PDA

View Full Version : Mijn gitaar in 3D



Kasper
23 januari 2004, 16:42
Heb dit jaar een eindwerk moeten maken voor mijn vak multimedia, en volgende beelden zijn het resultaat:

3Danimatie-filmpje (http://users.pandora.be/rtaw/vandermaesenk-MM5-XviD.avi)
je hebt wel de XviD codec nodig die je hierkan vinden: downloaden (http://users.pandora.be/rtaw/XviD_Install.exe)

Om vervolgens nog een kleine preview te geven + verklaring waarom ik dit bij elektrische gitaren post:
http://users.pandora.be/rtaw/preview.jpg

Billie Joe Armstrong
23 januari 2004, 17:14
Om vervolgens nog een kleine preview te geven + verklaring waarom ik dit bij elektrische gitaren post:

Waar blijft die verklaring??? [ :???: ]

Effe serieus:
RESPECT! Dit ziet er echt geweldig uit man! Echt niets anders dan lof over dit 'werkstuk'. Dat idee van die laden met de namen Jimi Hendrix, Eric Clapton, jouw naam etc. is echt cool. Verder ziet het er allemaal mooi strak uit. Echt geen enkel puntje kritiek kan ik leveren. :dance:

Kasper
23 januari 2004, 17:25
Waar blijft die verklaring??? [ :???: ]


De foto was de verklaring, in het geval iemand 'wrong topic' zou beginnen roepen van de daken :wink: De foto toont aan dat het o.a. over mijn gitaar gaat (-> topic "Elektrische gitaren")

En bedankt voor de lof!

funkadelic
23 januari 2004, 17:34
zeker respect!
super origineel en knap bedacht, mooi gemaakt, perfect gewoon haha
zal vast veel moeite hebben gekost?
ook totaal geen kritiek!! :-D

hugo
23 januari 2004, 17:36
Heel mooi gedaan, damn dat moet wel een paar uurtjes hebben gekost voordat je dat had gerendert, heel erg knap!!!!

iam
23 januari 2004, 18:53
wow kasper... echt chapeau!!

sta ervan te kijken...

Dit heeft je geen uren gekost maar weken, lijkt me

als dit geen A+ is weet ik het ook ni!!

Swan
23 januari 2004, 19:03
ziet er goed uit...welk prog. heb je gebruikt?

Kasper
23 januari 2004, 19:29
@iam: is inderdaad geen kwestie van uren, maar van weken werk om alles te modellen alleen al. Ik heb ook veel tijd moeten steken in de belichting om het zo realistisch mogelijk te doen ogen.

@hugo: rendering heb ik niet echt bijgehouden, maar in totaal toch zeker meer dan 15u.

@Swan: volledig gemaakt in 3D Studio Max 5. Alles gerenderd, en daarna samengesmeten in première.

slayurrr
23 januari 2004, 21:16
Echt super vet dude :o

savecracker85
23 januari 2004, 22:04
ik deel de mening van de andere hier :D

wat voor opleiding doe je dan eigenlijk?? :???:

e_lukather
23 januari 2004, 22:22
Ik hoop dat ik dat in de 3e van mn multimedia opleiding ook kan.. (kzit nog pas in de 1ste dus) De belichting kost wel veel tijd lijkt me.. Wel gaaf dat je je kamer erin hebt verwerkt.. Heb je dat eerst opgenomen en dan bewerkt?

Kasper
23 januari 2004, 22:57
richting is Multimedia en Communicatie Technologie (in kortrijk - belgië)
Is een erg algemene richting met vanalles wat met computers en multimedia te maken heeft.

Opdracht was om je kamer na te maken in 3D en met een kort filmpje iets te vertellen over jezelf. Er moest dus ook een concept achter zitten.

@e_lukather: in welke school zit jij dan precies?

B_FORCE
23 januari 2004, 23:35
Teeeerring bruut filmpje, sjees echt super mooi gemaakt... schitterende graphics... echt geweldig gewoon..

Diedo
24 januari 2004, 10:24
dat ziet er echt vet uit! ik snap echt niet hoe je een poster uit je kamer in een filmpje kan maken... of je toetsenbordnatekenen... respect!

Ibanez
24 januari 2004, 10:53
Supervet gedaan man! Respect!

birt
24 januari 2004, 11:07
wreed sjiek, ik zit zelf in grafische vormgeving in st-lukas Brussel mor ik heb mij zelfs nog nie gewaagd aan afbeeldingen in 3D, en gij komt hier efkes af met een filmke van proffesioneel kwaliteit, chapeau!
8-)

Kasper
24 januari 2004, 15:48
wreed sjiek, ik zit zelf in grafische vormgeving in st-lukas Brussel mor ik heb mij zelfs nog nie gewaagd aan afbeeldingen in 3D, en gij komt hier efkes af met een filmke van proffesioneel kwaliteit, chapeau!
8-)

Gezien jou achtergrond kan ik je positieve commentaar enkel als een nog groter compliment aanschouwen :razz: dankjewel!


... poster namaken in 3D? ... that's the easy part. Digitale foto nemen ervan en plakken op het object dat je poster moet voorstellen. Het zijn de ingewikkeldere vormen die de grote uitdaging zijn. Zoals de gitaar bijvoorbeeld.

AART
24 januari 2004, 17:45
zeer knap man, ziet er inderdaad koel uit met die lades enzo, zeer knap! :)

Sjakie
24 januari 2004, 22:37
Oh so cool.

Petje af.

RRRobin
25 januari 2004, 10:19
idd :D kan nie anders dan t met ieder1 hier eens zijjn :P
pr8ig :D