PDA

View Full Version : Dit vind ik dus niks!



Luca P
25 januari 2004, 15:05
De meeste van jullie worden hier wel geil van denk ik.
Ik helaas niet. Sterker nog het doet me niks!

http://www.rustycooley.com/video.html

slayurrr
25 januari 2004, 15:09
Ja ik ken hem, ik vind het wel grappig wat hij kan, het is leuk om te zien, maar om te luisteren vind ik het niks.

ReinoutV
25 januari 2004, 15:16
T is wel knap ja... Maar daar houdt het jammer genoeg ook op. Je kan gewoon niet zeggen dat dit leuke muziek is om naar te luisteren. Je zal toch maar een leven hebben... ;)

Blijepanda
25 januari 2004, 15:26
Ik doe het hem zeker weten niet na, maar het is saai om te luisteren.

Hempo
25 januari 2004, 16:38
wat een gevoel
NOT
maarja. 3278391 noten per seconden is wel cool om naar te luisteren natuurlijk

Negative K3 fan
25 januari 2004, 16:43
rusty cooley vind ik altijd w el koel om bezig te zien. die kerel kan sweepen als de tering.

slayurrr
25 januari 2004, 16:55
Net ff die nieuwe filmpjes gechecked dat hij op een 8 snarige gitaar speelt, 't is wel een grappig filmpje, maar ik vind het ontzettend saai worden na 2 minuten kijken.

Barret Wallace
25 januari 2004, 17:15
Ik vind het boring as hell.
Evenals zijn cd.

Gert-Jan
25 januari 2004, 21:32
RUSTY SUCKS


let op die handstand en je ziet dat íe twee dingen helemaal beheerst. Voor de rest is het bagger. Klote bends en vals geleuter. Kijk, snelheid is leuk maar als niet kunt rijden........ kvintutniks

BartL
26 januari 2004, 19:40
Ik vind t knap...ik zal t nooit kunnen & om er 1 minuut na te kijken is wel leuk (Net zoals Jason Becker enz.) Het is wel lollig allemaal, maar ik geef de voorkeur aan relaxte solo's met veel gevoel gespeeld.

Zoals...
Jimi :soul: H.


Mark :strat: K.

&

Slash :gitarist:

schaap
26 januari 2004, 20:01
Slash :gitarist:
Das niet Slash :razz:

Kjiratsiekoedel
26 januari 2004, 20:03
shit man, dit lijkt wel doorgespoeld

zeker niet mooi, maar wel cool om te kunnen

schaap
26 januari 2004, 20:18
Er zit ook een video tussen van 8 minuten, die is ook wel groot enzo, maar daar speelt ie nog best interessante stukken. Shredders moeten em toch wel kijken, alleen benden kan ie echt niet nee :lol:

Barret Wallace
26 januari 2004, 20:36
Ik vind t knap...ik zal t nooit kunnen & om er 1 minuut na te kijken is wel leuk (Net zoals Jason Becker enz.) Het is wel lollig allemaal, maar ik geef de voorkeur aan relaxte solo's met veel gevoel gespeeld.



hey knekker zet rusty niet op 1 lijn met Jason Becker dude.. :evil:
Rusty is fucking niks, maar dan ook fucking niks vergeleken met Becker. Het talent dat becker had heeft bijna niemand. Hij had skills, melodie, kon alle stijlen spelen en ook nog eens goed composeren.
Download eens het nummer '' air ''

Stitch
26 januari 2004, 20:45
Dit soort filmpjes werken echt demotiverend.....stel je voor dat je teveel oefend en net zo speelt als die gast. Echt TE erg.

BLOK182
26 januari 2004, 20:53
Der komen nu allemaal dingen als space invaders, inbellende 56k modems en Super Mario the Movie in me op, zoals die gast klinkt. Leuk om te kunnen, maar dan houdt het ook echt op.

schaap
26 januari 2004, 21:09
hey knekker zet rusty niet op 1 lijn met Jason Becker dude.. :evil:
Rusty is fucking niks, maar dan ook fucking niks vergeleken met Becker. Het talent dat becker had heeft bijna niemand. Hij had skills, melodie, kon alle stijlen spelen en ook nog eens goed composeren.
Download eens het nummer '' air ''
Idd, Jason had het inzicht, Rusty slechts de vingers.

Predator
29 januari 2004, 23:39
Rusty, hmm... Hij is snel, daar blijft het voor mij bij, net als die Michael Angelo. Kijk, als ze nou snel waren inclusief gevoel en VEEL andere skills en ze konden componeren.. Zoals John Petrucci bijvoorbeeld. Dan waren ze een stuk plezieriger geweest om naar te luisteren. Zet je scherm maar eens uit als je die videos kijkt, BAGGER.

Maar owee, zet Cooley nooit op één lijn met Becker. Noem hun namen niet in één adem... Echt niet...

slayurrr
29 januari 2004, 23:47
Het is heel cool al kun je zo snel spelen, maar wat heb je er eigenlijk aan als je het constant achter elkaar doet (zoals rusty), het enige wat je krijgt is aanzien van andere gitaarspelers, omdat je zo snel kunt spelen.
Wat wel cool vind aan Rusty is zijn sweep-techniek. 8-)

schaap
30 januari 2004, 00:11
Rusty, hmm... Hij is snel, daar blijft het voor mij bij, net als die Michael Angelo. Kijk, als ze nou snel waren inclusief gevoel en VEEL andere skills en ze konden componeren..
Ik vind toch dat je het nu mis hebt over Michael :-?
Enige minpunt aan hem vind ik dat ie een slaaf is geworden van zijn eigen truukjes waarbij ik het idee krijg dat ze echt in elk nummer "moeten"

Maiden Michiel
30 januari 2004, 09:02
Op cd doet hij die "truukjes" niet hoor.

sunday violence
30 januari 2004, 10:02
wat een schuimtablet, zet die vent in een circus ofzo....