PDA

View Full Version : Welke bas heeftie?



Ruud
27 januari 2004, 00:22
Weet iemand op wat voor basgitaar de bassist van Muse speelt (ene Chris...)oa in de clip van plug in baby???
en heeft iemand de site van de fabrikant???? We spelen enkele nummers van ze en begin toch wel benieuwd te worden...en ze zien er erg gaaf uit..

paul15
27 januari 2004, 09:09
ik weet niet precies welke bas hij daar speelt, maar je kan zijn hele gearlist vinden op: www.musclemuse.com/uk onder gear. Daar staat op welke bassen, versterkers, pedalen en andere spullen hij wanneer heeft gebruikt.

Chris Wolstenholme
27 januari 2004, 11:06
jaaah dat weet ik :)

dat is een pedulla raptor

Clunk
27 januari 2004, 15:39
wou ik net zeggen :(

Surferboy
1 februari 2004, 20:06
Daarvoor heeft 'ie ook Warwick en Gibson gespeeld.......

Surferboy
1 februari 2004, 20:06
Daarvoor heeft 'ie ook Warwick en Gibson gespeeld.......

Surferboy
1 februari 2004, 20:07
Daarvoor heeft 'ie ook Warwick en Gibson gespeeld.......

Surferboy
1 februari 2004, 20:09
Srry probleempje met de verbinding.....kan hem ook niet wegkrijgen......'t board werkt nog niet echt helemaal perfect..... :-?

Chris Wolstenholme
1 februari 2004, 23:20
warwick en gibson?

woow dat is dan echt in the early days, want voorzover ik over beeld materiaal beschik speelt hij op bass collections, vooral veel op die vies groene. toen had hij nog ampeg als amp.
maar dat werd toch ook al snel marshall, hoe kom je aan die info dan?

Surferboy
2 februari 2004, 09:04
Sprak laatst iemand op Talkbass erover............ :wink:

AllodoX
2 februari 2004, 09:51
In de videoclip van " New Born " staat ie anders ook vrij prominent te raggen op een Warick Streamer LX ;)

Surferboy
2 februari 2004, 09:52
Hmm....misschien dat de bassist van SOAD dan strax ook op Basscollections speelt.......(heeft ook Warwick gespeeld....en nu Gibson...) :lol:

Chris Wolstenholme
2 februari 2004, 14:55
In de videoclip van " New Born " staat ie anders ook vrij prominent te raggen op een Warick Streamer LX ;)

aaah dat zegt nix :D daar kiezen ze vaak gewoon 1malig een gitaar die bij de clip past.
zie dat mormel van matt in plugin baby