PDA

View Full Version : Dit is dus hoe je een Fender relic maakt: HARDCORE STYLE!



Anders Destium
23 januari 2004, 23:22
Volkomen terecht natuurlijk dat je je Fender op deze manier behandelt:

http://www.freewebs.com/anders_destium/655_p10069.jpg

Dat zal al die zolderkamer-relicers leren :lol:

Billie Joe Armstrong
23 januari 2004, 23:34
Dat zal al die zolderkamer-relicers leren :lol:

Ai, dit komt hard aan. Wat ben ik al die jaren stom geseest. Eindelijk heb ik iets geleerd van jouw topic :)

Effe serieus dan:
Hier leren we dus niets van: een vierkantje met een rood kruisje erin zal niemand wat leren :-?

Kijk voortaan effe of je plaatje ook daadwerkelijk in het bericht staat!

Anders Destium
23 januari 2004, 23:48
Je kunt ook met de rechtermuisknop kijken wat de locatie is van het plaatje, op die manier kan je hem alsnog bekijken als je hem in een nieuw venster opent of op de site kijkt :wink: Altijd eerst verder kijken dan je neus lang is voordat je dit soort dingen post... :razz:

Met freewebs weet je nooit of hij deeplinks pakt, bij mij doet hij dat altijd gewoon, als je op mijn site kijkt zul je hem ook gewoon vinden:

http://www.freewebs.com/anders_destium/picsofguitars1.htm

Helemaal onderaan, de rest zal de meeste mensen toch niet boeien 8-)

bert k
23 januari 2004, 23:51
Kijk voortaan effe of je plaatje ook daadwerkelijk in het bericht staat!
Gewoon de URL naar je adresbalk copy/pasten, is al duizend keer uitgelegd.

bert k
23 januari 2004, 23:53
Haha, daar wil ik mijn trekhaak wel voor ter beschikking stellen... (Werkt ook heel goed met PRSsen :-D )

Anders Destium
23 januari 2004, 23:57
Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat relicen de TONE ten goede komt, dat doe ik dus ook maar niet met de PRS (die overigens geweldig klinkt, stukken beter dan van die humbuckerloze gehavende gedrochten :lol: )

Sliver
24 januari 2004, 12:38
vintage maar dan anders :-D

electradise
24 januari 2004, 13:01
dat doe ik dus ook maar niet met de PRS.... :lol: )


Jouw ongelooflijke fantastische Humbucker gitaar (not) voelt zich blijkbaar toch niet te goed om een soort van humbuckerloze gehavende gedrochten-klank te produceren, lees Fender klank..
Als ik me niet vergis staat er nog steeds een splitt op waarvan het geluid in de verste verte niet lijkt op bv. een GOEDE strat of Tele. Als je een echte goeie PRS wilt koop dan 1 van in het begin. Maar aangezien deze ondertussen ook al als 'vintage' beschouwd worden zijn ze spijtig genoeg niet meer te betalen

Het zou tof zijn dat al die mensen met hun vreselijke Ibanezen, pRS'en, enz... eens een dagje zouden spelen op een goede oude strat of les Paul. neem daarna je karakterloos stuk brandhout maar eens terug vast. Dan weet je het wel. Ik heb bv. +/- al een 8 tal strats gehad (USA, USA reissue, mij 62 reissue, orginele 65'er, RELIC strat, Jv strat) De orginele 65'er strat was niet zo goed dus die heb ik voor belachelijk veel geld terug verkocht. De relic was absoluut de beste van ze allemaal & ook nog eens de mooiste.

De hele filiosofie achter het relicen is idd niet zoo kool, maar het gaat tenslotte om het eindresultaat. Er zijn hier spijtig genoeg maar een paar mensen die de kunst van het relicen willen snappen. Die flauwe mopjes komen nu al mijn oren uit & ik zit nog maar 1 dag op dit forum.

Dus m.a.w. mijn conclusie is probeer alvorens je een serieus oordeel geeft.

Luca P
24 januari 2004, 13:07
Zo is Keith Richards ook "gerelicd"!

maarten
24 januari 2004, 13:15
Het zou tof zijn dat al die mensen met hun vreselijke Ibanezen, pRS'en, enz... eens een dagje zouden spelen op een goede oude strat of les Paul. neem daarna je karakterloos stuk brandhout maar eens terug vast.

aarggh daar gaan we weer :nervous:

jorrit
24 januari 2004, 15:07
dat doe ik dus ook maar niet met de PRS.... :lol: )


Jouw ongelooflijke fantastische Humbucker gitaar (not) voelt zich blijkbaar toch niet te goed om een soort van humbuckerloze gehavende gedrochten-klank te produceren, lees Fender klank..
Als ik me niet vergis staat er nog steeds een splitt op waarvan het geluid in de verste verte niet lijkt op bv. een GOEDE strat of Tele. Als je een echte goeie PRS wilt koop dan 1 van in het begin. Maar aangezien deze ondertussen ook al als 'vintage' beschouwd worden zijn ze spijtig genoeg niet meer te betalen

Het zou tof zijn dat al die mensen met hun vreselijke Ibanezen, pRS'en, enz... eens een dagje zouden spelen op een goede oude strat of les Paul. neem daarna je karakterloos stuk brandhout maar eens terug vast. Dan weet je het wel. Ik heb bv. +/- al een 8 tal strats gehad (USA, USA reissue, mij 62 reissue, orginele 65'er, RELIC strat, Jv strat) De orginele 65'er strat was niet zo goed dus die heb ik voor belachelijk veel geld terug verkocht. De relic was absoluut de beste van ze allemaal & ook nog eens de mooiste.

De hele filiosofie achter het relicen is idd niet zoo kool, maar het gaat tenslotte om het eindresultaat. Er zijn hier spijtig genoeg maar een paar mensen die de kunst van het relicen willen snappen. Die flauwe mopjes komen nu al mijn oren uit & ik zit nog maar 1 dag op dit forum.

Dus m.a.w. mijn conclusie is probeer alvorens je een serieus oordeel geeft.

HAHAHAHA ik vind het altijd weer zo grappig als mensen dit soort reacties geven...smaken verschillen en man wat maakt het uit wat men over fender zegt als jij er tevreden mee bent en hm goed vind dan vind je dat en als iemand anders dat niet vind dan niet....we zijn toch geen jehova's ofzo...

electradise
24 januari 2004, 15:41
HAHAHAHA ik vind het altijd weer zo grappig als mensen dit soort reacties geven...smaken verschillen en man wat maakt het uit wat men over fender zegt als jij er tevreden mee bent en hm goed vind dan vind je dat en als iemand anders dat niet vind dan niet....we zijn toch geen jehova's ofzo...



