PDA

View Full Version : woehoe nieuwe versterker!!



sickpunk
29 januari 2004, 20:22
ik ben de nieuwe eigenaar van een Fender BXR300C, 300 watt top.. 500 watt speaker(nog geen jaar oud die speaker) and I LOVE IT!!

AntY
29 januari 2004, 20:24
feli!

sickpunk
29 januari 2004, 20:26
ow mocht iemand nog wat info hebben... ik weet verder nix van dat ding af!

AntY
29 januari 2004, 20:44
http://www.bgra.net/reviews/fender-bxr300c-2-rvw.html

Bleak
29 januari 2004, 22:56
ik hoop voor je dat je niet van slappen houd, want daarvoor is deze versterker dus totaal niet geschikt!

ikzelf ben een ferfente slapper :razz: dus ik zou hem nooit gekocht hebben!

basssssplayer
30 januari 2004, 01:20
ik zal 'm wel ff checken steve! ehehe

J! 8-)

sickpunk
30 januari 2004, 12:36
ik hoop voor je dat je niet van slappen houd, want daarvoor is deze versterker dus totaal niet geschikt!

ikzelf ben een ferfente slapper :razz: dus ik zou hem nooit gekocht hebben!

nope slap nooit, beter nog wee nie hoe het werkt dus:P en anders moet je er geloof ik een 10" speaker nog bij doen... maar slap toch nie dus..

Bleak
30 januari 2004, 13:11
ik hoop voor je dat je niet van slappen houd, want daarvoor is deze versterker dus totaal niet geschikt!

ikzelf ben een ferfente slapper :razz: dus ik zou hem nooit gekocht hebben!

nope slap nooit, beter nog wee nie hoe het werkt dus:P en anders moet je er geloof ik een 10" speaker nog bij doen... maar slap toch nie dus..

probeer het en er gaat een wereld voor je open :D :D :-D

Chris Wolstenholme
30 januari 2004, 21:31
ach t lijkt me leuk voor thuis, slappen, maar in band verband vaak niet bruikbaar, of tot irritatie van anderen.

sickpunk
30 januari 2004, 21:41
nouja speel in een punk band, dus om dan te gaan slappen.. lijkt me echt overbodig en nutteloos

Saf
15 februari 2004, 15:46
hoe speelt die versterker qua geluid dan natuurlijk. Ik ben er zelf over aan het denken om er een versterker bij te kopen. Ik speel zelf ook in een punkband, dus als die versterker jouw goed bevalt is het misschien iets voor mij.

Is dit een losse top met een aparte speaker kast? ik heb namelijk wel nog een 2x 15" speaker kast staan als die top erop past...

Waarom is die trouwens met slappen niet goed?, vanwege die 15" ofzo