PDA

View Full Version : Waar kun je de Danelectro mini effecten kopen?



treblemaster
3 februari 2004, 11:08
Ik ben op zoek naar de French toast van Danelectro (zo'n mini pedaal), maar weet absoluut niet welke zaak die dingen verkoopt. Kan iig via het internet niks vinden. Alleen bij Speelonk heb ik ze zien staan, maar ben altijd een beetje huiverig om via internet te gaan bestellen (iemand toevallig ervaring met Speelonk) en Rotterdam ligt iets te ver van Wageningen, om zo even heen te rijden. Regio Arnhem/Utrecht zou beter zijn..of Groningen want daar kom ik a.s. weekend ook.
Ik heb ze geloof ik alleen een keer in Amsterdam bij een muziekzaak gezien, maar ehh als iemand iets weet wat dichter bij Wageningen zou dat mooi zijn.

@iro
3 februari 2004, 11:42
www.thomann.de

@iro
3 februari 2004, 11:43
http://www.netzmarkt.de/thomann/danelectro_dj13_french_toast_prodinfo.html

@iro
3 februari 2004, 11:46
ik heb al een paar goede/snelle service gehad bij thomann, ma ik heb ook al eens meer dan 3 maand moette wachten op m'n head. Maar als ze het in stock hebben, dan heb je het meestal wel binne de week. Gewoon naar ze mailen en vragen wanneer het verzonden gaat worden. Dan weet je toch al iets :)

@iro
3 februari 2004, 11:48
ik heb al een paar goede/snelle service gehad bij thomann, ma ik heb ook al eens meer dan 3 maand moette wachten op m'n head. Maar als ze het in stock hebben, dan heb je het meestal wel binne de week. Gewoon naar ze mailen en vragen wanneer het verzonden gaat worden. Dan weet je toch al iets :)

@iro
3 februari 2004, 11:48
ik heb al een paar goede/snelle service gehad bij thomann, ma ik heb ook al eens meer dan 3 maand moette wachten op m'n head. Maar als ze het in stock hebben, dan heb je het meestal wel binne de week. Gewoon naar ze mailen en vragen wanneer het verzonden gaat worden. Dan weet je toch al iets :)

treblemaster
3 februari 2004, 12:11
Kun je gewoon in het Engels met ze e-mailen?? Duits lezen lukt me nog aardig, maar schrijven...kan ik beter niet proberen.

@iro
3 februari 2004, 12:35
yep, gewoon in't engels mailen :wink:

Marc Oblivian
3 februari 2004, 13:15
Kan je der niet 2 bestellen? :-D :-D

Nielsje
3 februari 2004, 13:23
hm...voor nog geen 30 euro kan je niet foutgaan dnek ik..

Pino20
3 februari 2004, 13:45
Ik heb laatst de Danelectro Black Coffee bij Speelonk besteld. Dit ging allemaal hardstikke goed. Je vult je gegevens is en ze sturen hem onder rembours naar je op. Ze zijn goed te vertrouwen dus je zou ook een aanbetaling kunnen doen. Tevens krijg je van tevoren een mailtje met de vraag of je echt interesse hebt en ze vertellen wanneer ze hem opsturen. Ik had mijn bestelling op vrijdag gedaan en kreeg dezelfde dag een mailtje dat ze hem zaterdag gingen versturen. Ik was maandag alleen niet thuis en had hem dus pas dinsdag. Het enige nadeel was nu dat ik veel geld kwijt was aan de verzendkosten.

treblemaster
3 februari 2004, 13:51
29 euro in Dld of 67 bij Speelonk.....even e-mailtje afwachten wat de verzendkosten vanuit Duitsland zijn.

Pino20
3 februari 2004, 13:56
29 euro in Dld of 67 bij Speelonk.....even e-mailtje afwachten wat de verzendkosten vanuit Duitsland zijn.

Oh my god, is dat ding echt maar 29 euro in Duitsland???

@iro
3 februari 2004, 14:09
verzendkosten zijn € 8 :cool:

Pino20
3 februari 2004, 14:10
:( :-( Das kut... :( :-(

treblemaster
3 februari 2004, 14:19
voor jou wel....voor mij niet :D

Pino20
3 februari 2004, 14:22
voor jou wel....voor mij niet :D

Ja das waar. Maar ach ik wilde er nog een aantal :D

@iro
3 februari 2004, 14:36
das toch nog goeikoper dan in gewone winkel ze ...

Pino20
3 februari 2004, 14:40
das toch nog goeikoper dan in gewone winkel ze ...