Idd, het maakt mij niks uit dat iedereen zijn mening zegt maar zo gratuis bashen zonder gegronde redenen is toch maar een beetje kinderachtig.

hoofd
24 januari 2004, 15:56
Hey electradise, kleine n00b die je d'r bent, hou 's je mond... :)

Ik heb zelf trouwens ook een keer een gitaar min of meer op die manier gerelict...maar dan net anders (een bas achter me fiets aanslepen ;)). Anyway, het is vast de Mississippi-manier van relicen.

JV
24 januari 2004, 16:03
Idd, het maakt mij niks uit dat iedereen zijn mening zegt maar zo gratuis bashen zonder gegronde redenen is toch maar een beetje kinderachtig.

dat doe je zelf ook

electradise
24 januari 2004, 16:21
dat doe je zelf ook


Maar dan tenminste niet zonder dat ik weet waarover ik het heb :roll:

bert k
24 januari 2004, 16:36
dat doe ik dus ook maar niet met de PRS.... :lol: )

. Die flauwe mopjes komen nu al mijn oren uit & ik zit nog maar 1 dag op dit forum.

Dus m.a.w. mijn conclusie is probeer alvorens je een serieus oordeel geeft.
Als je hier nog maar een dag rondhangt zou ik nog maa ff wachten met die ongelofelijk grote mening van je. Lees eers eens een paar topics over relicen voor dat je van alles gaat lopen roepen.

En denk ook eens na over wat er met smilies bedoeld wordt. Je dacht toch niet dat ik echt de PRS van AndersD aan mijn trekhaak wil?

Javaca
24 januari 2004, 16:38
Gaaf plaatje Anders.
Die leerling van Sander de Gier had dat ook gedaan.
Had hij eerst een stratcopie gemaakt en die prachtig sunburst laten spuiten. En daarna ging hij ermee voetballen. De gene die hem had gespoten kreeg bijna een rolberoerte. :-D

JV
24 januari 2004, 16:45
Maar dan tenminste niet zonder dat ik weet waarover ik het heb :roll:

echter blijft het subjectief. iedereen zoekt een andere toon. maar deze discussie is al zo vaak geweest

hoofd
24 januari 2004, 16:50
Maar dan tenminste niet zonder dat ik weet waarover ik het heb :roll:

Wat had ik nou godverdegodver gezegd?

electradise
24 januari 2004, 16:51
Als je hier nog maar een dag rondhangt zou ik nog maa ff wachten met die ongelofelijk grote mening van je. Lees eers eens een paar topics over relicen voor dat je van alles gaat lopen roepen.


En denk ook eens na over wat er met smilies bedoeld wordt. Je dacht toch niet dat ik echt de PRS van AndersD aan mijn trekhaak wil?


* Beste Bert K, alvorens hoog van de toren te blazen zou jij beter eens leren lezen. Mijn reactie slaat totaal niet op jouw post maar over het relics bashen in het algemeen. En beste vriend, waarom zou ik nog een paar topics moeten lezen als ik dat al lang gedaan heb & ook in het bezit ben van een relic zowel als orginele dingen. Het is juist daarom dat ik een reactie geschreven heb. OK misschien niet in de beste topic over relics maar soit...

En waarom zou ik nog maar even wachten met mijn mening te geven ? Moet ik eerst 1915 berichten vol met onzin typen voor ik een reactie mag geven. Get a life dude..
Nogmaals, ik heb geen sec stilgestaan bij wat jij hebt geschreven, laat staan wat je met smilies bedoeld dus... :roll:

hoofd
24 januari 2004, 16:56
ff dimmen electradijsje...dit was gewoon een grappig "haha, kijk 's wat ik heb gevonden op internet" topic, totdat jij je ermee bemoeide.

electradise
24 januari 2004, 16:58
Echter blijft het subjectief. iedereen zoekt een andere toon. maar deze discussie is al zo vaak geweest


Eindelijk een reactie die ergens op slaat.
Blijft absoluut subjectief, dat is wat ik ook wou aantonen.
Maar niettegenstaande wou ik ook ff mijn persoonlijke mening laten weten met als gevolg dat er al dadelijk een paar op hun pikkie getrapt zijn :-D :seriousf: :-D

electradise
24 januari 2004, 17:00
ff dimmen electradijsje...dit was gewoon een grappig "haha, kijk 's wat ik heb gevonden op internet" topic, totdat jij je ermee bemoeide.


Zoals ik dus al zei "OK misschien niet in de beste topic over relics maar soit... "

Ik reageer alleen maar op reacties van anderen hoor :)

hoofd
24 januari 2004, 17:02
Ga 's dood.

electradise
24 januari 2004, 17:09
Ga 's dood.


Niet voordat jij eindelijk eens volwassen gaat worden :razz:

Mitch
24 januari 2004, 17:51
Als je een echte goeie PRS wilt koop dan 1 van in het begin. Maar aangezien deze ondertussen ook al als 'vintage' beschouwd worden zijn ze spijtig genoeg niet meer te betalen


Ja, die PRS'en van het eerste uur waren echt geweldig ....
:roll:

Wel eens gezien hoeveel beweging in de hals zat ? :lol:
En dan heb ik het dus niet over de verbinding, maar de hals zelf. Boterzacht hout.

Ibanez RuleZ
24 januari 2004, 18:06
jongens, ff chillen, normaal doen, pilletje slikken, dood gaan of weet ik veel wat als je maar ff rustig bent. iedereen zijn smaak. niet iedereen is weg van fenders evengoed als niet iedereen weg is van ibanesjes. de een vind de fender een koud onding zonder ook maar een greintje power en de ander vind een ibanez een karakterloze kutplank, ieder zijn ding (en onder ons: ik prefereer de karakterloze kutplank vanwege de maakbaarheid die dat oplevert ten aanzien van het geluid om maar een goed punt van ibanez te noemen)

on topic

@anders: superplaatje :-D

Harrald

Wilson
24 januari 2004, 18:10
electradise, het is wel duidelijk dat je nog niet zo lang op dit forum zit.....

je moet niet alles wat gezegd wordt zo serieus nemen. Waarschijnlijk is dit topic van anders d gewoon een plagerijtje tegenover de relicers op dit forum (sash bijv.). Dat gebeurd wel vaker hier hoor. Dat heeft niets te maken met fender bashen of relics bashen. Fender wordt hier wel vaker op het forum in een negatief daglicht gezet zeg maar (goed voorbeeld is natuurlijk de roadkill quote: Burn Fender! burn!). Maar tegelijkertijd maken de fender mensen ibanez weer uit voor een merk dat gitaren als luciferhoutjes verkoopt, waar geen tone in zit. Dat is echt niet allemaal serieus bedoeld. Er is hier op het forum dan ook nooit echt ruzie om het merk gitaren, zoals jij nu doet, iedereen weet wel dat de andere partij overdrijft, en dat doen ze zelf ook.

conclusie: als je op alle topics op dit forum zou reageren zoals je in dit topic doet, denk ik dat je hier snel uitgekotst zal worden. In andere woorden: relax, en neem niet alles zo serieus

electradise
24 januari 2004, 18:29
.......Er is hier op het forum dan ook nooit echt ruzie om het merk gitaren, zoals jij nu doet, iedereen weet wel dat de andere partij overdrijft....

