februari 2004, 21:23
Hijs PUNK!!!!!! :seriousf: 8-)

jensie
3 februari 2004, 21:23
ja wat een mens allemaal al niet kan doen met duct tape é
maar als je die er nu later aftrekt ofzo heb je den geen geweldige plekken van die tape?

sickpunk
3 februari 2004, 21:25
hijs toch al kaal geschuurd! wou hem eerst opnieuw lakken, maar ging fout....dus toen maar opnieuw schuuren en ducktapen dus...

soapwater
3 februari 2004, 21:25
wat zit er onder de tape?

sickpunk
3 februari 2004, 21:25
hijs toch al kaal geschuurd! wou hem eerst opnieuw lakken, maar ging fout....dus toen maar opnieuw schuuren en ducktapen dus...

Bastijn
3 februari 2004, 22:01
Het idee bestaat alleen al. Noodles heeft een signature bij Ibanez, bedoeld als "ode aan het duct tape dat in die goeie ouwe tijd toen we nog geen centen hadden alles aan elkaar hield..."
Om heel eerlijk te zijn vind ik jouw eindresultaat veel vetter. Dit ziet er vrij gemaakt uit. Doet me denken aan van die V&D chaos en anarchy shirtjes........
http://www.ibanez.com/guitars/zoom/NDM1TSG.jpg

Surferboy
3 februari 2004, 22:11
Jupz...die van jou (sick punk) is duidelijk echter! En meer Punk! :razz: :cool:

Chris Wolstenholme
3 februari 2004, 22:15
die noodles is gelakt na het tapen, dat geeft een ander effect :)

sickpunk
3 februari 2004, 22:48
nee hier is echt nog wat anders mee gedaan, kijk hoe donker die schaduw is... ik twijvel nog steeds of dat van noodles echt is.. maar een maat van me heeft erop gespeeld en het was "zacht" je kon er zeg maar in drukken.. heel wazig spul, dus echte lak kan er ook nie op gezeten hebben, dat word(naar mijn weten) hard dus... maar bedankt voor de positieve reacties;) ik ben zelf ook erug tevreden, heb hem helemaal opnieuw afgesteld(hals recht, geintoneerd enz) hij lag toch al compleet uit elkaar, dus wat extra werk is dan niet erg, en de drummer uit onze band vind hem nu gewoon vet goed spelen(hij haatte dat ding eerst) dus hijs er flink op vooruit gegaan, kwa geluid en kwa gevoel! wel zwaar trouwens nu!

Venomer
4 februari 2004, 10:38
Wat was het voor bas voordat je hem onderhanden hebt genomen? Was het een Fender P, of een goedkope kloon?

Surferboy
4 februari 2004, 10:47
Ik hoop een cloon....anders zou het een beetje zonde zijn........naja opzich ook wel weer punk........maar dan toch liever ene Fender P in Naturel..... :cool: :razz:

sickpunk
4 februari 2004, 13:36
neehoor gewoon een cloon! bij een dure fender had ik dat nie gedaan:P vink een beetje zonde.. achjah had eerst al de lak eraf gespeeld (armbanden om en rond rennen springen enz)en stickers erop gedaan... en toen uiteindelijk maar ducktape :D

sickpunk
4 februari 2004, 13:36
neehoor gewoon een cloon! bij een dure fender had ik dat nie gedaan:P vink een beetje zonde.. achjah had eerst al de lak eraf gespeeld (armbanden om en rond rennen springen enz)en stickers erop gedaan... en toen uiteindelijk maar ducktape :D

Bleak
4 februari 2004, 16:07
speelt ie fijn?

buuck
4 februari 2004, 16:12
is er iets met t geluid gebeurt?

bert k
4 februari 2004, 16:16
Klinkt een beetje zilverig, maar het kleeft... :-D

buuck
4 februari 2004, 16:21
:D

nee maar serieus. is t geluid iets veranderd?

