PDA

View Full Version : rare vraag misschien



Moonchild
17 februari 2002, 17:56
nou was ik gister in de feedback in utrecht en zat ik daar dus wat gitaren en versterkers te proberen. Nou stond er in dat hokje ook een H&K versterker die ik voor de gein heel eventjes had geprobeerd, het was een buizenversterker en ik dacht eigenlijk al automatisch dat ie iets te duur zou zijn, dus ik had niet echt opgelet op het type of wat dan ook. maar nou zag ik net op die site van feedback de H&K edition tube, voor maar 635 piekies, en hij leek ook nog heel erg op die lekkere versterker die ik had getest in utrecht.
Het knoppengedeelte was volgens mij identiek aan de edition tube, alleen had de versterker een stuk meer rood, dan op de plaatjes van de edition tube.
Dus nu vraag ik aan jullie, weten jullie welke versterker ik heb uitgeprobeerd? :grin:
Misschien dat iemand toevallig ook in de feedback is geweest laatst, dus dan zal ik ff vertellen in welk hokje ie stond. Als je dat gangetje van die testcabines daar inloopt, dan gaat de gang op een gegeven moment naar links. de gang die loopt dood, als je die gang nou helemaal uitloopt dan stond die versterker in het hokje achter de deur aan je linkerhand. Volgens mij was het vanuit de deur gekeken zelfs de tweede van links :grin:

dusss als iemand het weet, ik zou heel erg blij zijn als je me ff helpt :smile:

Moonchild
17 februari 2002, 17:57
nog n kleine aanpassing, de gang ging naar rechts en niet naar links hehe :smile:

SteavisSmokin
17 februari 2002, 18:51
Ik heb de oplossing voor je, pak de telefoon en bel feedback op. Vraag het effe en klaar ben je, is 2 minuten werk. :wink:

jaccoos
17 februari 2002, 22:21
Ik heb een maand geleden precies in dat hokje gezeten, maar ik weet niet welke het was. stond wel zo'n grote fender naast. misschien moet je kijken op de site van H&K of in een archief ofzo.