Beste vrienden,
Ik heb nooit de intentie gehad om ruzie te stoken :???: Ik heb gewoon mijn persoonlijke ongezouten mening even gegeven zoals iedereen hier doet maar die wordt blijkbaar niet geapprecieerd als je nog maar pas nieuw bent. Jullie zijn diegene die het serieus opnemen anders zou ik hier niet de hele tijd replies op moeten sturen, nietwaar.
Soit zullen we het hier dan maar op houden dan :) of willen jullie nog even doorgaan ?

Hasta

Negative K3 fan
24 januari 2004, 18:52
ELECTRADISE IS EEN HOOOOOOOOMOOOOOOOOOOO

ga lekker paalzittn bij je vriendjes op http://gathering.tweakers.net

electradise
24 januari 2004, 19:00
ELECTRADISE IS EEN HOOOOOOOOMOOOOOOOOOOO

ga lekker paalzittn bij je vriendjes op http://gathering.tweakers.net



Zie dat bedoel ik dus :roll:
btw wat valt er daar te zien pettermans ?

Ibanez RuleZ
24 januari 2004, 19:10
ja, hallo, daar heb je het ook over 1 van de forummongolen. :p

Harrald

Anders Destium
24 januari 2004, 19:12
.......Er is hier op het forum dan ook nooit echt ruzie om het merk gitaren, zoals jij nu doet, iedereen weet wel dat de andere partij overdrijft....

Beste vrienden,
Ik heb nooit de intentie gehad om ruzie te stoken :???: Ik heb gewoon mijn persoonlijke ongezouten mening even gegeven zoals iedereen hier doet maar die wordt blijkbaar niet geapprecieerd als je nog maar pas nieuw bent. Jullie zijn diegene die het serieus opnemen anders zou ik hier niet de hele tijd replies op moeten sturen, nietwaar.
Soit zullen we het hier dan maar op houden dan :) of willen jullie nog even doorgaan ?

Hasta

Als ik je goed begrijp is het niet erg als iemand met een Fender andere merken beledigt (in jouw geval PRS, Ibanez) , maar owee als iemand aan de heilige gralen der gitaren toornt....

En dan raar opkijken als iemand een hekel aan jouw/hét enige merk heeft, ik vind dat persoonlijk niet zo raar! Ik heb ook niet zozeer iets tegen Fenders, maar vooral tegen de bezitters ervan. Jij hebt een uitstekend voorbeeld gegeven van de ontzettend lange tenen die hand in hand lijken te gaan met fans van dat merk.

Maak je niet zo druk man da's slecht voor je hart :lol:
Als je de strekking van dit topic serieus neemt is er toch iets mis met je perceptie van een (gitaar)forum waar op een ongedwongen sfeer wordt geouwehoerd over de gemeenschappelijke hobby. Korreltje zout kan geen kwaad in dit geval :wink:

electradise
24 januari 2004, 19:17
ja, hallo, daar heb je het ook over 1 van de forummongolen. :p

Harrald


lol :D

Anders Destium
24 januari 2004, 19:19
Dit is dus de manier waarop gitaarforum werkt en mensen erop met elkaar omgaan, geloof me: je went er heel snel aan :)

Dit soort reacties zul je vooral vinden in niet zo serieuze topics als deze, normaal gesproken is er erg veel info te vinden op gitaarnet en wordt je met een serieuze vraag ook serieus geholpen!

electradise
24 januari 2004, 19:24
1: Als ik je goed begrijp...
2: ....Maak je niet zo druk man da's slecht voor je hart


1: Dat doe je niet. Lees nog maar eens aandachtig opnieuw :wink:
2: Ik heb me nog geen sec. druk gemaakt, integendeel 8)

Op naar de volgende reply... :dance:

Anders Destium
24 januari 2004, 19:44
http://www.roadkill.nl/meeting/fender.jpg

electradise
24 januari 2004, 19:56
:-D Die's wel goed :-D

Akira
24 januari 2004, 22:01
Geinig thread is dit. Iemand reageert enorm geirriteerd, om vervolgens pagina na pagina krampachtig te beweren dat het helemaal niet zo is, en dat hij maar niet snapt waarom men geirriteerd reageert op zijn geirriteerdheid....
En Gitaarnet zich maar afvragen waarom er steeds zoveel dataverkeer is :o

Mitch
24 januari 2004, 22:04
@electra: hou je vast, even een serieuze reactie nog :o Die oude PRS'en waar je het over had hadden bepaald niet een geweldige kwaliteit, heb er meerdere klachten over gehoord qua stemgevoeligheid en halsslapte. Dus wat betreft je opmerking "ik weet waar ik over praat" ....hmmmm.....
Maar da's gewoon een mening hoor, alles flex hier :)

@Javaca: die gerelicte Strat uit Sander's Cursistengroep viel wat mij betreft echt op qua "over the top" relic.
Ik kwam binnen bij 'm, zag een stukje van de body (lag wat lager op de planken): "SANDER ! DOE JIJ AAN RELICEN ?!?!?!?!" :-?
"Goh, eindelijk weer eens iemand die het door heeft" was de reaktie...
Er waren al aardig wat klanten ingestonken, ongelofelijk :roll:

Voor het betere craquelé had ook de tuinslang vol staan te spuiten op de nog niet uitgeharde blanke lak. Die plekken op de hals ook, lelijk man...
De mid boost en de Gain-boost-on-board kon ik dan wel weer waarderen, ik hou wel van zo'n wolf in schaapskleren :)

Die groef in de body vond ik ook echt te veel van het goede, maar dat bleek dus gemodelleerd naar een foto van een bestaande, mishandelde gitaar. :o

Electrical Storm
24 januari 2004, 22:14
Bah wat heeft dit topic weer een hoog "ik-ben-al-jaren-in-tha-gitaarforum-house-so-I-know-the-clubrules gehalte zeg...

