PDA

View Full Version : Tommy Emmanuel - Daytripper



rien
26 januari 2004, 23:27
Opname van enkele maanden terug direkt in mn pc sound card
zonder duimpick dus mist nog al wat dynamics voor de rest echter
gewoon hout met snaren en een berg tijd.

Hoi
Rien

http://www.euromarien.com/rien/daytripper.mp3

Luca P
27 januari 2004, 22:55
Je bent nog geen Tommy, maar ik ook niet! :razz:
Ik ben na een dagje ploeteren maar gestopt!
Goed gedaan.
Jammer de de hoge tonen er niet goed uitkomen.

Verrassing!
Neem een biertje een een zak chips en kijk hier naar!
Duurt anderhalf uur!
En ik stop met spelen.....denk ik. :-(

http://webcast.msc.uky.edu/woodsongs-245.wmv

rien
27 januari 2004, 23:27
Thanks tommy is ook van mars ik van de aarde
Helaas...
Hier nog een TE probeerseltje..

in de tussentijd ga ik ns effe van je ( 150 megabyte ) download genieten..

Rien

http://www.euromarien.com/rien/wwww.mp3

Stitch
27 januari 2004, 23:51
Knap man! Respect hoor! Alleen 1 klein muggezift puntje: je timing op dat stukje precies bij 0.18 seconden (voor het eerst, daarna nog een paar keer), klopt die wel? Ik ken alleen het nmr van de beatles hoor kan zijn dat het daar aan ligt?


Oja luca, ROme is ook niet in 1 dag gebouwd he... :razz:

rien
28 januari 2004, 01:23
He txs Stitch... geen idee qua timing ik speel op gevoel en die sturen mn hersenen en mn handen aan dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.

Luca HARTSTIKKE BEDANKT voor die link man...echt heel tof deze had ik nog niet heb echt tot nu toe midden in de nacht (morgen om 0700 uur komt mn dochtertje van 4 jaar als een enorme wekker me om melk vragen en of ik svp heel fucking snel de teevee aan wil zetten want kabouter plop komt..) van dat concert zitten genieten
Ik heb de man im 4 x live mogen zien en een keer in het zelfe hotel notabene in duinkerken begin 2003 in de bar gezeten met hem.

dus heel helder ben ik niet meer nu...

De opnames die je nu hoort zijn een half jaar oud . Ik speel in middels de stukken 50 % beter als toen en met duimpick dus ik post ze nog wel eens een keer als ik een microffon heb en een digitaal opname apparaat.

Ben echt enorm blij met deze wma file

Hoi
Rien

Luca P
29 januari 2004, 17:49
Gaaf niet waar.
Ik ga hem straks weer kijken!

Heb je je gitaar gewoon in de pc geprikt?
En met wat voor programma neem je het dan op?
Hier snap ik dus nog geen zak van.

rien
29 januari 2004, 19:42
+je gewoon in de microfoon uitgang van de soundcard.. en bij de meeste soundcards zit software en een die programma's kan geluid/muziek etrc opnemen..

ik speel op een maton eb 808 die heeft wel een microfoon en een pickup
in de body zitten maar ook gewoon een microiffon zou je zo in je sound card moeten kunnen prikken

als het goed is heeft de file van de opname extensie .wav en diw wav file moet je omzetten naar een mp3 file.. als je zover bent help ik je wel verder

hoi
Rien

Br@mbo
29 februari 2004, 21:08
sorry dat ik weer oude koeien uit de sloot haal , maar ik kan die TE video niet openen , welke codec heb ik nodig , met mediaplayer zegt ie : wrong video codec

please help me

rien
1 maart 2004, 08:33
Ik denk dat je de laaste versei van media player moet installeren dat dan het probleem over is want het is een codec van windows mediaplayer zelf !

mvg
rien