PDA

View Full Version : Wa's dit dan? (marktplaats)



SteavisSmokin
3 februari 2004, 00:15
Is dit een Fender replica?? Nog nooit gezien zo'n ding maar ziet er gewoon uit als een MV twin reverb chassis...??

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/15980.htm

Nielsje
3 februari 2004, 00:16
als ie net zo klinkt, dan zou ik um kopen...


verder geen idee wat het kan zijn..

googlen?

philbee
3 februari 2004, 10:22
Is dit een Fender replica?? Nog nooit gezien zo'n ding maar ziet er gewoon uit als een MV twin reverb chassis...??

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/15980.htm

is een gaskachel met Twin bedieningspaneel, je ziet ze veel in Finland.

GuitarMaster
3 februari 2004, 11:23
K heb er ook een over gespeeld in een oefenhok, was niet echt onder de indruk....

Al
3 februari 2004, 12:50
K heb er ook een over gespeeld in een oefenhok, was niet echt onder de indruk....

Als het een Fender chassis is kan het zeer de moeite waard zijn en het vibrator pedaal zit er bij!

Al

Mr.Jay
3 februari 2004, 13:17
Is dit een Fender replica?? Nog nooit gezien zo'n ding maar ziet er gewoon uit als een MV twin reverb chassis...??

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/15980.htm

Ik heb er hier nog een liggen > Twinplate eigenlijk, stata iop CUTOM REVERB,. maar exact zoals ene Twin > van een ELK ( JAp ), en PEARL had ze ook, allemaal 70's kopieën van Fenderamps.
PEEVEE had es een SuperReverb in zo'n uitvoering. T'is allemaal cheap shit hoor.

JaY

PeeVee
3 februari 2004, 14:58
Ik heb er hier nog een liggen > Twinplate eigenlijk, stata iop CUTOM REVERB,. maar exact zoals ene Twin > van een ELK ( JAp ), en PEARL had ze ook, allemaal 70's kopieën van Fenderamps. PEEVEE had es een SuperReverb in zo'n uitvoering. T'is allemaal cheap shit hoor.

Dat zeg ik... pisbakkenijzer chassis met hoog YingYang gehalte... SUKKIGE trafo's met, hoge interne weerstand, zeer ineffectient. Goed uitziende maar RUK klinkende (alnico) speakers. Een soort "AudioSonic" / "MultiTech" kwaliteit onder de gitaarversterkers. Ik had een ELK GuitarMan (Super Reverb imitatie), aardig wat moeite voor gedaan om die "aardig" klinkend te krijgen. Efficiency was erg laag dus kwam minder geluid vanaf dan van een 1 x 12" Deluxe Reverb. Mijn advies: STAY AWAY!

andy
4 februari 2004, 13:49
Ik ken die bak ook, schel kreng en absoluut geen 350 euro waard, als het 350 gulden was zou ik er misschien nog eens over denken en dan nog niet doen. :-D

andy
4 februari 2004, 13:49
Ik ken die bak ook, schel kreng en absoluut geen 350 euro waard, als het 350 gulden was zou ik er misschien nog eens over denken en dan nog niet doen. :-D

rebulie
29 mei 2007, 22:49
Hallo daar diegenen die deze versterker kennen,
Ik heb net zo'n ding gekocht voor 75 euro.
Ik gebruik hem om mijn kustom tube12 HARD te laten klinken en dat gaat prima.
Maareh kan iemand mij vertellen waar die potmeter die binnenin aan de onderkant van het chassis zit voor is???

groeten Roel

jacky
30 mei 2007, 22:28
bias balans potje