PDA

View Full Version : behringer is toch wel raar........



skabouter
30 januari 2004, 01:01
ze hebben een erg goedkope Gitaarcab, staan ze om bekent !
maar waarom hebben ze geen head ?

en om het gekker te maken. een prima basshead kwamen ze juist mee op de markt. maar een basscab ? ho maar

scheef niet ?

Phyrexian
30 januari 2004, 09:03
een prima basshead kwamen ze juist mee op de markt. maar een basscab ? ho maar

scheef niet ?

Die basscab staat op uitkomen trouwens (NAMM).
Zoals de head een kloon is van een Ashdown head, zo wordt die cabinet een kloon van een Hartke speakerkast... :)

Gisteren heb'k twee bands zien spelen. De tweede band had goede gitaristen die over een M/B Rectifier en een Brunetti head spelen. Beide speelden over zo'n Behringer cabinet (backline)... volgens mij zijn er beter klinkende cabinets, maar voor die prijs...

jorrit
30 januari 2004, 09:39
k heb 2 weken geleden ook mensen met engl's en 5150's zien en horen spelen over die berhinger cabs en t klonk best goed hoor!

Bluppie
30 januari 2004, 15:54
De behringer's zijn kwa constructie erg goed, heel stevig waardoor ze heel strak, en direct zijn, kwa laag gaat ie enorm diep zonder dat het rommelt. kortom ik vind het een heerlijke kast. Al moet ik er wel bijzeggen dat ie wel redelijk scheur gericht is, tis niet een kast die je moet kopen voor een warm vol clean, dan kan je beter iets met greenbacks fixen ofzo, maar voor het beter scheur werk is een Behringer erg lekker. Als ik ooit nog een nieuwe kast koop word het er een kast die kwa constructie gelijk staat aan de behringer, alleen dan Celestion V'30s erin dat is mijn ideaale kast

skabouter
2 februari 2004, 15:24
mwah, ik zei niet echt iets over de kwaliteit. de qualiteit/prijs ratio zit wel goed. maar ik bedoel dat de artikelen in rare volgorde uitgebracht worden.
basshead, geen cab. gitaarcab, maar geen head.

ieme
2 februari 2004, 16:28
ik denk dat ik of een beringer of een 2dehands marshall koop voor in de oefenruimte te laten staan