Laat die n00b z'n mening posten, het is tenminste nog een frisse mening die niet door jarenlange ervaring op dit forum is bijgeschaafd zodat het binnen de 'gedragscode' hier valt.

sash
24 januari 2004, 22:26
Hahahahaha KIJK, dat is nou relicen! :D

electradise
24 januari 2004, 22:35
Thx a lot Electrical Storm
Zoals ik ook al zei. Je moet eerst blijkbaar een 2000 tal berichten hebben getypt voor je je mening mag geven. Fuck that :dance: The nOOB strikes again... :dance: :dance: :dance:

@Akira: Ik weet niet wat jou definitie is van geirriteerd zijn, maar ze verschilt allessinds heel wat van de mijne.

@Seymour Paul: Je zal wel gelijk hebben. Toch heeft een vriend van mij een jaren 80 PRS & dat is de beste die ik tot nu toe al bespeeld heb in verhouding met de meer recentere modellen. Het gaat hier natuurlijk maar om 1 gitaar. Die 'ik weet waar ik het over heb' sloeg eigenlijk op de kwaliteit v/d relics :)

electradise
24 januari 2004, 22:37
Hahahahaha KIJK, dat is nou relicen! :D



Eindelijk, back up arrives :gitarist:

sash
24 januari 2004, 22:50
Ik heb ook niet zozeer iets tegen Fenders, maar vooral tegen de bezitters ervan. Jij hebt een uitstekend voorbeeld gegeven van de ontzettend lange tenen die hand in hand lijken te gaan met fans van dat merk.



Je hebt een hekel aan de bezitters en dan hebben wij lange tenen?

Ik heb niets tegen Jackson (Mario, Andy, Bert en Barret zijn coole gasten), Ibanez (ook Merijn, Janno en JV zijn coole gasten), maar jij bent wel de meeste arrogante teringlul die ik ooit ben tegengekomen.

Dat wannabe elitaire van je komt me langzamerhand de strot uit.

En voordat je een reaktie gaat plaatsen: dit is GEEN anti-ibanez post. Dit gaat mij om jouw arrogante teringgedrag. En als er iemand is die zich er druk om maakt als iemand zegt dat ie Ibanez kut vindt ben jij het wel.

En om Alhambra in ere te houden: NEE GEEN SMILEYS GRAFLUL :evil:

JV
24 januari 2004, 22:52
<- ex-ibanez (nouja, heb em nog wel. maar speel er nooit meer op :))

maarja, wie ben ik om wat voor merk dan ook af te zeiken als ik geen 2 gitaren noch versterkeronderdelen van hetzelfde merk heb :)

electradise
24 januari 2004, 22:56
& He scooooooooooooooooooores


:strat: Zelfs de smilies blijken alleen maar goede gitaren te hebben. Just kiddin' :razz:

Javaca
24 januari 2004, 23:57
@Javaca: die gerelicte Strat uit Sander's Cursistengroep viel wat mij betreft echt op qua "over the top" relic.
Ik kwam binnen bij 'm, zag een stukje van de body (lag wat lager op de planken): "SANDER ! DOE JIJ AAN RELICEN ?!?!?!?!" :-?
"Goh, eindelijk weer eens iemand die het door heeft" was de reaktie...
Er waren al aardig wat klanten ingestonken, ongelofelijk :roll:

Voor het betere craquelé had ook de tuinslang vol staan te spuiten op de nog niet uitgeharde blanke lak. Die plekken op de hals ook, lelijk man...
De mid boost en de Gain-boost-on-board kon ik dan wel weer waarderen, ik hou wel van zo'n wolf in schaapskleren :)

Die groef in de body vond ik ook echt te veel van het goede, maar dat bleek dus gemodelleerd naar een foto van een bestaande, mishandelde gitaar. :o

Hij is idd overdone. Maar wel geinig om mensen mee voor de gek te houden. Vooral het relicverhaal er achter is leuk. Als je er voor niet-gitaristen een gelikt (muzikaalromantisch) verhaal bij plakt is het de perfecte combi.
Het lijkt mij weleens leuk om zo'n goedkoop A-muse stratje zo te verkrachten en hem dan op een strat uit '56 te laten lijken. Enkel gitaristen zullen het verschil doorhebben want andere mensen begrijpen niet dat je in een gitaar butsen en krassen zal gaan maken.

Anders Destium
25 januari 2004, 01:48
Ik heb ook niet zozeer iets tegen Fenders, maar vooral tegen de bezitters ervan. Jij hebt een uitstekend voorbeeld gegeven van de ontzettend lange tenen die hand in hand lijken te gaan met fans van dat merk.



Je hebt een hekel aan de bezitters en dan hebben wij lange tenen?

Ik heb niets tegen Jackson (Mario, Andy, Bert en Barret zijn coole gasten), Ibanez (ook Merijn, Janno en JV zijn coole gasten), maar jij bent wel de meeste arrogante teringlul die ik ooit ben tegengekomen.

Dat wannabe elitaire van je komt me langzamerhand de strot uit.

En voordat je een reaktie gaat plaatsen: dit is GEEN anti-ibanez post. Dit gaat mij om jouw arrogante teringgedrag. En als er iemand is die zich er druk om maakt als iemand zegt dat ie Ibanez kut vindt ben jij het wel.

En om Alhambra in ere te houden: NEE GEEN SMILEYS GRAFLUL :evil:

Je bevestigt nu natuurlijk echt precies wat ik bedoel! In plaats van uit te leggen wat het nut van relicen is speel je op de man. Je hapt wel weer heel toepasselijk met andere woorden...

Niemand zou een non-Fender (of Squier) van nog geen jaar oud behandelen zoals jij je strat (dat moet je natuurlijk ook 100% zelf weten, het is jouw gitaar per slot van rekening :) ). Alleen moet je niet raar opkijken als andere mensen een andere mening hebben en zoiets ontzettend zonde vinden van de gitaar in kwestie :wink:

musicmaniac
25 januari 2004, 09:26
Wat ik niet snap is dat mensen met een bepaald favoriet merk, zo'n hekel hebben aan andere merken! Zelf ben ik gek op m'n Strat, hoewel ik in de loop van jaren op van alles gespeeld heb. Al die gitaren die ik bezat zou ik nog steeds hebben als ik ze door geldgebrek niet in had hoeven ruilen !
Als ik rijk was stond m'n hele huis vol met gitaren! (Ok, waarvan de meeste Stratocasters zouden zijn).

