PDA

View Full Version : een hagstrom futurama gescoord!!!



wietse
26 januari 2004, 14:27
effe op visite geweest bij m'n hofleverancier,(ex gitaarmuseum in boyl)
had hij net een hagstrom futurama binnen voor 125 eurootjes mocht ik hem meenemen , op de slechte refinish(met een roller gedaan volgens mij) na is hij perfect helemaal compleet,werkend en goed bespeelbaar.
trek hem nog wel uit elkaar om hem opnieuw te spuiten.
foto's staan weer op m'n webshots erbij.
en zo groeit m'n verzameling steeds verder ,mag wel bijna verhuizen gaan om alles te bergen.

MarshallSG
26 januari 2004, 14:38
Mooie aanwinst zekers. Jammer van de finish idd die is echt lelijk.

Harry
26 januari 2004, 14:53
en wederom een leuke transactie. En zijn nu je muren vol? :)

wietse
26 januari 2004, 14:58
en wederom een leuke transactie. En zijn nu je muren vol? :)

er staan er nog 3 maar als ik die ophang dan is de boel vol , mischien nog een plekje boven de computer .
begint wel problematisch te worden , mag wel blij zijn dat ik vrijgezel ben in zulke gevallen , denk niet dat er veel vrouwen zijn die dit leuk vinden.
ergens anders dan in de woonkamer lijkt me niet handig alleen daar heb ik verwarming namelijk.

birt
26 januari 2004, 16:23
die hohner amp is bijna net dezelfde als die van mij (alleen is die van mij iets uitgebreider en is het een combo)
mijne is echter stuk en ik ga hem niet laten repareren…

mooie gitaren trouwens, ik dacht dat er alleen bassen waren in die vioolvorm, niet dus :)

Javaca
26 januari 2004, 16:29
Gaaf ding Wietse.
Je moet zo langzamerhand echt een ander huis. :-D
Heeft hij ingebouwde effecten?

wietse
26 januari 2004, 16:43
alleen een soort van boost staat top bij en dan wordt hij wat luider, en een mute knop.
zit geen toon regeling op die fijn te regelen is je kan hen met zo'n switch op dof of helder zetten dat is alles.
lijkt wel indrukwekkend al die schakelaartjes.

Ronald
27 januari 2004, 09:45
ik vind um wel stijl hebben :) en dat voor dat geld

Quink
27 januari 2004, 09:59
Tjesus, 125 Euro. Ziet er echt gaaf uit. En dan voor dat geld. Gefeliciteerd!

Zit er ook nog een beetje geluid in?

wietse
27 januari 2004, 10:17
valt niet tegen , het geluid , beetje tussen strat en tele in.
staan ook nogal wat revieuws van op harmony central als de hagstrom III
vaak bij zulke oudjes zijn die wel aardig accuraat omdat ze niet meer gemaakt worden , dus handelaren hebben er niks aan om ze op te hemelen.
hij krijgt gemiddeld een 8,9 voor sound dus een erg hoog gemiddelde.
heb hem nu uit elkaar liggen om te refinishen hij was oorspronkelijk rood dus dat wordt hij weer.
is wel zo mooi met een witte slagplaat.
heb ook nog wat werk aan de hals zitten een paar frets wat te hoog , effe en tik op de kop geven dus , en het fretboard (rosewood) is gelakt wat dus niet zo hoort.

Quink
27 januari 2004, 11:34
heb hem nu uit elkaar liggen om te refinishen hij was oorspronkelijk rood dus dat wordt hij weer. is wel zo mooi met een witte slagplaat.

Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik de gitaar in blauw ook erg mooi vind, zeker in combinatie met die slagplaat. Als ik die foto van de body bekijk, zou ik persoonlijk de gitaar niet te donker blauw, met iets van glitters erin verfen; vindt ik meer passen bij de naam ook, Futurama. Maar ja, is persoonlijk. Kan goed zijn dat jij er van over je nek gaat.
Ben in ieder geval wel benieuwd naar het eindresultaat (is misschien een idee om ook eens in een betere camera te investeren :razz: ).

Harry
27 januari 2004, 11:49
Wietse koopt elke week een 'nieuwe' gitaar, zou hij dan nog geld voor een camera hebben? :cool:

wietse
27 januari 2004, 11:50
is 4 megapixel soms niet goed genoeg?
de flitser is alleen wat over aktief , vandaar de mindere foto's met flits.
deze gitaren waren er voornamelijk in drie kleuren ,zwart , rood en hemelsblauw , nou is hemelsblauw ook wel mooi maar rood is voor mij veel goedkoper , wordt erg veel gebruikt bij ons in de spuiterij dus hang hem er dan gewoon bij , gratis dus.

wietse
27 januari 2004, 12:07
Wietse koopt elke week een 'nieuwe' gitaar, zou hij dan nog geld voor een camera hebben? :cool:

dat valt wel mee , deze was van de winst van m'n rommelmarkt handel deze zondag , camera is ook net nieuw.
laatst net een andere auto gekocht dus financieel gezien red ik me wel ook omdat ik niet erg hoge eisen stel en niet zonodig het nieuwste van het nieuwste moet hebben.
een maat van me deed dit al en nu zit hij voor 20000 euro in de schulden.
en het is meer eens per maand , en dan soms drie in één maand en dan weer maanden niks.

jorrit
27 januari 2004, 12:19
ziet er gaaf uit met al die knopjes...k dacht eigenlijk alleen dat je een hollowbody gekocht had, wist niet dat hagstrom ook solidbodies maakte..

Quink
27 januari 2004, 12:27
is 4 megapixel soms niet goed genoeg?


Ruim voldoende lijkt mij. In dat geval, vervang "camera" maar door "cursus fotograferen", want bijv. die foto waar de Hagstrom helemaal op staat is behoorlijk poep. :razz: