PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar ...



Pukje
22 januari 2004, 19:22
Ik speel nu al 3 jaar gitaar, akoustisch en klassiek maar sinds 2 maand speel ik elektrisch. Kzou graag een nieuwe gitaar kopen aangezien ik nu speel op een fender kopie van het merk jim harley ofzo iets en dit lijkt precies plastiek in mijn handen en speelt totaal niet lekker. Weet iemand een betere gitaar voor mij staan? ik speel alles een beetje vooral rock en nu ook geen jazz. Kwil er wel wat geld aan uitgeven 500 tot 1000 euros.
Ik heb het ook niet voor gibsons

ben???
22 januari 2004, 19:30
zoveel geld al na pas 2 maanden elektrisch? lijkt mij niet nodig...

slayurrr
22 januari 2004, 19:43
Sig :razz:

Wilson
22 januari 2004, 20:07
zoveel geld? nou valt wel mee, hij speelt toch ook akoestisch en klassiek? is mischien meer dan een gemiddeld beginnersbudget, maar ik ben ook begonnen met 700 euro als budget ongeveer, ik speelde daarvoor ook klassiek en maand tijdje electrisch. dus als je het geld gewoon hebt en je hebt geen zin om op een squier te spelen zou ik het gewoon doen

Wilson
22 januari 2004, 20:08
ohjah wtavoor gitaar kunnen we niet echt een uitspraak over doen bij zoiets breeds als 'rock' en speel je nu wel jazz of niet? betse tip: ga naar ene gitaarwinkel en probeer wat uit

Pukje
22 januari 2004, 21:09
Het probleem is dat ik linkshandig ben en dat ik dus niet zomaar in een winkel kan binnenkomen en op elke gitaar kan spelen in de winkel vandaar dak zo wa suggesties vraag. Nee ik speel geen jazz, geld is niet het probleem ik heb toch een weekendjob. Kspeel zo wat allround en speel en zing in een coverbandje. Maar van squeier heb ik nog niet veel goeds gehoord eigenlijk..

funkadelic
22 januari 2004, 22:55
meestal hebben ze in winkels wel iets van starters packs ..had ik ook...
maar ik zou niet te veel uitgeven in een keer want misschien vind je het niks (zal wel niet :-D ) maar who knows.