sickpunk
4 februari 2004, 16:27
uhm...volgens m'n bandleden klinkt ie beter/voller/zwaarder... maarja echt alles is geducktaped... ook de binnenkant(waar je potmeters zitten en je elementen) maybe heeft dat geholpen... ja hij speeld gewoon, zoals ie al eerder speelde.. alleen nu met een rechte hals(heeft nix met de ducktape te maken DUH :P) hij kleeft her en der nog wat, van de gammele spuit lak.. mar verder is ie dope :D

sickpunk
4 februari 2004, 16:28
uhm...volgens m'n bandleden klinkt ie beter/voller/zwaarder... maarja echt alles is geducktaped... ook de binnenkant(waar je potmeters zitten en je elementen) maybe heeft dat geholpen... ja hij speeld gewoon, zoals ie al eerder speelde.. alleen nu met een rechte hals(heeft nix met de ducktape te maken DUH :P) hij kleeft her en der nog wat, van de gammele spuit lak.. mar verder is ie dope :D

sickpunk
4 februari 2004, 16:28
uhm...volgens m'n bandleden klinkt ie beter/voller/zwaarder... maarja echt alles is geducktaped... ook de binnenkant(waar je potmeters zitten en je elementen) maybe heeft dat geholpen... ja hij speeld gewoon, zoals ie al eerder speelde.. alleen nu met een rechte hals(heeft nix met de ducktape te maken DUH :P) hij kleeft her en der nog wat, van de gammele spuit lak.. mar verder is ie dope :D

sickpunk
4 februari 2004, 16:29
uhm...volgens m'n bandleden klinkt ie beter/voller/zwaarder... maarja echt alles is geducktaped... ook de binnenkant(waar je potmeters zitten en je elementen) maybe heeft dat geholpen... ja hij speeld gewoon, zoals ie al eerder speelde.. alleen nu met een rechte hals(heeft nix met de ducktape te maken DUH :P) hij kleeft her en der nog wat, van de gammele spuit lak.. mar verder is ie dope :D

sickpunk
4 februari 2004, 16:29
uhm...volgens m'n bandleden klinkt ie beter/voller/zwaarder... maarja echt alles is geducktaped... ook de binnenkant(waar je potmeters zitten en je elementen) maybe heeft dat geholpen... ja hij speeld gewoon, zoals ie al eerder speelde.. alleen nu met een rechte hals(heeft nix met de ducktape te maken DUH :P) hij kleeft her en der nog wat, van de gammele spuit lak.. mar verder is ie dope :D

sickpunk
4 februari 2004, 16:30
uhm...volgens m'n bandleden klinkt ie beter/voller/zwaarder... maarja echt alles is geducktaped... ook de binnenkant(waar je potmeters zitten en je elementen) maybe heeft dat geholpen... ja hij speeld gewoon, zoals ie al eerder speelde.. alleen nu met een rechte hals(heeft nix met de ducktape te maken DUH :P) hij kleeft her en der nog wat, van de gammele spuit lak.. mar verder is ie dope :D

buuck
4 februari 2004, 16:37
mja 1 keer zeggen is ook duidelijk hoor :P ahaa. maar de helderheid is dus ook aangetast?

Ruud
4 februari 2004, 18:03
Haha, erg stoer.... best wel origineel, alleen zallie wel flink kan plakken als al die tap er af begint te stropen.....
En maar goed dattie niet actief is, want dat batterijklepje vinden kan wel eens een probleem worden.... :D

emielow
4 februari 2004, 19:10
misshcien istie wel actief :-D :-D

maargoed, ik vin de sterretjes inlay op zich wel grappig, heb je nog pics van het origineel?

emielow
4 februari 2004, 19:22
misshcien istie wel actief :-D :-D

maargoed, ik vin de sterretjes inlay op zich wel grappig, heb je nog pics van het origineel?

sickpunk
6 februari 2004, 14:04
de sterretjes zijn ook gewoon stickertjes:P en foto's vant origineel.......vast wel, maar moe wel ff zoeken!

sickpunk
6 februari 2004, 14:05
de sterretjes zijn ook gewoon stickertjes:P en foto's vant origineel.......vast wel, maar moe wel ff zoeken!