Echt super :razz:

Marco5150
3 februari 2004, 16:19
Tja.....maar je moet hoogstwaarschijnlijk wel een credit card hebben.... :cry: En die heb ik niet.....

treblemaster
3 februari 2004, 17:48
Als je kunt internetbankieren, kun je vrij makkelijk op hun rekening storten (misschien afhankelijk van de bank waarbij je zit :???: ). Duurt wel iets langer voordat zij dan het geld hebben.

Ik heb er al 1 besteld iig :P Nu jij nog, Marc Oblivian anders zul je nooit klinken als The Oblivians :D

Pino20
3 februari 2004, 23:13
Das jammer want ik heb geen creditcard en kan ook niet internetbankieren. Dat wordt duur voor mij.

Marc Oblivian
4 februari 2004, 11:10
Als je kunt internetbankieren, kun je vrij makkelijk op hun rekening storten (misschien afhankelijk van de bank waarbij je zit :???: ). Duurt wel iets langer voordat zij dan het geld hebben.

Ik heb er al 1 besteld iig :P Nu jij nog, Marc Oblivian anders zul je nooit klinken als The Oblivians :D

Hehe....tja...noodzakelijk kwaad zullen we maar zeggen he? 8-)
Zal gelijk maar een hele rits fuzzen aanschaffen dan :-D

treblemaster
4 februari 2004, 11:53
Zal gelijk maar een hele rits fuzzen aanschaffen dan

Ja, doe maar meteen de Grilled Cheese erbij ;) Als het dan nog niet "over the top" klinkt, dan weet ik het ook niet meer.....

Marc Oblivian
4 februari 2004, 12:35
Zal gelijk maar een hele rits fuzzen aanschaffen dan

Ja, doe maar meteen de Grilled Cheese erbij ;) Als het dan nog niet "over the top" klinkt, dan weet ik het ook niet meer.....

Ja, die is ook wel interessant.
Uiteraard ook de Shin-ei.
Zat ook nog te denken aande NVN Dinosaur en de G.S. Wyllie Rising Sun.
Nu de zak met geld nog :-D

treblemaster
4 februari 2004, 13:37
Tja, met garage(punk) rock 'n roll spelen kun je iig niet veel geld verdienen :D

Marc Oblivian
4 februari 2004, 14:43
Tja, met garage(punk) rock 'n roll spelen kun je iig niet veel geld verdienen :D

Niet echt, nee...
Maar er zijn wel wat uitzonderingen...bv de Hives en White Stripes (alhoewel dat niet de echte harde kern aan garagerock betreft....) verdienen er aardig hun brood mee.
Komt echter niet vaak voor..... :(
Maar een zo goed mogelijk geluid is iig een begin :razz:

Pino20
6 februari 2004, 20:56
Gelukkig zijn ze niet heel duur. Die Black Coffee is echt heerlijk. Wat vinden jullie ervan?

Pino20
6 februari 2004, 20:57
Gelukkig zijn ze niet heel duur. Die Black Coffee is echt heerlijk. Wat vinden jullie ervan?

Marc Oblivian
9 februari 2004, 13:13
Gelukkig zijn ze niet heel duur. Die Black Coffee is echt heerlijk. Wat vinden jullie ervan?

Vind koffie verkeerd lekkerderderder :-D
Serieus: ken ik niet, maar wel goede verhalen over gehoord.
Zijn de pedaaltjes trwns nog een beetje stevig, of trap je ze zo stuk als je ietwat enthousiast bent?

treblemaster
9 februari 2004, 14:51
Neem maar van mij aan dat ze wel "punk" bestendig zijn :D . Misschien dat de knoppen afbreken als je er flink op springt, maar de behuizing zelf is volgens mij stevig genoeg. Desnoods tape je 'm vast aan je gitaar :razz: ...is toch een klein en licht pedaaltje.

Marc Oblivian
9 februari 2004, 15:12
Neem maar van mij aan dat ze wel "punk" bestendig zijn :D . Misschien dat de knoppen afbreken als je er flink op springt, maar de behuizing zelf is volgens mij stevig genoeg. Desnoods tape je 'm vast aan je gitaar :razz: ...is toch een klein en licht pedaaltje.

Hmmm...is misschien wel een idee: vind die hollow body van mij toch een beetje te licht.
Kan ik er mooi een aantal pedaaltjes op vastteepen...wordt ie tenminste wat zwaarder :-D :razz:

treblemaster
9 februari 2004, 20:36
Als het toch een hollowbody is, kun je ze er ook inbouwen ;)

Pino20
9 februari 2004, 21:33
De knopjes zijn erg kwetsbaar. Dus bij een optreden heb je kans dat je die kapot zou trappen. Maar je kan beschermkapjes kopen. Verder kan je ze ook in je pedalboard beschermen. En ik zat er ook over na te denken om zo'n ding op mijn gitaar te bevestigen. Ze zijn echt zo licht.
Morgen ga ik de Corned Beef halen. Nog meer leuke effecten. Ooit maar het koffertje erbij halen.

