PDA

View Full Version : Gitarist (20 jr) omgeving Den Bosch zoekt band



SoE
2 februari 2004, 14:57
Ok, ik ben weer op zoek naar een niewe band, dit keer eentje om wel eens wat mee te doen, aangezien de vorige keren er nooit iets van kwam. Ik ben dus op zoek naar gemotiveerde bandleden.

Ik speel zelf 3 jaar gitaar, woon in rosmalen, ben 20 jaar, studeer in nijmegen.

heb jij vragen/intresse, laat maar wa horen.

Mijn voorkeur vor stijl is rock, zooi ala santana, sentenced of wat dan ook, iig geen metal meer, das so passe :P

AllodoX
3 februari 2004, 14:36
Wat vind je van de stijl ala Defones ( white pony ) en Incubus ( Morning view ) ?

SoE
3 februari 2004, 17:06
ik ken ze niet, dit is wat ik in mijn mp3 lijst heb wat ik wel de moeite waard vind en wat ik kan:

aerosmith
bon jovi
guns n roses
k's choice
muse
nickelback
queen
rhcp
radiohead
scorpions (wind of change is über!!)
sentenced
santana
sinergy (is moeilijk)
the rasmus
white snake

verder vind ik steve vai, malmsteen, satriani, vitalij kuprij, tony mcalpine, greg howe, paul gilbert, jason becker en nog een paar supervet om naar te luisteren, maar het meeste van hun nummers is gewoon echt nog te moeilijk, maar die stijl vind ik wel echt cool

de bands hierboven zijn niet perse mijn niveau, maar die muziek vind ik wel relaxed, en lijkt me leuk om samen te spelen, het hoeft allemaal niet zo hard en snel meer

groeten!

WHiZZi
14 februari 2006, 12:11
Ik weet niet of je een beetje van Rock 'n Roll houdt (jaren 50 en 60)?

Kofferband (http://www.kofferband.nl) is op zoek naar een gitarist. In de toekomst willen we daar ook wat "modernere" muziek mee gaan maken.

We repeteren in Vlijmen en ik zelf kom uit Rosmalen :)

hezelpoort
10 maart 2006, 13:48
zou je doordeweeks in nijmegen kunnen repeteren?
ik ben op dit moment bezig een coverbandje op te richten in nijmegen, en heb een zangeres van 19 gevonden en een drummer van ik geloof 18 jaar. ik ben zelf een bassist van 19. we zijn alle 3 student in nijmegen.