PDA

View Full Version : Pod compressor



Exitinside
29 januari 2004, 22:51
Ik heb een engl thunder 50)versterker....(klinkt super).
Nu wil ik een compressor tussen mijn gitaar en mijn engl zetten.
Wat ik me nu afvraag....Ik wil hiervoor mijn POD 2 gebruiken, maar dan alleen het effect........Kan dit ???
Of moet ik persee een amp model kiezen ?

Epic
30 januari 2004, 10:50
Je kan de amp en speaker emulatie niet uitzetten als je hem normaal gebruikt.

Misschien is het wel mogelijk om via een MIDI-kabel met die SoundDiver software een preset te maken met alleen compressor erin.

Exitinside
31 januari 2004, 03:14
Ja, inderdaad........zal dat morgen eens proberen

Mr.Jay
31 januari 2004, 12:24
Je kan de amp en speaker emulatie niet uitzetten als je hem normaal gebruikt.

Misschien is het wel mogelijk om via een MIDI-kabel met die SoundDiver software een preset te maken met alleen compressor erin.

Gaat alleen met de XT-POD, daar kun je de effectsectie los van gebruiken, bij POD niet, gaat altijd door de pre-amp.

JaY

ToTaL FaKe
8 februari 2004, 20:16
Je kunt ook gewoon mijn Marshall Ed-1 kopen(is van Seymour Paul geweest misschien kan hij je wat meer info geven). Alleen het ledje is afgebroke maar je hoort het als je hem aan/uit zet. Voor 35.50 mag je hem kope(inclusief verzendkosten)

Ik hoor het wel.
Gegroet

Exitinside
19 februari 2004, 13:21
Hoe krijg je dat nou nou voor elkaar een kapot ledje ??? :-D
Dat ding steekt er amper bovenuit.
Als hij niet kapot zou zijn had ik em waarschijnlijk van je overgenomen ervanuitgaande dat ie voor de rest niet afgetrapt uitziet.
Of je zou nog wat aan de prijs moeten doen.........

BLOK182
19 februari 2004, 16:46
Je kan de amp en speaker emulatie niet uitzetten als je hem normaal gebruikt.

Misschien is het wel mogelijk om via een MIDI-kabel met die SoundDiver software een preset te maken met alleen compressor erin.

Gaat alleen met de XT-POD, daar kun je de effectsectie los van gebruiken, bij POD niet, gaat altijd door de pre-amp.

JaY
Zozo, je hebt ook al verstand van niewerwets spul :wink: