PDA

View Full Version : Banzai parts..



Nielsje
3 februari 2004, 13:50
Ik zat net ff te bladeren op de site van Banzai effectjes, en zag dat ze ook allemaal leuke onderdeeltjes hebben,

zoals behuizingen, germanium transistors, 3PDT switches, DC sockets, transistor sockets, LED sockets..

heeft iemand ervaring met deze producten? (hier besteld..)
zijn ze goed? gaat verzendig snel en dat soort onzin allemaal..

ik hoor het wel

Dirk_Hendrik
3 februari 2004, 15:49
Even gekeken. Qua prijzen zitten ze in elk geval niet extreem hoog ofzo.

Robbert
3 februari 2004, 21:05
..echter, met de huidige dollarskoers is 12,50 Euro voor een 3PDT wat aan de hoge kant.

Verder idd nette prijzen.

Nielsje
3 februari 2004, 21:21
zij hebben verder niets te maken met dollars..


tis een duits bedrijf...

sash
3 februari 2004, 21:38
zij hebben verder niets te maken met dollars..


tis een duits bedrijf...

3PDT komt uit USA

Robbert
3 februari 2004, 21:47
Duh! :razz:

Dirk_Hendrik
3 februari 2004, 22:15
[quote="sash
3PDT komt uit USA[/quote]

Weerstand komt uit USA??? printplaat komt uit USA???? Als je mazzel hebt is het "designed in USA" en ergens anders gemakt tegen lagere kosten. Persoonlijk vind ik "designer in EU" aantrekkelijker. Je mag je eigen markt ook wel es steunen.

Waar baseer jij op dat 3PDT uit US komt?? Hoogst waarschijnlijk komt jou gerefereerde schakelaar uit japan, korea of china. Voor een groot gedeelte van de andere onderdelen geldt dat zeker.

Zonder gekheid. Dat praten over dollarkoers is bij het kopen van een schakelaartje nog niet interessant. Dat gaat pas tellen als je er 100 koopt. Dan maak je winst. Bij en stuksprijs is Duitsland goedkoper.

Dirk_Hendrik
3 februari 2004, 22:17

Nielsje
4 februari 2004, 13:48
nog niemand met meer concrete informatie?

Robbert
4 februari 2004, 18:56
Weerstand komt uit USA??? printplaat komt uit USA???? Als je mazzel hebt is het "designed in USA" en ergens anders gemakt tegen lagere kosten. Persoonlijk vind ik "designer in EU" aantrekkelijker. Je mag je eigen markt ook wel es steunen.

Waar baseer jij op dat 3PDT uit US komt?? Hoogst waarschijnlijk komt jou gerefereerde schakelaar uit japan, korea of china. Voor een groot gedeelte van de andere onderdelen geldt dat zeker.

Zonder gekheid. Dat praten over dollarkoers is bij het kopen van een schakelaartje nog niet interessant. Dat gaat pas tellen als je er 100 koopt. Dan maak je winst. Bij en stuksprijs is Duitsland goedkoper.

Barend,

ArielFX verkoopt 3PDT schakelaars op Ebay voor 6 USD per stuk plus 2 USD verzendkosten...

Dat is dus een stuk goedkoper dan onze Oosterburen :)
Zelfs als je er maar eentje wilt.


Het design ligt bij Fulltone, maar dat is oud nieuws. De 3PDT's met plastic ring zijn van EH en die zullen idd. ergens in Taiwan oid. geproduceerd worden.
Ik verwacht dat de Fulltone's nog steeds in de USA geproduceerd worden eigenlijk.

oddman
5 februari 2004, 20:31
behuizingen ben ik niet tegengekomen op de site ...
waar staan die ergens?

Nielsje
5 februari 2004, 20:53
enclosures...


staat heel groot NEW bij