Anders Destium
25 januari 2004, 09:57
Het is ook niet echt een hekel hebben aan hoor, op een of andere manier hoort het er een beetje bij :wink:

Als een grapje door mensen veel te serieus wordt opgevat is dat natuurlijk wel een teken dat het een gevoelig onderwerp is :lol:

schizo910
25 januari 2004, 11:07
Je kunt ook met de rechtermuisknop kijken wat de locatie is van het plaatje, op die manier kan je hem alsnog bekijken als je hem in een nieuw venster opent of op de site kijkt :wink: Altijd eerst verder kijken dan je neus lang is voordat je dit soort dingen post... :razz:


Ja maar dat werkt dus niet met een Mac... (Nou niet meteen gaan Mac bashen met zijn allen... Ik ben grafisch vormgever en dan weet je het wel...) :-D

sash
25 januari 2004, 12:55
Ik heb ook niet zozeer iets tegen Fenders, maar vooral tegen de bezitters ervan. Jij hebt een uitstekend voorbeeld gegeven van de ontzettend lange tenen die hand in hand lijken te gaan met fans van dat merk.



Je hebt een hekel aan de bezitters en dan hebben wij lange tenen?

Ik heb niets tegen Jackson (Mario, Andy, Bert en Barret zijn coole gasten), Ibanez (ook Merijn, Janno en JV zijn coole gasten), maar jij bent wel de meeste arrogante teringlul die ik ooit ben tegengekomen.

Dat wannabe elitaire van je komt me langzamerhand de strot uit.

En voordat je een reaktie gaat plaatsen: dit is GEEN anti-ibanez post. Dit gaat mij om jouw arrogante teringgedrag. En als er iemand is die zich er druk om maakt als iemand zegt dat ie Ibanez kut vindt ben jij het wel.

En om Alhambra in ere te houden: NEE GEEN SMILEYS GRAFLUL :evil:

Je bevestigt nu natuurlijk echt precies wat ik bedoel! In plaats van uit te leggen wat het nut van relicen is speel je op de man. Je hapt wel weer heel toepasselijk met andere woorden...

Niemand zou een non-Fender (of Squier) van nog geen jaar oud behandelen zoals jij je strat (dat moet je natuurlijk ook 100% zelf weten, het is jouw gitaar per slot van rekening :) ). Alleen moet je niet raar opkijken als andere mensen een andere mening hebben en zoiets ontzettend zonde vinden van de gitaar in kwestie :wink:

Nee ventje, je maakt er weer een heel ander verhaal van.

JIJ bent hier degene die op de man gaat spelen. Je zegt heel duidelijk dat je een hekel hebt aan de EIGENAREN en niet aan de gitaren zelf.
En dan kijk jij raar op dat ik me beledigd voel?!
Dus als iemand iets raars vindt wat jij doet en die trapt je helemaal in elkaar en jij wil diegene ook in elkaar trappen omdat hij dat bij jou doet heeft hij het recht om te zeggen 'leg eerst maar es uit wat het nut van dat rare wat je doet is'?

Sorry Anders, you really fucked it up this time.

Je kan draaien aan het verhaal wat je wilt, maar voor mij blijf jij degene die mij hier persoonlijk beledigd (nogmaals, je zegt duidelijk dat je een hekel hebt aan de eigenaren) en daarom behoud je gewoon de status arrogant teringventje.

En er zijn indeed genoeg mensen die me voor gek verklaren om wat ik met m'n Strat doe. Kwestie van smaak en schijt hebben aan waardeverlies. Tis iets persoonlijks als je hier nu nog verder over gaat zeiken dat je relicen bullshit vindt zal ik jou es ff relicen.

Anders Destium
25 januari 2004, 13:21
Je gedraagt je echt als de eerste de beste proleet met je dreigementen en onvermogen om dingen te relativeren.

Als je op deze manier op een grapje ingaat laat je jezelf toch wel erg kennen. Als je niet tussen de regels door kunt lezen is het misschien niet zo verstandig om te posten...

sash
25 januari 2004, 13:28
Je gedraagt je echt als de eerste de beste proleet met je dreigementen en onvermogen om dingen te relativeren.

Als je op deze manier op een grapje ingaat laat je jezelf toch wel erg kennen. Als je niet tussen de regels door kunt lezen is het misschien niet zo verstandig om te posten...

.1 Dreigementen van mij stellen niets voor en zijn meer om te zorgen dat jij je muil houdt

.2 Ik vindt het geen grapje als ik beledigd wordt.

.3 Als jij andermans smaak niet kunt waarderen begin er zelf dan ook niet over.

.4 We kappen gewoon met dit gezeik. We weten nu onderhand wel dat jij relicen bullshit vindt en dat Ibanez nou niet bepaald mijn favoriete merk is :D
Ik vind het alleen niet echt fijn dat iemand een hekel aan me heeft puur om m'n smaak. Ik heb ook geen hekel aan jou, omdat je Ibanez-geil bent.

Anders Destium
25 januari 2004, 13:44
Ik meen het allemaal niet serieus joh, relax :) Dat over die Fenderbezitters was een rechtstreeks gevolg van het gedrag van Elactradise die gelijk begon te flamen zonder te begrijpen dat het een grapje was. Toen jij later ook nog ging happen was het feest compleet natuurlijk :wink:

Er zitten genoeg geschikte knakkers tussen de Fenderbezitters. Eigenlijk is iedereen die ik in het echte leven ken met een Fender een aardig persoon, ik had gisteravond nog een tele-fan over de vloer waar ik erg goed mee kan opschieten (vriend van mijn ouders). Ik had hem een paar maanden bijna zover dat hij mijn S520 kocht :lol:
Jij hoort ook bij die groep aardige mensen, alleen op internet soms wat minder :razz:

sash
25 januari 2004, 13:47
Ik meen het allemaal niet serieus joh, relax :) Dat over die Fenderbezitters was een rechtstreeks gevolg van het gedrag van Elactradise die gelijk begon te flamen zonder te begrijpen dat het een grapje was. Toen jij later ook nog ging happen was het feest compleet natuurlijk :wink:

Er zitten genoeg geschikte knakkers tussen de Fenderbezitters. Eigenlijk is iedereen die ik in het echte leven ken met een Fender een aardig persoon, ik had gisteravond nog een tele-fan over de vloer waar ik erg goed mee kan opschieten (vriend van mijn ouders). Ik had hem een paar maanden bijna zover dat hij mijn S520 kocht :lol:
Jij hoort ook bij die groep aardige mensen, alleen op internet soms wat minder :razz:

Ik wou al zeggen. IRL kom je toch heel wat beter over :D :razz:

Maar, dat neemt niet weg dat je toch geprobeerd hebt een tele-fan over te halen naar dat walgelijke merk van je :D :D (sorry kon het niet laten :D )

Anders Destium
25 januari 2004, 14:05
Weet je wat pas walgelijk is:

http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?threadid=534047

:o

Zo kan het dus ook :wink:

sash
25 januari 2004, 14:12
Jezus.... DAT is dus sick. Damn daar ben ik niets bij....

