PDA

View Full Version : Trace Elliot



Anavrin
27 januari 2004, 21:12
Wat is er met Trace Elliot gebeurd? Ik kan alleen nog
www.trace-elliot.com vinden en daar staan alleen nog wat acoustic amps op. Heeft Gibson ook dit weer verkl**t (dat kan ik hier wel zeggen, want er zijn toch weinig bassisten met een Gibson :D ). Zoals ik het snap wordt er niks meer gemaakt voor de bas (want er staat niks meer op de site), en ik kan niet zeggen dat ik daar blij mee ben, of heb ik iets gemist?






ps. ik weet dat dit over versterkers gaat, maar ik denk dat de bassisten hier me een beter antwoord kunnen geven dan de versterkermensen

MxPx_Jos
27 januari 2004, 22:49
Voor zover ik weet heeft Gibson de boel overgenomen en een heleboel geschrapt. Ze maken idd. alleen nog versterkers voor acoustische gitaren dacht ik.

Dus je kunt wel zeggen dat de boel verkloot is. Wel zonde want Trace Elliot vond ik wel mooi...

Hero
27 januari 2004, 23:04
Heel jammer, bassist van Live speelt of speelde ook over Trace amps, was er laatst in een intervieuw nog lovend over.

Easy Rider
31 januari 2004, 17:46
Na de overname door Gibson is de 'harde kern' van Trace Elliot opgestapt en hebben ze Ashdown opgericht.

Ashdown heeft nu een Mark King signature amp uitgebracht (de MK-500) op hun speciale merk Ashdown Engineering. En als je die naast mijn Trace Elliot AH500-12 zet, zie je duidelijk door welke lui die MK-500 is gemaakt!

Dus, wil je warme, buizen-Trace, koop dan Ashdown. Wil je de klassieke, heldere, slap-Trace, koop dan Ashdown Engineering (voorlopig dus alleen de MK-500).

EZ