PDA

View Full Version : pedalday2



Lucky
29 januari 2004, 15:47
pedalday 2 komt er aan !!!!

wie zijn allemaal ook al weer van de partij=

kben het mailtje kwijt....

LordRiffenstein
29 januari 2004, 17:59
Waar en wanneer?

Mitch
29 januari 2004, 19:14
Zondag 8 februari tussen Schiedam en Vlaardingen.
Aanwezig:
Lucky
Pearl Jam
Speeddemon
Seymour Paul
Sash
jpb
Robbert
Dirk_Hendrik
+ onze bassiste Agnes en onze 'roadie' en gitaarliefhebber Ramon.
Daarmee zitten we qua aantal personen wel redelijk aan het plafond... :(

Ik mail je nog met specs, Lucky.

Lucky
29 januari 2004, 19:38
riiiiiight....

misschien is het wijsheid iets vroeger af te spreken...vorige keer kwamen we toch nog tijd te kort....

anders lik op stuk beleid:

NEEEE !!!! DAT PEDAAL BOEIT ONS NIET!!!! STOP MET EROVER TE PRATEN !!!!!!!!!!! STOP MET SPEEEEEEELEN !!!!! NEEEEEEEEEXT !!!!!!!

:)
:)
:)
:)

Mitch
29 januari 2004, 19:50
Ik was wel van plan een soort van tijdsschema voor te stellen :D
Nee, onzin, maar ik denk wel dat de shoot-outs (wahs, chorus, OD, fuzz) meer aan bod moeten komen. Hebben we de vorige keer te kort aan bod laten komen en ik vond het eerlijk gezegd het leukst. En het meest uniek, want krijg maar eens zoveel vergelijkingsmateriaal bij elkaar !

Lucky
29 januari 2004, 20:02
mee eens...meer naast elkaar zetten en kijken wat de verschillen zijn.....

eigenlijk zouden we wat ab kistjes moeten regelen.
je hoort het het beste met een setup natuurlijk.
ik heb nog wel wat liggen ...ik zal es kijken

Lucky
29 januari 2004, 20:05
kijk!

Ik heb nog een originele Monkey FX OtterShocker persoonlijk gemaakt door Dot Dot Dot (voor de HC-ers onder ons) daar kunnen vier pedalen in. dus eigenlijk een abcd box !!!

ik moet alleen een midi kabelke hebben. ik geloof niet dat ik die nog heb....mijn mididagen zijn long gone....

Speeddemon
29 januari 2004, 20:16
Mooi, kan ik m'n modded SD-1 meenemen die nog niet 100% werkt en Dirk_Hendrik er naar laten kijken.

Heeft iemand trouwens al de Keeley Fuzzhead, of Analogman KOT of Foxrox ZIM of Banzai Fireball II? Ben vooral benieuwd naar de laatste 2.

Lucky
29 januari 2004, 20:20
kom! snel vannavond nog ff bestellen voor 50 dollar xtra gaat ie vast morgen op de bus !!!

Let your gas flow free!

wie neemt er ff een werkend midisnoerke mee?

Robbert
29 januari 2004, 21:26
MIDI kabel heb ik niet, maar ondertussen wel genoeg onderdelen voor ab kistjes. Ik zal er van het weekend twee in elkaar zetten.

Mitch
29 januari 2004, 22:04
Ik dacht dat Agnes ook nog een A/b'tje had staan in de oefenruimte. Maar goed, gewoon achter elkaar lussen en één voor één aan- en uittrappen is toch niet zo moeilijk voor pedalenjunks ? :D

Na enig overleg hebben we besloten de inschrijvingen te houden zoals ze nu zijn. Willen er meer mensen komen dan kan dat wel, maar dan moeten we een andere lokatie regelen. Is planningtechnisch best te doen, maar dan gaat de min of meer onbeperkte tijdsduur er wel aan natuurlijk.

Speeddemon
29 januari 2004, 23:00
ik WIL geen andere mensen d'r bij!

WIJ zijn tone-snobs, WIJ kennen elkaar al, WIJ motten die andere nie! :evil: 8-) :wink:

(vergeet de rode armband met swastika nie... :oops: :lol: )
kijk, met jullie heb ik al een 'band', maar met een jongen als Mr. Fish (om er maar eens 'lukraak' 1 te noemen :razz: 8-) ) zal dat niet zo gauw gebeuren.

Daarbij zal z'n kin pijn doen, als z'n kaak op de grond valt van mijn real-life spelkwaliteiten! 8-) :lol:
(I WANNA ROCK! ROCK! tuh-duh-duh-du-duhhh)

Mithrandir
29 januari 2004, 23:08
Ik voel me buitengesloten :cry:






Geintje, ik vond het de vorige keer best leuk, maar jullie zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer pedalenfreaks
dan ik.

Speeddemon
29 januari 2004, 23:23
nee joh, jij bent ook nog "old school" :wink:

maar die pisnicht die beweert dat Spikey van Zoest beter speelt dan ik mag lekker thuisblijven en HOPEN dat ie mijn niveau haalt! :evil: :roll:

Mitch
29 januari 2004, 23:50
Als je goed zoekt zul je Spikey's gezicht nog terugvinden in de oefenruimte :o

LordRiffenstein
29 januari 2004, 23:57
Looks like I´m out! Luca, bedankt voor het mailtje maar het tijdstip is niet haalbaar. Had graag wat zooi getest :cry:

Lucky
30 januari 2004, 07:02
ehja...

Michel is "da man in charge, da dude in the watchtower, the geezer with the meanlookin' dog"
Maar weet dat hij afhankelijk is van zijn medebandlidjes en dat het daarmee dus niet persoonlijk is.
En als het logistiek voor jouw al niet haalbaar is....dan is het helemaal over en out.

volgende keer maar eens verkennen of dat er echt zoveel meer animo is dan ons kleine clubje. wellicht een beetje groter opzetten.

Mitch
30 januari 2004, 12:29
Helemaal mee eens. Volgende keer weer inventariseren hier op het forum en kijken of het groter kan worden opgezet.