PDA

View Full Version : The Dean has landed



Baco
2 februari 2004, 15:16
Ik heb er een tijdje op moeten wachten, maar mijn Dean is deze morgen bij mij thuis afgeleverd.
Hier wat fotootjes. Enjoy...

http://users.pandora.be/baco/gitsite/pics/Dean/TC%20Z%2012%2002.JPG
http://users.pandora.be/baco/gitsite/pics/Dean/TC%20Z%2012%2004.JPG
http://users.pandora.be/baco/gitsite/pics/Dean/TC%20Z%2012%2005.JPG
http://users.pandora.be/baco/gitsite/pics/Dean/TC%20Z%2012%2006.JPG
http://users.pandora.be/baco/gitsite/pics/Dean/TC%20Z%2012%2007.JPG

Ben erg onder de indruk van deze gitaar: de looks, de finish, de set-up, ...
Die V-neck is echt subliem, speelt als een droom. Jaja, het wachten meer dan waard :razz:

Sicky61
2 februari 2004, 15:25
VERY NICE DUDE
Veel plezier d'r mee :speed:

RRRobin
2 februari 2004, 15:36
omfg :D
very nice man :D
ziet er erg gaaf uit :o

Javaca
2 februari 2004, 15:47
WOW

Nog een paar van zulke topics en ik ga ze nog mooi vinden ook. :D

alhambra
2 februari 2004, 16:10
Gefeliciteerd !!!

Ik vind ze eigenlijk per topic lelijker worden.

Beezzzt
2 februari 2004, 16:47
Knap ! Hoeveel heb je ervoor moeten dokken (als ik zo vrij mag zijn) ?

gerrekat
2 februari 2004, 18:05
KIKKE eindelijk iemand die wet wat en mooie gitaar is!


@ Alhambra..blijf dan toch lekker bij je LAGs! die zijn toch veel beter :wink:

Ik kan me voorstellen dat iemand het model of de finish niet mooi vind maar wees eerlijk de klasse straalt ervanaf!

Billie Joe Armstrong
2 februari 2004, 18:07
Ik heb mensen wel eens horen zeggen dat er teveel op dit forum wordt gepatst met nieuw aangekochte gear, maar dit is eye-candy man! Echt een stoere gitaar! Veel plezier ermee.

Cheerssssssss

slayurrr
2 februari 2004, 18:32
M o o i :)

JV
2 februari 2004, 18:56
mooi ding, welkom bij de familie :)

Swan
2 februari 2004, 18:57
hij past iig bij je behang

BLOK182
2 februari 2004, 19:56
Mooi ding dude! Is het nou een echte usa? Volgens mij wel he?

roppie
2 februari 2004, 19:58
staat er nou 12/25 ? gelimiteerde versie ofzo :)

gerrekat
2 februari 2004, 21:07
ja dit is een USA van de custom Bluebursts zijn er maar 25 gebouwd per model dus 25 Z's, 25 V's en 25 ML's zeer zeldzaam!

Ik heb de #4 ML...ook op de vintage DEANs van begin jaren 80 zijn de bluebursts erg zeldzaam en vreselijk gewild...ze kunnen kapitalen opbrengen die oude dan...deze moeten nog wat jaartjes mee om echt collectibel te worden.

Wat ze bijzonder maakt buiten de finish (er zit een flamed maple cap op, maar dei zie je niet door de solid finish) zijn de MOP block inlays en de gebonden Headstock die de gewone TC's niet hebben.

schaap
2 februari 2004, 21:10
Zeer mooi, zeer zeer, zeer mooi :o

Javaca
2 februari 2004, 21:21
Wat ze bijzonder maakt buiten de finish (er zit een flamed maple cap op, maar dei zie je niet door de solid finish)

Die top zie je pas na het relicen :razz:

Baco
2 februari 2004, 21:28
Ik wou even reageren op de gestelde vragen, maar Hans heeft dit ondertussen voor mij gedaan (scheelt wat tikwerk voor mij :wink: ).
Trouwens, Hans, nogmaals bedankt voor de tip, ik ben er enorm tevreden mee. Ik sta echt versteld van de afwerking van deze Dean. De klasse straalt er inderdaad van af: de afwerking, de materialen, de sound (erg goede elementen, klinken echt goed :-D), die nek (nogmaals) is echt super, ... echt dikke klasse!!!
Hij mag zonder blozen naast mijn PRS Tremonti staan, zonder twijfel!
Degene die twijfelen om er eens eentje te gaan testen, DOEN gewoon, je zal het je niet beklagen, dit zijn echt super gitaren. Zeker niet mijn laatste Dean, dat ben ik zeker 8-)

gerrekat
2 februari 2004, 21:32
Geez ik weet niet wat ik heb vanavond met al die dubbele posts!

gerrekat
2 februari 2004, 21:34
Dat zjin ze zeker Bart....ik wist dat je tevreden zou zijn, Dave at B & T is een perfecte vent om mee te werklen zeker internationaal, hij kent de ins en outs!

