PDA

View Full Version : Nobels Overdrive ODR en ODS



Jeroenvanhulsteijn
30 januari 2004, 00:40
Tja, op harmony central beweren die lui dat deze pedaaltjes niet onderdoen voor een Klon, Maxon, Prescription, FD2, Analogman en noem de hele reutemeteut maar op. Ik weet niet of er hier mensen zijn die de nobels pedaaltjes wel eens geprobeerd en vergeleken hebben? Anders moek toch gaan sparen, hehe. Ik kan wel 4 nobels kopen van 1 FD2. Iemand nog een FD2 voor een studentenprijsje over (je weet wel, 2 bier voor een gulden :lol: )?

LordRiffenstein
30 januari 2004, 07:39
Ik heb ze getest, de ODR en de ODS en het zijn wel degelijk lekkere pedaaltjes en helemaal te gek als je de prijs bekijkt. Het zijn TS-klonen maar sucken geen laag zoals een echte TS. De ODS heeft nog als extra voordeel dat je een volledige toon-regeling hebt!

Jeroenvanhulsteijn
30 januari 2004, 12:00
Ah, dan ga ik ze volgende week toch maar eens proberen. Volgens mij heeft The AmericanGuitarstore ze op voorraad. Das makkelijk, want dat is voor mij 20 min fietsen.

Is een FD2 trouwens het prijsverschil waard? Want deze kleurt wel leuk bij mijn V-Amp :-D .

sash
30 januari 2004, 12:03
Icm een V-Amp is een FD2 af te raden.

Alleen op een goeie buizenversterker zal ie lekker klinken.

Jeroenvanhulsteijn
30 januari 2004, 12:19
Ja, zo zie je maar dat er toch nog wat interactie mist in die modelers. Mijn barber burn unit (de oude) maakte ook een pokke herrie icm met de v-amp. Dus kga daar geen geld meer aan uitgeven. Later als ik groot ben en veel centjes verdien komen er ook weer gewone versterkers mijn kamer in.