Negative K3 fan
25 januari 2004, 16:39
Weet je wat pas walgelijk is:

http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?threadid=534047

:o

Zo kan het dus ook :wink:

as weird as this may seem, im not upset at all. it feels good.

electradise
25 januari 2004, 17:35
P.S: Sash post eens een foto van je laatste home made relic. Aan je famillie foto te zien heb je wel een hoop funky toestanden :)
Misschien wel niet in deze topic :lol:

Anders Destium
25 januari 2004, 18:10
Je wil ook niet weten wat hij uitspookt met zijn versterkers en pedaaltjes :lol:

sash
25 januari 2004, 19:54
Hij zag er eerst zo uit:

http://members.rott.chello.nl/lcdeknoop/01.JPG


Dit vond ik toch te weinig (ik hou van het MEGA afgeragde strat idee) en wilde toch meer naar het rory gallagher achtige gebeuren.

Momenteel ziet ie er zo uit (tegen m'n Marshall aangeleund), maar hij is nog niet af. Wil nog iets meer lak van de body af en de hals moet goed gereliced worden a la brownie van clapton, maar dat ga ik aankomende vakantie wel doen.

http://members.rott.chello.nl/lcdeknoop/rig.jpg

@ Anders: Met m'n pedaaltjes en versterkers doe ik niet veel meer dan alleen spelen. De Pro Reverb ziet er precies hetzelfde uit als dat ik em een jaar gelden gekocht heb.

kokeleko
25 januari 2004, 19:59
Ziet er mooi oud uit, prachtig, USA strat? Maar die slijtage plekken boven het hals element, wat een rare aanslag heb jij :wink:

Wilson
25 januari 2004, 20:05
die eerste foto vind ik em nog wel ok eruitzien, relic, maar nog niet echt lelijk ofzo, die tweede foto isie beetje heel erg overdone, laat staan hoe hij zal zijn alsie af is....

sash
25 januari 2004, 20:22
Ziet er mooi oud uit, prachtig, USA strat? Maar die slijtage plekken boven het hals element, wat een rare aanslag heb jij :wink:

USA Strat indeed. American Vintage series.

En raar ben ik wel ja :)

Harry
25 januari 2004, 20:36
meestal zeg ik 'van harte welkom' tegen nieuwelingen, maar nu zeg ik 'toon respect'







(voel je de nuance?)

Mitch
25 januari 2004, 21:52
Hmmmmm, op de eerste foto ziet -ie er inderdaad wat natuurgetrouwer uit sash. Nou sla ik zelf ook redelijk hoog aan, maar de slijtage op de body zo tegen de hals aan......ehhh....

electradise
25 januari 2004, 22:03
meestal zeg ik 'van harte welkom' tegen nieuwelingen, maar nu zeg ik 'toon respect'
(voel je de nuance?)


Als dat op mij slaat dear Harry,
Meestal zei ik in mijn vorige antwoorden lees de topic nog maar eens opnieuw maar nu zeg ik 'Go Fuck yourself, trut & toon zelf wat respect'

electradise
25 januari 2004, 22:08
@ Sash: Mooi gedaan. De neck gaat het geheel natuurlijk compleet maken. Ik veronderstel dat je 'em al la 50's style wilt vandaar de nog steeds witte slagplaat. Keep up the good work & blijf je eigen zin doen :dance:

Anders Destium
25 januari 2004, 22:17
Heel diep in de kont voor een n00b...

bert k
25 januari 2004, 22:40
Vaagste mannetje wat ik hier ooit heb aangetroffen... :???:

Negative K3 fan
25 januari 2004, 23:08
sash hij klopt echt niet, ik heb er nog wat over nagedacht, ik heb hier thuis nl ook een echte versleten gitaar van mn moeder. Zon spaansachtig ding en die komt ook richting het relic gebeuren als in je eerste foto van die strat. MAAR de meeste relic zit in ded nek, jij hebt onevenredig veel shit op de body enzo zitten terwijl het bij het echt verslijtwerk (door het vele spelen) het juist de nek is die het ontgeldt.

En je kan niemand wijsmaken dat je zon wilde aanslag hebt dat er werkelijk zoveel lak is afgeragd boven de p[laats waar je je snaren aanslaat.

bert k
25 januari 2004, 23:21
Nou, Rory Gallagher heeft ze ook errug kaal:

http://www.rockpalastarchiv.de/concert/gifs/rory.jpg


Maar deed hij zijn gitaren nou relicen of was die slijtage echt? (als ik goed kijk zou ik zeggen dat Rory ook heeft zitten schuren... :D )

wietse
26 januari 2004, 08:00
sash hij klopt echt niet, ik heb er nog wat over nagedacht, ik heb hier thuis nl ook een echte versleten gitaar van mn moeder. Zon spaansachtig ding en die komt ook richting het relic gebeuren als in je eerste foto van die strat. MAAR de meeste relic zit in ded nek, jij hebt onevenredig veel shit op de body enzo zitten terwijl het bij het echt verslijtwerk (door het vele spelen) het juist de nek is die het ontgeldt.

En je kan niemand wijsmaken dat je zon wilde aanslag hebt dat er werkelijk zoveel lak is afgeragd boven de p[laats waar je je snaren aanslaat.

huh?..... zoveel woorden en dan met maar één typfout?
je gaat vooruit lennart.

en bij een fender gaat gewoon de verf overal er af vooral aan de zijkanten zeker als je hem erg veel bespeelt.
http://ak.buy.com/db_assets/large_images/395/60608395.jpg
zie die van walter trout maar.

wietse
26 januari 2004, 08:01
sash hij klopt echt niet, ik heb er nog wat over nagedacht, ik heb hier thuis nl ook een echte versleten gitaar van mn moeder. Zon spaansachtig ding en die komt ook richting het relic gebeuren als in je eerste foto van die strat. MAAR de meeste relic zit in ded nek, jij hebt onevenredig veel shit op de body enzo zitten terwijl het bij het echt verslijtwerk (door het vele spelen) het juist de nek is die het ontgeldt.

