PDA

View Full Version : Jacques FC2 Fatburner Compressor



Jeroenvanhulsteijn
1 februari 2004, 14:17
Iemand ervaring met dit pedaal? Of met Jacques pedalen in het algemeen. Ik heb even op de site van Jacques gekeken. En het verhaal klinkt interessant. Bij Van de Haar is het pedaal in de aanbieding. Iemand misschien ervaring met het gebruik van 2 compressors tegelijkertijd? Ik heb namelijk ook nog een Tone Press van Barber.

Lucky
1 februari 2004, 15:18
Ik heb die jaques overdrives geprobeerd (die ts clonen) en ik was er niet zo erg weg van. Plus...ze zien er niet naar uit.
geen ervaring met 2 compressors.... het lijkt me eenbeetje onzin tenzij je de een heel licht afstelt en de ander heel heftig voor twee type sounds.
maar tegelijk lijkt me een beetje onzin

Mitch
1 februari 2004, 16:28
Als je al een Tone Press hebt moet je je heel diep schamen dat je nog naar een andere compressor kijkt :evil:
Maar serieus: wat is het nut ?

Jeroenvanhulsteijn
1 februari 2004, 17:48
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Heuh, tja, koopzucht. kben net een vrouw wat dat betreft. Maar bedankt voor jullie meedenken. Ik had ooit geruchten gehoord over het gebruik van 2 compressors. Maar ik zal daar eerst even wat meer over zoeken. Die Tone Press gaat ook zeker niet weg. Voor gitaar vind ik hem gewelding Hoewel ik wel moet zeggen dattie op mijn bas niet zo lekker klinkt. Ik vond een Boss CS 1 beter klinken op mijn bas. Maarja, die bas stelt niet zo heel veel voor (5 snarige Rok Axe :D ).