PDA

View Full Version : Nieuwe Gibson Les Paul Slash!!!!



EVH Wolfgang
1 februari 2004, 11:42
Er is weer een Gibson Slash model. Er zit een Fishman in de brug. Wel handig. Graag jullie mening, foto's en ervaringen over deze gitaar. Zullen er wel niet veel zijn want hij is ook net uit. Als er een Amberkleurige flametop op had gezeten was het de ideale gitaar geweest (voor mij dan). Een mooie LP met akoustische sound erin.

http://www.gibsoncustom.com/Signature/slash.htm

Mitch
1 februari 2004, 11:54
Tja, het zal voor een Gibson vrij schokkend zijn, maar er zijn wel meer kwaliteitsmerken die een piëzobrug gebruiken. Parker, Godin.....
Hadden ze de humbuckers nou ook nog splitsbaar gemaakt hadden ze tenminste weer eens een echt flexibele gitaar, maar dat is na de Jimmy Page Signature niet meer gelukt.

Kleur vind ik niet zo geslaagd moet ik zeggen.

shredneck
1 februari 2004, 12:10
die gitaar is in ieder geval nog niet via de europese importeur naar europa gekomen....dus lijkt het me zeer sterk dat iemand hier deze versie al heeft.

NeeraDJ
1 februari 2004, 13:18
Het eerste wat me opviel was die lelijke finish en de low output elementen. Het is dus geen gitaar die ik in m'n kamer zou willen hebben. Volgens mij was ie ongeveer tegelijk met de Zakk Wylde Camo Les Paul uitgekomen, waar ook geen dendere reacties over waren. Slash is hier expres voor de wat meer vintage look gegaan, dus dat zou nog een reden voor mij zijn om het geen leuk ding te vinden.

hoofd
1 februari 2004, 13:44
Ik vind 'm wel mooi eigenlijk :).

JV
1 februari 2004, 13:53
inderdaad, een van de weinige les pauls waarvan ik zeg dat ik er wel 1 zou willen hebben.

mooie finish ook

Ibanez RuleZ
1 februari 2004, 14:28
heel mooie gitaar!! wat ik wel opvallend vind is dat het fretboard van rosewood is in plaats van ebony...

de kleur is top, en die low outputlementen zorgen wel voor een heel puur geluid volgens mij.

Harrald

NeeraDJ
1 februari 2004, 14:55
Even om verwarring te voorkomen, ik vind het niet erg dat er low output elementen inzitten, sterker nog de SD Alinico II Pro is een erg goed halselement. Die Tabocca burst finishes vind ik alleen zó lelijk

gjlp
1 februari 2004, 15:36
wat ik wel opvallend vind is dat het fretboard van rosewood is in plaats van ebony...

Wat is daar zo opvallend aan dan? Les pauls hebben toch over het algemeen een toets van rosewood? op enkele uitzonderingen na dan.

Op zich een mooie gitaar, maar ik ben niet gek op die tabacco sunburst. Die mini toggle vind ik ook lelijk.

BLOK182
1 februari 2004, 16:15
VInd het wel wat hebben, zo''n lekkere simpele brute LP standard in die kleur!

BLOK182
1 februari 2004, 16:15
VInd het wel wat hebben, zo''n lekkere simpele brute LP standard in die kleur!

sash
1 februari 2004, 17:16
Mooi mooi! Alleen zal de prijs kut zijn hehe.

Die kleine kutswitch verziekt het dan ook weer wel.

Soulflyhigh
1 februari 2004, 18:18
Ik ga nog steeds voor die Zakk Wylde LP Camo :wink: 8-) Die nieuwe Slash sig. vind ik maar niks.

cas121
1 februari 2004, 22:46
brr miniswitches zijn voor homo's, doe dan gewoon een push-pull ofzo

Chris Wolstenholme
1 februari 2004, 23:14
homo's?



