PDA

View Full Version : betaalbaar alternatief gezocht



theloniousmonkeyman
27 januari 2004, 22:12
Hallo iedereen,
Ik heb mijn hart verloren aan een Fender Stratocaster.
Het probleem is dat ze uit de jaren 60 komt en dus voor mijn budget niet betaalbaar is. Nu, bestaat er een alternatief waar je precies hetzelfde gevoel van de neck & vooral ook de klank kan verkrijgen en dit allemaal voor maximum +/- een 1750€ ?
Ik heb al op een gewone usa reissue gespeeld van 1250€ maar ik vond toch dat dit niet echt in de buurt kwam.
Bedankt voor alle hulp

hoofd
27 januari 2004, 22:16
Ik heb niks zinnigs te zeggen, maar ik vind je nick wel erg leuk gevonden :).

Misschien kan je overwegen een gitaar te laten bouwen naar je specifieke wensen?

Wilson
27 januari 2004, 22:23
of een custom shop reisue? of zijn die onbetaalbaar?

theloniousmonkeyman
27 januari 2004, 22:32
Amai, snelle reacties.

@hoofd: theloniousmonkeyman dankt je voor het compliment. Een gitaar laten bouwen zie ik niet zo zitten omdat je al moet betalen voor ze er is, snap je.. Plus komt er nog eens bij dat als het niet meevalt & je wil ze terug verkopen dat je €'s als sneeuw voor de zon smelten

@wilson: Geen idee hoe die Custom shop toestanden zijn...

ilovemyguitar
29 januari 2004, 17:38
Hallo iedereen,
Ik heb mijn hart verloren aan een Fender Stratocaster.
Het probleem is dat ze uit de jaren 60 komt en dus voor mijn budget niet betaalbaar is. Nu, bestaat er een alternatief waar je precies hetzelfde gevoel van de neck & vooral ook de klank kan verkrijgen en dit allemaal voor maximum +/- een 1750€ ?
Ik heb al op een gewone usa reissue gespeeld van 1250€ maar ik vond toch dat dit niet echt in de buurt kwam.
Bedankt voor alle hulp


je bedoelt 750 neem ik aan :???:

SiNiSTRaL
29 januari 2004, 17:43
je hebt ook amerikaanse re-issues

theloniousmonkeyman
29 januari 2004, 22:25
@ Sinistral: US reissues heb ik geprobeerd, viel tegen om eerlijk te zijn
@ ilovemyguitar: Nope 1750€

Kent er iemand iets van die relic strats ?
En rond welke prijs liggen die +/- ?

SiNiSTRaL
29 januari 2004, 22:27
Sash is naar eigen zeggen hier de kenner, dus mail hem, of wacht tot ie een keer langs dit topic surft...

bat
30 januari 2004, 11:56
Een echte relic zit al gauw boven de 3000 euro. Heb er bij Kees Dee eentje in handen gehad en dat gaf mij een bijzonder goed gevoel. Als ik het geld ervoor had, zou ik er zo eentje willen hebben.

Ash ketchum
30 januari 2004, 11:57
probeer es een fender strat jap reissue, uit eigen ervaring toch wel een goeie vervanger qua feeling en gewicht en niet duur, je kan er nog altijd andere pu inzetten.