PDA

View Full Version : CHECK!! Nieuw!! Epiphone LP Joe Perry Boneyard



EVH Wolfgang
31 januari 2004, 17:03
De Gibson vesie is echt zwaar vet, maar heel duur. Nu heeft Epiphone de Boneyard ook gepresenteerd op de WinterNamm van 2004. Deze heeft ook Gibson USA Burstbucker pick-ups. Is dit mooi of is dit mooi. Als iemand hem heeft of heeft gezien zou ik graag weten hoe hij bevalt en klinkt en hoe de finish er in het echt uitziet.

http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=229&CollectionID=6

Die Finish is echt mooi gemaakt. Ze noemen het Aged Tiger. Graag jullie reactie op deze gitaar. :o

hoofd
31 januari 2004, 17:11
Mooie gitaar ja, maar ik vind de vorige Joe Perry Signature gitaar mooier: http://www.gibson.com/products/gibson/lespaul/joeperry.html
Dat is echt de enige signature gitaar die ik zou willen.

EVH Wolfgang
31 januari 2004, 17:23
Dat is het oude model ja. Maar ik heb het over het nieuwe 2003 model, daar zou ik meer info over willen.

Anders Destium
31 januari 2004, 17:33
Ik vind de nieuwe er ook zeker cool uitzien!

glacius
31 januari 2004, 17:33
dat flametopje is een plakplaatje (so I've heard)

Wouter J
31 januari 2004, 17:38
dat flametopje is een plakplaatje (so I've heard)

NOPE, die flame burst is zeker geen plakplaatje, het is vineer en das is en blijft echt hout, een dunne laag maar toch. en onder dat vineer zit echt esdoorn.

EVH Wolfgang
31 januari 2004, 17:40
kijk das een goeie ja, vineer is ook nog een optie, ben heel benieuwd naar de prijs

EVH Wolfgang
31 januari 2004, 17:45
Hier zie je de body van de Epi met the man himself. Lijkt inderdaad niet echt op een fotoflame maar op echt hout

http://www.epiphone.com/news.asp?NewsID=54

PeArLjAm
31 januari 2004, 18:38
Ik was net toevallig in Almere bij Nederland Muziek en daar hadden ze die Gibson Boneyard hangen , GVD wat een supermooie gitaar is dat.!

Maar helaas onbetaalbaar (4000+) :o

glacius
31 januari 2004, 18:39
ziet er zekers goed uit remco !!!

-robbert-
31 januari 2004, 18:41
Zeker een mooie gitaar

epiphone is goed op weg! Ik hoor er tegenwoordig steeds betere dingen over..

roppie
31 januari 2004, 18:52
inderdaad die elitist gitaren lijken me best leuk om te hebben, nieuw zijn ze nog best duur maar als ze straks tweedehands aangeboden gaan worden voor rond de 600-700 euro (i presume) zou ik er zeker een willen hebben. er staat er nu al een op marktplaats waar al 575 op is geboden

Wilson
31 januari 2004, 19:26
epiphone heeft nu ook een nieuwe serie akoestische gitaren, de masterbilt serie. Zijn allemaal volledig massief! heb nog geen prijzen gezien ofzo, maar qualitatief zien ze er goed uit.

http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=222&CollectionID=15

deze lijkt mij wel relaxed

bat
31 januari 2004, 19:33
hoezo nieuws? Die Epiphone BoneYard heb ik gewoon op de site van Epiphone al dik een maand geleden gezien...

EVH Wolfgang
31 januari 2004, 20:06
hhmm een gitaar die net een maand uit is, is inderdaad geen nieuws meer nee. sorry voor deze ouderwetse topic. Bullshit.

Kom op man dit is toch mooi nieuws, dat Epiphone mooie NIEUWE modellen uitbrengt, zelfs ook volledige massieve akoustische gitaren.

cas121
1 februari 2004, 11:17
ook opvallend bij die signature is dat het body material puur mahonie is en niet meer de gebruikelijke mahonie met alder/elzen kern..

deze zal dus ook wat zwaarder zijn..

Zag pas trw een nieuwe epi Elite std plus voor 1600 euro, hoe ziek is dat!

EVH Wolfgang
1 februari 2004, 11:37
Fuck he!! 1600 euro voor een Epiphone, daar heb je al een 2dehands Gibson LP Standard voor. Makkelijke keus dus. Die Epi zal best goed zijn, maar 1600!!!!!

cas121
1 februari 2004, 13:39
ik moet wel zeggen dat het bij een winkel was die ook gewoon 3200 euro voor een gibson LP std, vorige serie, durft te vragen...

normaal zullen die elites dus rond de 1100 liggen denk ik zo

JV
1 februari 2004, 13:55
1600 is de normale retail prijs voor een elite les paul

EVH Wolfgang
6 februari 2004, 15:57
Ik heb hem besteld De Joe Perry als back-up, ben heel benieuwd. Hij komt pas in mei. Dus nog effe geduld hebben. Hij is wel duurder dan gewone Epi''s. Hij komt rond de 800 te zitten, maar dan heb je wel USA Burstbuckers en een vineer laagje en geen fotoflame.

EVH Wolfgang
6 februari 2004, 15:57
Ik heb hem besteld De Joe Perry als back-up, ben heel benieuwd. Hij komt pas in mei. Dus nog effe geduld hebben. Hij is wel duurder dan gewone Epi''s. Hij komt rond de 800 te zitten, maar dan heb je wel USA Burstbuckers en een vineer laagje en geen fotoflame.

EVH Wolfgang
6 februari 2004, 15:58
Ik heb hem besteld De Joe Perry als back-up, ben heel benieuwd. Hij komt pas in mei. Dus nog effe geduld hebben. Hij is wel duurder dan gewone Epi''s. Hij komt rond de 800 te zitten, maar dan heb je wel USA Burstbuckers en een vineer laagje en geen fotoflame.

cas121
7 februari 2004, 01:46
Hey Congrats!


Ja alleen is het nou niet helemaal duidelijk of het echt Gibson burstbuckers betreft of nogsteeds designed by gibson pu's zijn (dan wel made in the USA zoal bij de epi Elite's).
Ik bedoel als je op de epi site checked staat er niks over gibson bij die pu's, gewoon burstbucker, that's it.. Ach ze zullen sowieso stukken beter zijn dan de standaard stoch epi pu's..


Nog even een correctie, Epi gebruikt geen fotoflame (misschien alleen effe op die lelijke quilted limited editions)
Heb hier ook nog een epi les paul standard plus liggen, ook met een (vineer) Flametop, komen geen foto's aan te pas hoor...