En je kan niemand wijsmaken dat je zon wilde aanslag hebt dat er werkelijk zoveel lak is afgeragd boven de p[laats waar je je snaren aanslaat.

huh?..... zoveel woorden en dan met maar één typfout?
je gaat vooruit lennart.

en bij een fender gaat gewoon de verf overal er af vooral aan de zijkanten zeker als je hem erg veel bespeelt.
http://ak.buy.com/db_assets/large_images/395/60608395.jpg
zie die van walter trout maar.

Harry
26 januari 2004, 09:49
meestal zeg ik 'van harte welkom' tegen nieuwelingen, maar nu zeg ik 'toon respect'
(voel je de nuance?)


Als dat op mij slaat dear Harry,
Meestal zei ik in mijn vorige antwoorden lees de topic nog maar eens opnieuw maar nu zeg ik 'Go Fuck yourself, trut & toon zelf wat respect'

misschien ben je wel een aardige vent, maar mijn gevoel zegt van niet.

bert k
26 januari 2004, 13:11
De meeste nieuwelingen stellen zich even netjes voor. Deze gast ken ik niet, weet niet wat hij doet, heeft geen ene fucking moer in zijn profiel ingevuld, maar trekt wel meteen een grote muil open. Respect voor hem? Forget it. Respect moet je verdienen.

electradise
26 januari 2004, 13:49
Och jongens, jullie waren gewoon in je pik gebeten omdat ik mijn mening ff zei. Hoe lang willen jullie hier nu nog over door gaan ?

Harry
26 januari 2004, 14:12
je mag je mening wel geven, maar je mag ook respect hebben voor de bestaande leden van dit forum. Dat heet fatsoen, net als in het dagelijkse leven hoor je mensen die je net pas kent niet van alles in hun gezicht te smijten.
Best kans dat we het over een maandje weer vergeten zijn, maar dat ligt ook aan jou.

maisy
26 januari 2004, 14:27
meestal zeg ik 'van harte welkom' tegen nieuwelingen, maar nu zeg ik 'toon respect'
(voel je de nuance?)


Als dat op mij slaat dear Harry,
Meestal zei ik in mijn vorige antwoorden lees de topic nog maar eens opnieuw maar nu zeg ik 'Go Fuck yourself, trut & toon zelf wat respect'

misschien ben je wel een aardige vent, maar mijn gevoel zegt van niet.

:-D

Speeddemon
26 januari 2004, 14:30
Hier iemand met een onderbouwde mening:
ik heb een goeie Ibanez (S540FM TTS) en een goeie Jap Strat ('68 RI met US Texas Specials).
-Heeft de Ibanez minder karakter/soul/smoel dan de Strat? Jep.
-Is de Strat met z'n 3 singlecoils nagenoeg onbruikbaar voor thrash-metal? Jep.
-Speelt de Ibanez 3x zo makkelijk? Jep.
-Speel ik meer met 'gutsy roar' op de Strat OMDAT t harden werken is? Jep.
-Vind ik de dikkere Jumbo frets op de Ibanez fijner? Jep.
-Vind ik de 'twang' van een SC nek-element leuker dan die van een HB? Jep.
-Blijft die Ibanez beter gestemd, ondanks heavy trem (=Lo Pro Edge met toplock) gebruik? Jep
-WIL je überhaupt dive-bombs maken op een Strat? Nehh...

Conclusie;
t zijn beide goede gitaren met ieder hun eigen specialismes.
Over een tijdje laat ik een custom Super-Strat bouwen, met een coil-tap Seymour Duncan JB trembucker, Wilkinson trem, 2x med/high output SC's (SD Vintage staggered of misschien ook wel Texas Specials), een wat plattere hals met rosewood toets, 22 frets en een flame maple/alder of mahonie body.

@Electradise; ik moet me toch aansluiten bij de heren hierboven; eerst aap uit de boom kijken hier, of je moet ECHT weten waarover je t hebt. :razz:

AART
26 januari 2004, 17:06
dat doe ik dus ook maar niet met de PRS.... :lol: )


Jouw ongelooflijke fantastische Humbucker gitaar (not) voelt zich blijkbaar toch niet te goed om een soort van humbuckerloze gehavende gedrochten-klank te produceren, lees Fender klank..
Als ik me niet vergis staat er nog steeds een splitt op waarvan het geluid in de verste verte niet lijkt op bv. een GOEDE strat of Tele. Als je een echte goeie PRS wilt koop dan 1 van in het begin. Maar aangezien deze ondertussen ook al als 'vintage' beschouwd worden zijn ze spijtig genoeg niet meer te betalen

Het zou tof zijn dat al die mensen met hun vreselijke Ibanezen, pRS'en, enz... eens een dagje zouden spelen op een goede oude strat of les Paul. neem daarna je karakterloos stuk brandhout maar eens terug vast. Dan weet je het wel. Ik heb bv. +/- al een 8 tal strats gehad (USA, USA reissue, mij 62 reissue, orginele 65'er, RELIC strat, Jv strat) De orginele 65'er strat was niet zo goed dus die heb ik voor belachelijk veel geld terug verkocht. De relic was absoluut de beste van ze allemaal & ook nog eens de mooiste.

De hele filiosofie achter het relicen is idd niet zoo kool, maar het gaat tenslotte om het eindresultaat. Er zijn hier spijtig genoeg maar een paar mensen die de kunst van het relicen willen snappen. Die flauwe mopjes komen nu al mijn oren uit & ik zit nog maar 1 dag op dit forum.

Dus m.a.w. mijn conclusie is probeer alvorens je een serieus oordeel geeft.


jezus, wat mensen allemaal niet doen om op te scheppen, als jij op een ibanez wil spelen en dat fijn vind dan doe je dat, ik krijg zo alleen maar minder sympathie voor fender. als jij gewoon rustig zou zeggen dat je fender beter vind en dat redelijk onderbouwd respecteer ik je zeker weten, wat voor gitaar je ook speelt, als je een ander maar in zijn waarde laat.