:-(




:-D :o :wink:

verder eigenlijk niet echt apart model dit, voor een signature mag er wel wat meer mee vind ik, je betaald ook meer

Nielsje
2 februari 2004, 11:09
ik vind um werkeljik waar prachtig

lekker standaard, niet zo overdone.

idd jammer dat er een mini switch op zit..vind het zowiezo onneuzel om akoestisch te willen spelen met ene les paul...daar heeft ie toch zo'n guild's voor?

ik vind de kleur juist wel mooi...tuurlijk, een flame is mooi..maar iedereen heeft al een flame.. ik vind het wel wat hebben..


maar ik denk niet dat deze het haalt bij z'n eerste signature, die vind ik toch wel zo verdomde mooi, met die slang die helemaal rondom de nek is ingelegd enzo......


dit is meer een werk gitaar :D

PeteRS
2 februari 2004, 19:09
Wel humor met een piezo over een JCM800 spelen :roll:
De finish vink dan wel weer tof, alleen die switch gatver...

Javaca
2 februari 2004, 20:20
Die switch is het enige minpuntje. Waarom niet een push/pull potmeter of iets dergelijks

Chris Wolstenholme
2 februari 2004, 22:23
waarom is iedereen hier toch zo wild van.
Als Fender dit kunstje flikt is het fantasie loos en etc..

oude worsten...amper een nieuw vel

PeteRS
3 februari 2004, 07:55
waarom is iedereen hier toch zo wild van.
Als Fender dit kunstje flikt is het fantasie loos en etc..

oude worsten...amper een nieuw vel

Slash speelt volgens mij niet op Fender. :razz:

Neals
3 februari 2004, 08:44
Deze LP is best jammer als je nagaat dat ie wel weer een 4000 euro gaat kosten

Droffie
3 februari 2004, 09:58
Ik vind 't ook wel mooi. Ik ben zelf Cherry burst liefhebber maar toch...

Chris Wolstenholme
3 februari 2004, 12:45
waarom is iedereen hier toch zo wild van.
Als Fender dit kunstje flikt is het fantasie loos en etc..

oude worsten...amper een nieuw vel

Slash speelt volgens mij niet op Fender. :razz:

sjoh, :-D

maar dit is toch ook niets nieuws, gewoon ander tintje? verder niets.

stewartfan
3 februari 2004, 16:13
mooie lespaul ik vind het wel grappig met een piezo kijk zown godin das toch geen Rock en Roll les paul wel. en dan nog meer all round wat wil je nog meer maar deze gitaar de jimmy page signature vind ik echt belachelijk. ik hoop niet dat deze gitaar ook zo afgeragd in de winkel staat is zonde van het geld lijkt mij
http://www.gibsoncustom.com/Signature/images/page.jpg

stewartfan
3 februari 2004, 16:17
mooie lespaul ik vind het wel grappig met een piezo kijk zown godin das toch geen Rock en Roll les paul wel. en dan nog meer all round wat wil je nog meer maar deze gitaar de jimmy page signature vind ik echt belachelijk. ik hoop niet dat deze gitaar ook zo afgeragd in de winkel staat is zonde van het geld lijkt mij
http://www.gibsoncustom.com/Signature/images/page.jpg

stewartfan
3 februari 2004, 16:20
mooie lespaul ik vind het wel grappig met een piezo kijk zown godin das toch geen Rock en Roll les paul wel. en dan nog meer all round wat wil je nog meer maar deze gitaar de jimmy page signature vind ik echt belachelijk. ik hoop niet dat deze gitaar ook zo afgeragd in de winkel staat is zonde van het geld lijkt mij
http://www.gibsoncustom.com/Signature/images/page.jpg

ieme
4 februari 2004, 10:15
leuk ding

Nielsje
4 februari 2004, 11:27
de prijs is alleen iets minder...


er worden ook 150 exemplaren gemaakt inclusief handtekening van jimmy....


nou dan mag je er 21.000 nog wat voor neerleggen...

nocaster
5 februari 2004, 18:08
alleen 25 stuks worden gesigneerd, 150 geaged door murphy, limited run
unlimited run wordt later gemaakt.

ieme
6 februari 2004, 16:57
http://www.snakepit.org/sl2gtra1.jpg

Blijft leuke foto![/list]