PDA

View Full Version : Anti flag



-robbert-
1 februari 2004, 17:39
013

mohawk
3 februari 2004, 21:13
Was al een topic over:)Maar ik ga iig :-D

DirkieJ
12 februari 2004, 16:05
yupyup wordt zeker wel mooi 8-)

JaZ86
20 februari 2004, 20:12
hehe, ik ga er op de 29e naartoe in de melkweg :razz:

JaZ86
1 maart 2004, 11:05
pffffff, ik begin nou best wel moe te worden van deze database, ik kan godverdomme nog steeds geen nieuw topic openen!!!!

Naja, dan maar hier, want reageren kan wel :-?



Zo, ben net (al) wakker na een heeeeleeee vette avond in de melkweg :cool:
Bij pipedown en darkesthour stond ik lekker tegen het podium, met uitzondering van een keertje pitten bij pipedown... bij darkesthour ging het mij net iets té ruig :razz:
De rest van de avond lekker staan beuken op deze vette band, ze hebben zeker weten de beste nummers gespeeld. ik miste alleen "You Can't Kill The Protester" maar mijn andere favoriete nummers heb ik allemaal voorbij horen komen http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif
Heb trouwens de handtekening van de drummer (kzie die kop nog voor me trouwens, hoe hij aan het drummen was :lol: ) Ik sta trouwens ook nog met 'm op de foto met m'n maten net als met de zanger. Super trouwens dat ze na het spelen gewoon ff op het podium bleven zitten om met de fans te praten!
Ik ken dus iemand die een stel foto's heeft gemaakt, dus als ik die heb horen jullie het ook wel, als er belangstelling naar is :)

Hebben jullie misschien een preciese playlist? Ik heb namelijk niet alles kunnen onthouden :P

mohawk
2 maart 2004, 21:11
K heb nu al zin in vrijdag:D

-robbert-
6 maart 2004, 12:17
Het was een geslaagde avond, echt supervet. Pipedown was echt lekker, stond als een huis, goeie zanger. Anti-flag was weer lekker, alleen jammer dat justin een beetje schor was. Ik miste alleen een paar topnummers zoals the panama deception, davey destroyed the punkscene, drink drank punk. Jammer dat ze zo kort speelden. De pit was lekker :D Ik heb trouwens aan PAT (de drummer) een live video gegeven van onze band, aardige gast!

de heideroosjes waren ok.... :lol: