PDA

View Full Version : genaaid door www.robertkeeley.com



lespaul57
22 januari 2004, 16:30
Ik heb twee weken geleden via paypal een nieuwe TS-9 Modded besteld bij robert keeley. Ik heb hem een e-mail gestuurd op FX@robertkeeley.com Maar nu een week later nog steeds geen antwoordt op gehad. Heb ik misschien iets fout gedaan? Adres bij paypal klopt. Heb 155 dollar betaald voor het pedaal en 10 dollar shipping en nog steeds nergens niks gezien. Ik had op zijn minst eigenlijk wel een mailtje verwacht maar daar wacht ik ook nog steeds op. Heeft iemand hier ervaring mee? Op de site van hem staat ook dat hij een mailtje stuurt als hij het geld heeft ontvangen van paypal maar daar heb ik ook niks van terug gezien. Het enige wat ik heb is het bewijs dat het geld via paypal over is gemaakt op zijn account. Heeft iemand een idee wat ik hiermee verder moet doen?

The Thumb
22 januari 2004, 16:55
Ik zou er nog een mailtje achteraan sturen. Robert Keeley is 100% reliable, dus je geld ben je niet kwijt. Toen ik een Javaboost bestelde was mijn betaling toevallig (?) ook kwijtgeraakt. Na een paar mailtjes heeft hij mij gebeld om uit te zoeken waar het mis is gegaan. Ik heb het idee dat er daar alleen maar mensen werken die pedalen bouwen, en niemand die de logistiek/finance op orde houdt...

Wat mij wel bijstaat is dat het tegenwoordig niet meer mogelijk is Keeley rechtstreeks in de US te bestellen, Europe moet nu via de UK. Misschien zit het hem daarin?

sash
22 januari 2004, 17:15
Robert Keeley is indeed 100% betrouwbaar. Mail hem gewoon ff en hij zoekt het uit voor je. Niets om je druk over te maken.

Robbert
22 januari 2004, 17:32
Het is idd de bedoeling dat mensen meer bij Keeley UK gaan bestellen, omdat de belasting, als in werkdruk, erg hoogt ligt daar in de VS.

Is ook wel zo, als je weet dat er binnen een jaar of twee al 1000 Keeley compressors zijn verkocht... en minstens zo'n 300 Javaboosts.

Hij doet er nog echt moeilijk om, en ook "vaste", Europese klanten blijven welkom. Vooralsnog dan.

Mail Robert indeed even, maar weet wel dat hij swamped is in de email (ik heb ook enkele mailtjes gestuurd, na aanschaf wel contact).

lespaul57
22 januari 2004, 18:16
Ik heb hem dus idd al een mailtje gestuurd maar daar is nog geen reactie opgekomen na een week. Ik had in het mailtje alle details (ook van paypal) gezet dus hij kan zien dat het betaald is. Ik ga hem nog een keertje mailen en ik hoop dat ik nu wel een antwoord krijg.

sash
22 januari 2004, 18:24
Is z'n e-mail adres trouwens niet audio6l6@aol.com ofzo?

Mitch
22 januari 2004, 19:15
Beetje asociale titel trouwens. Je hebt een moeizame communicatie met Keeley, je bent nog door niemand 'genaaid'.
Heb je wel op je PayPal account gekeken om te controleren of de betaling geaccepteerd is ?

jpb
22 januari 2004, 19:59
Is z'n e-mail adres trouwens niet audio6l6@aol.com ofzo?

Dat dacht ik ook. Altijd meteen antwoord gekregen.

Sash, wat moet jij met een jazz-gitaar? Rockabilly, of gaan we eindelijk eens ECHT gitaar spelen..... :wink:

LesPaul 57, 'genaaid' is wel erg snel geoordeeld. Mischien is er een andere reden. Keeley is betrouwbaar en hij heeft het ook druk; beter eerst even afwachten. succes

sash
22 januari 2004, 20:23
Sash, wat moet jij met een jazz-gitaar? Rockabilly, of gaan we eindelijk eens ECHT gitaar spelen..... :wink:


Zoiets ja :) Nee ik wil er gewoon iets anders bij, only Strat wordt zo saai op den duur :)

Dus of een jazzgitaar of een tele of een explorer, flying-v ofzo. Iets in die trant.

PeArLjAm
22 januari 2004, 23:26
Sash, wat moet jij met een jazz-gitaar? Rockabilly, of gaan we eindelijk eens ECHT gitaar spelen..... :wink:


Zoiets ja :) Nee ik wil er gewoon iets anders bij, only Strat wordt zo saai op den duur :)

Dus of een jazzgitaar of een tele of een explorer, flying-v ofzo. Iets in die trant.

hahaha sas op een explorer, dat lijkjt me grappig :lol:

ok back on topic nou.. :D

Heb trouwens ook een keer wat van RObert Keeley gekocht en is vlekkeloos verlopen. Verder heb ik hem vaak gemaild en altijd netjes antwoord gekregen, een betere customerservice heb ik nog niet bij een bedrijf kunnen ontdekken. :wink:

lespaul57
23 januari 2004, 08:49
Ok, ik heb nu ook een mailtje naar het andere adres gestuurd wat sahs hier heeft geschreven en we zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik ben erg benieuwd. Ik heb net ook nog even op mijn paypal account zitten kijken en daar staat ook dat alles gewoon betaald is. Ik heb dus het bewijs dat het betaald is. Als ik iets hoor van hem dan horen jullie het ook.

lespaul57
26 januari 2004, 18:41
Ok, nieuw nieuws. Ik heb concact gehad met robert zelf en ene James NeSmith. Erg aardige mensen moet ik zeggen. Het is allemaal goed verlopen alleen was er iets mis met de PAYPAL transactie. Geen idee wat. Ik heb de ID gegeven van de betaling en nog geen dag later had ik andwoordt terug. Ik ben erg benieuwd wanneer ik het pedaaltje mag ontvangen. Dank jullie wel voor de antwoorden die ik van jullie heb gekregen.

Robbert
26 januari 2004, 19:57
:dance: