PDA

View Full Version : Agile <<< wéér een update



Negative K3 fan
1 februari 2004, 12:27
Afgelopen dinsdag heb ik mn gitaar (de welbekende agile) eindelijk naar the american guitar store in enschede gebracht om hem af te stellen wat erg nodig was aangezien de snaren bleven steken in de nut, veel fretbuzz op de lage snaren lage E en wat rammeltjes etc.

Ik heb hem gisteren weer opgehaald en meteen stonden er 2 verkopers met mij te praten over Agile, ze hadden er nog nooit van gehoord en vonden het echt een goede gitaar: goed hout, goede pickups (maar die had ik er later zelf ingezet), erg goed afstelbaar, kaarsrechte hals. Enige minpuntje was dat er een potmeter erg aan het kraken was en dat konden ze er niet uit krijgen.

Toen ik ze vroeg de waarde te schatten zeiden ze: ik denk in dezelfde catogorie als epiphone, of iets beter. Toen ik ze de echte prijs vertelde waren ze wel even stil aangezien een vergelijkbare epiphone minstens 2 keer zo duur is. Daarna begonnen ze over dat het misschien wel geluk had dat ik gewoon een goed exemplaar te pakken had ofzo.

Ik ben alleen maar blijer met de agile na de afstelbeurt, hij is nu vrijwel perfect!

Anders Destium
1 februari 2004, 13:20
Mooi toch, blijkt maar weer dat het loont als je je nek durft uit te steken :wink:

Zo heb je toch een wat minder alledaagse les paul :wink:

marc_o
1 februari 2004, 14:06
Misschien is het een goed idee als we er allemaal eentje kopen, en we beginnen dan met een inschrijfthread.

-robbert-
1 februari 2004, 14:10
:lol:

Stitch
1 februari 2004, 18:53
Het nadeel bij zo'n gitaar is alleen dat je je constant moet verantwoorden. "Neeheee, dit is geen Aldi merk....het is een heuse Agile".... :-D Tenminste....die indruk krijg ik een beetje aangezien het zoveelste 'Agile is echt een supermerk' topic is geopend...

hoofd
1 februari 2004, 18:58
het is gewoon zo'n vaag koreaans merk dat niemand kent (ik heb er zelf ook 1 uit die fabriek, een Essex Tele), en natuurlijk is het dan leuk dat je gitaar dan op een hogere waarde word geschat dan dat je 'm hebt gekocht, had ik met mijn gitaar ook een paar keer.

Negative K3 fan
1 februari 2004, 20:29
Het nadeel bij zo'n gitaar is alleen dat je je constant moet verantwoorden. "Neeheee, dit is geen Aldi merk....het is een heuse Agile".... :-D Tenminste....die indruk krijg ik een beetje aangezien het zoveelste 'Agile is echt een supermerk' topic is geopend...

tja, nadeel, heb je tenminste iets om interessant over te doen.

Negative K3 fan
1 februari 2004, 20:33
Het nadeel bij zo'n gitaar is alleen dat je je constant moet verantwoorden. "Neeheee, dit is geen Aldi merk....het is een heuse Agile".... :-D Tenminste....die indruk krijg ik een beetje aangezien het zoveelste 'Agile is echt een supermerk' topic is geopend...

tja, nadeel, heb je tenminste iets om interessant over te doen.

Negative K3 fan
1 februari 2004, 20:38
Het nadeel bij zo'n gitaar is alleen dat je je constant moet verantwoorden. "Neeheee, dit is geen Aldi merk....het is een heuse Agile".... :-D Tenminste....die indruk krijg ik een beetje aangezien het zoveelste 'Agile is echt een supermerk' topic is geopend...

tja, nadeel, heb je tenminste iets om interessant over te doen.

Sambal
1 februari 2004, 20:47
Het nadeel bij zo'n gitaar is alleen dat je je constant moet verantwoorden. "Neeheee, dit is geen Aldi merk....het is een heuse Agile".... :-D Tenminste....die indruk krijg ik een beetje aangezien het zoveelste 'Agile is echt een supermerk' topic is geopend...

tja, nadeel, heb je tenminste iets om interessant over te doen.

....En dat bericht keer 3....

Negative K3 Fan is toch een alom gerespecteerd forumlid, die zijn posts niet hoeft te boosten? :seriousf:

Swan
1 februari 2004, 20:49

wietse
1 februari 2004, 21:17
Negative K3 Fan is toch een alom gerespecteerd forumlid, die zijn posts niet hoeft te boosten? :seriousf:

forumlid ja .... gerespecteerd nou nee dat deel kan je gerust vergeten. :-D

Negative K3 fan
1 februari 2004, 21:56
soryy, dat komt door mn computer die echt helemaal raar doet en geformatteerd moet worden.

Negative K3 fan
1 februari 2004, 21:59
soryy, dat komt door mn computer die echt helemaal raar doet en geformatteerd moet worden.

Sambal
1 februari 2004, 22:07
soryy, dat komt door mn computer die echt helemaal raar doet en geformatteerd moet worden.

No problem man :oops:

Mitch
1 februari 2004, 23:04
Gitaarforum reageert af en toe eeeeeeeeeeeerg traaaaaaaaaag dus als je dan nog een keertje op OK drukt om je bericht te plaatsen komt -ie dubbel. Wellicht is dat het probleem ?

Chris Wolstenholme
1 februari 2004, 23:07
heb je ergens mooie plaatjes van je gitaar nu?

maarten
1 februari 2004, 23:08
gitaarnet is seriously fucked up als je het mij vraagt.
t duurt inderdaad superlang, ALS er al wat gebeurd.

ik klikte net op pagina twee van deze topic, en kreeg ik een pagina met "er staan geen berichten in deze topic"

ikke niet snappuh :???: :-?

Chris Wolstenholme
1 februari 2004, 23:30
er was ook nog nix hier toen

maarten
1 februari 2004, 23:32
makes sense, maar waarom was er wel al een pagina twee van dit topic beschikbaar?

marc_o
2 februari 2004, 13:14
Dit forum reageert inderdaad heel vreemd, kon eergisteren niets posten om een of andere reden.