PDA

View Full Version : tube-town.de beklag



Negative K3 fan
23 januari 2004, 18:11
sjongejonge, als antwoord op de tweede mail die ik had gestuurd:


Hallo Lennart !

Lennart Spit wrote:

> If you can supply me with the specific JJ tubes I am willing to place an
> order of 2 of those (JJ 6L6GC grade #40 €14,00 a piece) and 5 electro
> harmonic 12ax7 (the 'normal' €6,80 versions). If you mail me the
> exact price including shipping costs of my order and your bank info I
> will transfer the money as soon as possible so I can have the tubes in
> time.

I can supply 6L6WXT+ which will fit. Is this OK ? If so let me have your
address so I will send you a proforma invoice.

Thank you, Dirk


Is het nou zo moeilijk te begrijpen dat ik JJ's wilt en die gozer zit me Sovteks aan te smeren?

LordRiffenstein
23 januari 2004, 18:31
Vraag: waar haal je die Grade vandaan??

Misschien bedoeld hij gewoon dat hij de JJs momenteel niet op stock heeft en aangezien jij blijkbaar dringend lampen nodig heeft, stelt hij je andere voor.

iam
23 januari 2004, 18:40
ja mss heeft hij je gewoon verkeerd verstaan...

hij raade mij ook een totale EH set aan maar ik heb dan toch JJ's gepakt...

Geen probleem hier hoor!

Ik wacht natuurlijk wel nog af tot ik de buizen gekregen heb ;-)

Negative K3 fan
23 januari 2004, 18:59
dat grade gedoe heb ik in de rest van mijn 2e mail en in mijn 1e mail wat uitgelegd, dat ging over het stuk over 5150 combo's op de eurotubes.com site


voor de luieriken de zin:
Now you 5150 players who have played or own the 5150 combo don't have this problem, for some reason the combo's are biased much warmer and using a grade #40 to #42 JJ 6L6GC for power will bias up to a very nice 38 to 40mA with no need to modify them.

LordRiffenstein
23 januari 2004, 20:40
dat grade gedoe heb ik in de rest van mijn 2e mail en in mijn 1e mail wat uitgelegd, dat ging over het stuk over 5150 combo's op de eurotubes.com site

voor de luieriken de zin:
Now you 5150 players who have played or own the 5150 combo don't have this problem, for some reason the combo's are biased much warmer and using a grade #40 to #42 JJ 6L6GC for power will bias up to a very nice 38 to 40mA with no need to modify them.

Ik vrees dat die grade iets typisch voor Eurotubes is en iets wat je behalve bij Ruby en GT nergens nog kan verkrijgen. Ruby en GT werken ook met grades maar dan weer anderen dan Eurotubes.

Negative K3 fan
23 januari 2004, 22:52
ik heb net een mailtje terug gekregen van tubetown en het bleek dat ze die JJ's niet meer op voorraad hadden, dus weg mijn beklag, ik heb ze gevraagd welke gradaties ze wel hebben.

En het zou idd ook kunnen dat grades iets typisch is van eurotubes al doet hun website anders vermoeden. Uit die mail van tube-town kan ik niet helemaal zeker weten dat zij ook aan grades doen. Ik hoop van wel.