Zo, ik heb gezegd!

bert k
26 januari 2004, 19:33
Och jongens, jullie waren gewoon in je pik gebeten omdat ik mijn mening ff zei. Hoe lang willen jullie hier nu nog over door gaan ?
Gast, wij zijn helemaal niet geinteresseerd in jouw mening. En we gaan hier rustig mee door tot jij een beetje manieren leert.

hoofd
26 januari 2004, 19:47
Ik heb het al 's eerder gezegd...

Hey electradise, kleine n00b die je d'r bent, hou 's je mond...

Ga 's dood.

DOE 'T NOU 'S GEWOON!!!

schaap
26 januari 2004, 19:52
Misschien was je toch ietsje te subtiel :wink:
Eigenlijk heb je hier Roadkill zn fotosoeptalenten voor nodig om dingen duidelijk te maken :roll:

sash
26 januari 2004, 23:35
sash hij klopt echt niet, ik heb er nog wat over nagedacht, ik heb hier thuis nl ook een echte versleten gitaar van mn moeder. Zon spaansachtig ding en die komt ook richting het relic gebeuren als in je eerste foto van die strat. MAAR de meeste relic zit in ded nek, jij hebt onevenredig veel shit op de body enzo zitten terwijl het bij het echt verslijtwerk (door het vele spelen) het juist de nek is die het ontgeldt.

En je kan niemand wijsmaken dat je zon wilde aanslag hebt dat er werkelijk zoveel lak is afgeragd boven de p[laats waar je je snaren aanslaat.

Beter lezen: hij is nog niet af

Op je laatste zin reageer ik geeneens en zie ook Wietse's post.

electradise
27 januari 2004, 03:17
@ bert k: Als je niet geinteresseerd bent, waarom blijf je dan de hele tijd zo krampachtig reageren ? Ga er zo lang mee door als je wil. Ik doe gezellig mee... :dance:

@ hoofd: Je hebt hier nog maar eens aangetoond wat voor een waardevolle tegen argumenten jij op tafel legt. :roll: Exit hoofd

@ Harry: Ik mag mijn mening duidelijk niet geven. Het is nu toch wel duidelijk hoeveel commentaar er is.

@ Speeddemon: Waaruit suggereer jij dat ik niet weet waarover ik het heb ? :???: Oh ja :razz:

Trouwens, ik zou die posts over Fenders (en de eigenaars ervan !!!) niet zo serieus moeten nemen (niet dat ik dat doe) maar blijkbaar doen jullie dat zelf wel allemaal met die van mij. Contradicties, de 1ne achter de andere. Als jullie gezellig met z'n alleen een noob willen wegpesten, mag je nog lang volhouden... I just keep on dancin' :dance:
Amen

Harry
27 januari 2004, 10:34
natuurlijk word je serieus genomen, ook n00bs hebben daar recht op.

En jammer dat je alleen op het eerste stukje van mijn post reageert.

Speeddemon
27 januari 2004, 12:31
@ Speeddemon: Waaruit suggereer jij dat ik niet weet waarover ik het heb ? :???: Oh ja :razz:
Omdat jij t nuance-verschil niet kent tussen "een Ibanez is een stuk brandhout" en "Een Ibanez is misschien minder geschikt voor dingen waar Fenders beter in zijn"... OH JA! :evil:

electradise
27 januari 2004, 12:45
natuurlijk word je serieus genomen, ook n00bs hebben daar recht op.
En jammer dat je alleen op het eerste stukje van mijn post reageert.

OK, Tegen jou ben ik misschien iets te grof geweest maar dat komt alleen maar door de reacties van die nozems die al gekomen waren & de reply die voor jou bedoeld was, kwam misschien net op de climax. Als je het hele gedoe nog eens opnieuw leest, kan je toch moeilijk alleen tegen mij zeggen dat ik respect moet tonen. Waar of niet ?


Maar soit, we zullen er ons maar niet moe meer in maken.. Varkens blijven varkens & die blijven stront eten (nietwaar hoofd & bert k) muhahaha :dance:

Einde topic ('k vrees ervoor)

bert k
27 januari 2004, 13:22
[Varkens blijven varkens & die blijven stront eten (nietwaar hoofd & bert k) muhahaha :dance:

Einde topic ('k vrees ervoor)
Fuck you vuile kankerlul als het grof moet kan ik het ook. Denk je nou echt dat je stoer bent met die grote pleurisscheldmuil van je achterlij kpisventje. Nou neem ik je echt voor wat je waard ben.

hoofd
27 januari 2004, 13:52
Ik sluit me aan bij Bert K :evil:

bert k
27 januari 2004, 14:03
Hi hoofd! Wij winnen! Ik stel voor om vanaf nu geen enkele post van die pisvlek nog te beantwoorden, hoe zwaar me dat ook zal vallen....

Aan hem het laatste (scheld)woord

hoofd
27 januari 2004, 14:07
Victory is ours!

electradise
27 januari 2004, 16:02
Kids :roll:

Mitch
27 januari 2004, 17:56
Ik wil dit topic niet langer maken (het heeft al veel te lang geduurd...) maar ik vraag me oprecht af waarom elec zo flauw reageert op de reply van Speeddemon ? Staan een aantal inhoudelijke argumenten in die op een keurige manier de Ibanez/Fender 'tegenstelling' duidelijk maakt.
Bijdehant doen is hartstikke leuk natuurlijk, achter een beeldscherm, maar dan ook af en toe op de inhoud ingaan please ! :sneaky:

Rubenios
27 januari 2004, 18:25
Ga 's dood.

+1

Static-M
27 januari 2004, 20:36
Überloos...


Übervermakelijk :D

Stratman70
31 januari 2004, 14:40
Ik ben ook tamelijk nieuw hier, maar ben ervaren genoeg om te weten wat je zoal op forums tegenkomt. Jammer... ik dacht hier een topic over het Relicen van gitaren te vinden, wat me interessant lijkt. Helaas zie ik dat sommigen meer heil zien in het relicen van forumleden (ga's dood en dat soort dingen dan).

Maaruh....GA IK NU NOG IETS LEZEN HIER OVER GITAREN RELICEN OF HOE ZIT DAT?????

JV
31 januari 2004, 15:02
zijn wel meer topics over geweest

roppie
31 januari 2004, 15:10
inderdaad daar zijn al een paar inhoudelijk redelijke topics over geweest. Ben nu zelf bezig met koffie m'n slagplaat wat geler te krijgen, anders is ie me nogal eeeerrrg wit, maar vooralsnog (ligt er nu 3 uur in) is er weinig gebeurd :)

schaap
31 januari 2004, 15:52
En voor al uw vragen is er ook nog Sash :D