PDA

View Full Version : nieuwe amp! plus pics..



jorrit
30 januari 2004, 09:50
k heb hm dan eindelijk, een nieuwe buizen top (en mn eerste..)
tis een peavey ultra plus. mensen van bassie79 kunnen zich het vast nog wel herinneren...

hij klinkt vet alleen de speakers die ik er nu onder heb zijn kut (t zijn eigenljik zang speakers..) maar volgende week vrijdag halen ze mn nieuwe boxen op (met celestion vintage 30) en dan klinkt het vast stukken beter.

ik denk ook dat ik de voorversterker buizen ga vervangen...ik mis net nog een randje dist. maar dat zou ook aan de speakers kunnen liggen...

foto's: http://community.webshots.com/album/106871877VwyKvZ

-robbert-
30 januari 2004, 10:46
Dat oplichtend logo is dus echt vet :D

BartL
30 januari 2004, 10:48
Dat oplichtend logo is dus echt vet :D

idd, proficiat met je nieuwe amp!

Bins
30 januari 2004, 11:43
Dat oplichtend logo is dus echt vet :D

+1

Interesseerd me geen fuck hoe die amp klinkt, alleen door dat logo-lichtje ben ik al verkocht :)

Ik ben benieuwd naar je bevindingen als je over "echte" speakers heb gespeeld. Ik ben zelf ook wel op zoek naar een budget-buizenbak. Waar zou je de sound mee kunnen vergelijken?

andy
30 januari 2004, 12:26
Nog 1 hier, gaaf dat logo. 8-) Gefeliciteerd ermee.

hadv
30 januari 2004, 12:51
jorrit,

kan ik dat logo'tje overnemen ?

jorrit
30 januari 2004, 14:38
Dat oplichtend logo is dus echt vet :D

+1

Interesseerd me geen fuck hoe die amp klinkt, alleen door dat logo-lichtje ben ik al verkocht :)

Ik ben benieuwd naar je bevindingen als je over "echte" speakers heb gespeeld. Ik ben zelf ook wel op zoek naar een budget-buizenbak. Waar zou je de sound mee kunnen vergelijken?

budget-buizenbak :evil: tsss die dingen zijn 1110 nieuw ofzo :wink: maar goed er bestaan voor ons groot geld bezitters natuurlijk veel duurdere amps...

@ hadv. nee je mag t logo niet overnemen, het ultra kanaal licht rood op en dat staat zo vet! 8)

Javaca
30 januari 2004, 14:57
Gaaf logo.

Wie is die paula? :razz:

Negative K3 fan
30 januari 2004, 16:29
wow, brute amp ik had er eigelijk nog nooit een foto van gezien.

Ik hoop dat het goed gaat klinken!

edit: dat logo is geniaal!!!11 damn, ik ga mn 5150 ook zo modden!

Mitch
30 januari 2004, 22:16
Gaaf logo.

Wie is die paula? :razz:

Schuurt dat niet, zo'n ringetje tegen je e!k@l ?
:nervous:

maarten
30 januari 2004, 22:29
hoe verhoud de ultra zich ten opzichte van de 5150 (II)

zowel qua mogelijkheden , scheur, crunch en clean?

ik vraag me dit al altijd af, aangezien de 5150 veel bekender is.. zo lijkt t iig.

thnx

maarten

jorrit
31 januari 2004, 12:40
hoe ie in verhoudig staat met de 5150 weet ik nog niet precies. maar zolang er nog geen nieuwe speakers onder zitten en misschien wel nieuwe buizen....(ze gloeien blauw [2 vd4 eindbuizen] maar of dat nou goed is of niet weet volgens mij niemand zeker..) kan ik nog niet echt een vergelijking maken

Negative K3 fan
31 januari 2004, 13:51
in een ander topic gaat he tover blauwglkoeien. Dat ze assymmetrisch gloeien kan wel gevaarlijk zijn.

jorrit
31 januari 2004, 17:30
hoe bedoel je asymetrisch precies...ik heb als ik op half vermogen speel 2 buizen die blauw gloeien en 2 niet.... als ik op vol vermogen speel weet ik het nog niet..(nog niet gekeken..)


ow ff nog wat...cleane headroom, als ik hm op vol vermogen zet klinkt het geluid beter, net wat meer druk ofzo...dat mis ik op half vermogen..is dit cleane headroom?? :)

Negative K3 fan
1 februari 2004, 12:47
veel clean headroom uit zich in dat je de versterker heel hard kunt zetten voor de eindtrap gaat oversturen.

maarten
1 februari 2004, 13:10
Dat oplichtend logo is dus echt vet :D

kan ik ook zoiets op mn engl krijgen? :D
lijkt me echt veel vetter dan die lampjes wat nu achter de grill verstopt zitten