PDA

View Full Version : Nieuwe Rack



mohawk
26 januari 2004, 23:54
Hej,ik wil binnenkort mischien ook eens een rack proberen,maar ik heb dr helemaal geen verstand van..

Wat zou ik moeten hebben allemaal?

Voor punk hardcore..

Graag Advies,groeten Mark

belfrink
27 januari 2004, 00:04
Ga gewoon eens wat proberen, als het niet rackt dan scheurt het wel. Whoehaha. :-D

doncker
27 januari 2004, 00:41
ik speel door engl pre- en poweramp en voor fx een quadraverb , en ik krijg er mijn hc- geluid ook uit. Als je geld genoeg hebt zou ik voor de mesa triax gaan (zie naar born from pain) maar met een marshall jmp-1 kom je toch ook al zeker ver.

yhcmarc
27 januari 2004, 09:55
hahaha, terwijl born from pain ook jaren echt een boutgeluid heeft gehad met die triaxis .. stefan in het bijzonder.

Het geluid van Karl en Marijn was altijd wel goed te doen, bij Karl vaak net ff te dof, maar bij Stefan .. een lage rommelige bende ..

Marc

mohawk
27 januari 2004, 19:33
En hoeveel gaat me dat ongeveer kosten dan?hebben jullie enig idee?

doncker
27 januari 2004, 19:45
Wat wil je eraan geven ?

gershwin5150
27 januari 2004, 23:04
Hej,ik wil binnenkort mischien ook eens een rack proberen,maar ik heb dr helemaal geen verstand van..

Wat zou ik moeten hebben allemaal?

Voor punk hardcore..
Mark


Waarom wil je een rack als je niet eens weet wat je ermee wil?
En voor punk heb je toch geen rack nodig? :-?

skabouter
27 januari 2004, 23:04
tja, marshall vs preampje, en vs powerampje heb je voor 350 wel. en das wel lekker punk (kut dus)

mesa is ook lekker punk, en dat is al snel zo`n 4000 euro.

het is maar net wat je eraan uit wilt geven. en waarom.................waarom een rack, als je punk sound wilt ?

een rack is naar mijn mening meer voor als je met midi wilt werken, FX`s enzo

als je alleen pre en power wilt, voor puur punk, koop dan een top ! dat is zowieso meer punk-image, maar ook leuker gewoon. koop een jcm800 !