PDA

View Full Version : Informatie gezocht (Gibson)...



The Black
31 januari 2004, 18:40
Ben op zoek naar alle specificaties van de jaren 70/80 geproduceerde Gibson Les Paul Custom Silverburst gitaren. Kan alleen nergens informatie vinden hierover.

Blijepanda
31 januari 2004, 19:07
Ook niet op de Gibson site?

The Black
31 januari 2004, 19:08
Nee, ik heb daar een search gedaan.
Ik heb ook op Google gezocht, ik had gehoopt dat men hier misschien van een website wist?

cas121
1 februari 2004, 11:21
wat wil je allemaal weten dan?

specs zijn volgens mij hetzelfde als de customs die ze nu nog maken, zijn sowieso veel sunburst customs gemaakt in de jaren 80.

je ziet de silverbursts iig regelmatig op ebay te koop voor redelijke prijzen.

The Black
1 februari 2004, 16:26
wat wil je allemaal weten dan?

specs zijn volgens mij hetzelfde als de customs die ze nu nog maken, zijn sowieso veel sunburst customs gemaakt in de jaren 80.

Nou wat ik allemaal lees (en dat is altijd anders, daarom stel ik deze vraag), zijn de silverbursts anders gemaakt dan de hedendaagse customs. Ik wil weten welke PU's ze hadden (origineel), welke brug, tuners, houtsoort, neckprofiel, inlays, etc, etc. Alle informatie.

Verder heb ik gehoord dat ze met een speciale paint zijn bewerkt, of lak? Namelijk buick?

Dus als iemand nog iets weet, HELP!!!!

cas121
2 februari 2004, 20:18
moet je gewoon even een mailtje sturen naar gibson via gibson.com, heb je bijna altijd binnen een dag antwoord.. vooral op dit soort vragen..

Droffie
3 februari 2004, 10:05
Probeer www.lespaulforum.com ik weet zeker dat daar kenners zitten. Die gasten weten echt alles. Anders vragen aan Dan de man. Zit ook op dat Forum.

succes
D.