Ik kreeg vandaag mijn Leren DEAN bikerjas en wat DEAN shirts van hem..echt kikke dat heeft ie gewoon voor em geregeld!

http://www.deanguitars.com/userpics/lib/Cimg1383.jpg



HAHAH DEAN FOREVER!


De elementen zijn custom wound DiMarzio Super Distortion in de brug en een DiMarzio Paf Pro in de nek inderdaad een hele lekker combo ze scheuren als een beest...ik moest er effe aan wennen maar onderdehand schat ik ze zeer op waarde en zou eigenlijk niet meer anders willen!

Ik hou nog steeds erg van BL L 500 XL's maar ben steeds meer voor de DiMarzio's gaan voelen!

Baco
2 februari 2004, 21:44
DE Dean jack, cool stuff :-D

Ik had hem ook nr een T-Shirt gevraagd, hij ging dit nazenden, FOC, presentje van de firma. Inderdaad een erg toffe kerel :lol: Erg behulpzaam bij alles, ondanks alle vragen die ik richting hem heb afgevuurd. Jammer dat ik DOA 2004 niet kan meemaken (zijn aan het bouwen en 'k zou er graag nog in gaan wonen met mijn vriendin :wink: ), anders had ik hem graag eens persoonlijk ontmoet. Volgend jaar zou ik graag toch langs gaan en eens een Factory Tour doen. Ben benieuwd nr de 2004 DOA ML (among other things 8-) )

gerrekat
3 februari 2004, 11:00
Als ik heel eerlijk ben heb ik voor die jas en shirts ook niets betaald!

ik vroeg nog aan hem wat ie van mij kreeg maar daar reageerde hij niet eens op...

Hij heeft er ook nog een extra DOPA shirt bijgedaan, en dan te bedenken dat die jas niet goedkoop was!

Quink
3 februari 2004, 12:20
Gefeliciteerd! Mooie gitaar, alleen jammer van die lelijke kop.

Baco
3 februari 2004, 12:52
Als ik heel eerlijk ben heb ik voor die jas en shirts ook niets betaald!

ik vroeg nog aan hem wat ie van mij kreeg maar daar reageerde hij niet eens op...

Hij heeft er ook nog een extra DOPA shirt bijgedaan, en dan te bedenken dat die jas niet goedkoop was!

Hmm, misschien heeft het feit dat ik je als tipgever vernoemd heb daar misschien wel iets mee te maken. Anyway, veel plezier er mee! :wink:

@Quink: die headstock vind ik net een van de charmes van deze gitaar, het is nu eenmaal een Dean hé :-D

gerrekat
3 februari 2004, 13:02
In dat geval THANX HAHAHHAHAHAH!

maar je hebt nu wel een supergeile Blueburst Z! en ik heb je niet voor niets die man aangeraden hij is errug betrouwbaar....

Ik ga zelf ook dit jar nog een V bestellen...dat heb ik hem beloofd

Nielsje
3 februari 2004, 14:17
Ik vind dat een verdomd mooi jasje..

shit zeg...

tis niet zo dat ik tegen DEAN ben, maar heb er ook niets mee..


*moet het nog ontdekken :P*

maar ze zien er wel allemaal gigantisch vet uit..

zou zelf wel voor een V gaan denk ik..

jorrit
3 februari 2004, 18:36
vette gitaar!!! alleen jammer van de kleur...misschien is het in het echt mooier maar k vind de kleur de gitaar weinig recht doen....(zal wel weer met vintage etc. te maken hebben...;))

schaap
3 februari 2004, 19:59
Damn gerrekat, volgens mij zit je bijna aan de de grens van het die-hard dean fan :o
Hmm, toch eens tijd voor een worship smiley :-D
(Kut ik wil ook en Dean :evil: )

Baco
4 februari 2004, 06:12
vette gitaar!!! alleen jammer van de kleur...misschien is het in het echt mooier maar k vind de kleur de gitaar weinig recht doen....(zal wel weer met vintage etc. te maken hebben...;))

Inderdaad, die kleur is heel wat mooier in real life dan op een foto (was nogal donker op mijn zolderke en heb mij flits gebruikt, waardoor het wat overbelicht is). Als het zonnetje weer eens zijn best doet neem ik eens wat betere foto's :wink:

@Schaap: ik denk dat Hans die grens al overschreden heeft, volgens mij is het een kwestie van tijd vooraleer ze hem moeten interneren :lol: Nu, probeer eens een Dean en je zal ongetwijfeld zijn enthousiasme begrijpen, I know I do :wink:

gerrekat
4 februari 2004, 07:45
Hier is een pic van mijn Blueburst ML, het is inderdaad erg moeilijk om ze goed te fotograferen, die van mij lijkt wat feller dan ie in het echt is!

http://www.pointyguitars.com/gallery/images/collections/hans/deanmlcustombb.jpg