Pino20
9 februari 2004, 21:33
De knopjes zijn erg kwetsbaar. Dus bij een optreden heb je kans dat je die kapot zou trappen. Maar je kan beschermkapjes kopen. Verder kan je ze ook in je pedalboard beschermen. En ik zat er ook over na te denken om zo'n ding op mijn gitaar te bevestigen. Ze zijn echt zo licht.
Morgen ga ik de Corned Beef halen. Nog meer leuke effecten. Ooit maar het koffertje erbij halen.

Marc Oblivian
10 februari 2004, 09:32
De knopjes zijn erg kwetsbaar. Dus bij een optreden heb je kans dat je die kapot zou trappen. Maar je kan beschermkapjes kopen. Verder kan je ze ook in je pedalboard beschermen. En ik zat er ook over na te denken om zo'n ding op mijn gitaar te bevestigen. Ze zijn echt zo licht.
Morgen ga ik de Corned Beef halen. Nog meer leuke effecten. Ooit maar het koffertje erbij halen.

Tja...moet vanavond ook nog boodschappen doen...
Moet sowieso de Coffee Filter hebben, de Dustbin Sack, Cream Spinache en de Skinned Potatoes. Kan ik wel weer een avondje mee vooruit :-D :-D

Marc Oblivian
10 februari 2004, 09:36
Als het toch een hollowbody is, kun je ze er ook inbouwen ;)

Ja, zat ik ook al aan te denken, maar het idee om telkens door de F-hole te peuteren om het pedaaltje aan/uit te zetten leek me wat minder praktisch :razz: :-D

"sorry, our guitarplayer is stuck.....again" :lol:

treblemaster
10 februari 2004, 09:58
Ja, zat ik ook al aan te denken, maar het idee om telkens door de F-hole te peuteren om het pedaaltje aan/uit te zetten leek me wat minder praktisch


:lol: Ik zie het al voor me....

@iro
10 februari 2004, 19:17
ik heb zo een black coffee waar alle knoppen al van zijn afgebroken :-? maja tis toch een kut pedaal 8-)

Pino20
11 februari 2004, 13:09
ik heb zo een black coffee waar alle knoppen al van zijn afgebroken :-? maja tis toch een kut pedaal 8-)

Hoezo vind je het dan een kut pedaal. Ik vind hem ontzettend meesterlijk. Ik heb gisteren de Corned Beef gehaald maar die vind ik wel een stuk minder. Heeft iemand misschien een leuk idee voor een goeie instelling? Bij mij klinkt het telkens alsof er een veer echt tegen de box aan het knallen is.

Pino20
11 februari 2004, 13:09
Ik denk dat ik niet meer Danelectro pedalen ga halen.

Marc Oblivian
11 februari 2004, 14:20
Ik denk dat ik niet meer Danelectro pedalen ga halen.

Als ik er dan toch 1 zou kopen, zou ik zeker voor de French Toast gaan..
Lijkt me een erg heftig pedaaltje.
Treblemaster heeft em besteld, dus we mogen binnenkort een reviewtje verwachten :-D

treblemaster
11 februari 2004, 14:37
Ja, ik loop elke dag met een snel kloppend hart naar de brievenbus.........ik denk dat ik nog wel een aantal dagen geduld moet hebben :-(

@iro
11 februari 2004, 14:52
ik heb zo een black coffee waar alle knoppen al van zijn afgebroken :-? maja tis toch een kut pedaal 8-)

Hoezo vind je het dan een kut pedaal. Ik vind hem ontzettend meesterlijk. Ik heb gisteren de Corned Beef gehaald maar die vind ik wel een stuk minder. Heeft iemand misschien een leuk idee voor een goeie instelling? Bij mij klinkt het telkens alsof er een veer echt tegen de box aan het knallen is.

smaken zullen verschillen zeker :wink:

Pino20
12 februari 2004, 09:34
ik heb zo een black coffee waar alle knoppen al van zijn afgebroken :-? maja tis toch een kut pedaal 8-)

Hoezo vind je het dan een kut pedaal. Ik vind hem ontzettend meesterlijk. Ik heb gisteren de Corned Beef gehaald maar die vind ik wel een stuk minder. Heeft iemand misschien een leuk idee voor een goeie instelling? Bij mij klinkt het telkens alsof er een veer echt tegen de box aan het knallen is.

smaken zullen verschillen zeker :wink:

Nou ben ik benieuwd. Wat vind jij dan een goed pedaal? Je zal er vast meerdere hebben...