PDA

View Full Version : Urine-sane - Gollum



urinesane
25 januari 2004, 22:46
op onze (net nieuwe site, dus er kunnen nog foutjes inzitten) staat onder media een zelf opgenomen mp3tje...we zijn net begonnen met het proberen van serieus opnemen...luister en huiver en heeft iemand misschien tips?

slayurrr
26 januari 2004, 00:13
Sorry, maar ik vind het echt niks en dan let ik nog niet eens op de kwaliteit.
Beetje, onorgineel nummer vind ik en dan heb ik het nog niet over de tekst.

BLOK182
26 januari 2004, 18:25
Heb het ff geluisterd, maarre, sorry, nee :) De kwaliteit is wel redelijk moet ik zeggen, ik meen me nog opnames a la prankcall te herinerren, ruiserderuiserderuis :wink: Die gitarist, dat kan naar mijn mening wel strakker, het loopt nu niet helemaal, maakt live misschien niezo veel uit voor het publiek (na een stuk of wat pils) maar om te luisteren is het minder prettig. Oh ja, het zal de muzieksoort wel zijn, maar die tekst zuigt apekont :D Misschien dat een echte punker er ff comment op kan geven? Want hier heb ik niezo heel veel verstand van.

urinesane
26 januari 2004, 22:37
tsja, meningen zijn over onze muziekstijl verdeeld, maar voor ons zijn optredens gewoon een groot feest want wij hebben er lol in :razz: en mja prankcalls hebben we voor eeuwig gedumpt :)

BLOK182
27 januari 2004, 19:08
Ik kan me goee voorstellen dat het live wel leuk is allemaal hoor, maar puur luister-technisch gezien is het niet ehm.....zo super :D :wink:

NeeraDJ
30 januari 2004, 14:45
Een beetje eentonig, de gitarist let niet al te veel op zijn timing, en de stem is echt nix sorry. Misschien dat er normaal betere muziek wordt gemaakt, maar dit is echt meer muziek voor een tienercafé waar iedereen een paar glaasjes op heeft.

urinesane
30 januari 2004, 14:51
dude, daar spelen we nu ook nog voor :-D

NeeraDJ
30 januari 2004, 18:19
Dan kan het alleen nog maar beter worden :-D

Blijepanda
31 januari 2004, 11:19
Ik heb hier wel eens betere dingen gehoord.

Gert-Jan
31 januari 2004, 18:08
Niet helemaal mijn stijl, maar ik kan het wel waarderen.

Sicky61
2 februari 2004, 14:38
Wat een kutsite....niet door te komen :-? ....dus nix kunnen luisteren.

urinesane
2 februari 2004, 14:44
hmmm...
ik zal dat ventje die hm heeft gemaakt eens om raad vragen