PDA

View Full Version : Bouwproces in maandelijkse afleveringen



GitaarNet Admin
22 januari 2004, 10:25
De Haagse gitaarbouwer Richard Heeres bouwt een archtopgitaar voor jazzgitarist Olaf Tarenskeen. In maandelijkse afleveringen vertelt de bouwer over het bouwproces van dit instrument. Richard Heeres reageert wekelijks op vragen en opmerkingen van lezers over de bouw van deze archtop.


Klik hier voor de vorderingen:

Volg de bouw van een Heeres archtop (http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/heeres-bouwproces/index.php3)

Richard beantwoordt iedere woensdag vragen die in dit forum zijn gesteld.

Kjiratsiekoedel
22 januari 2004, 12:36
EDIT: Vragen naar eigen topic gegaan: 'meerdere vraagjes'

GitaarNet Admin
22 januari 2004, 12:42
Ha Kjiratsiekoedel,

dankje voor je positieve reactie!

Verzoek voor de vragen:

zou je je vraag ook kunnen stellen in een aparte topic? De vragen komen namelijk ook onder het artikel te staan.

Kjiratsiekoedel
20 juni 2004, 10:13
ik volg dit subforum toch wel wel met veel intresse, maar ik krijg het idee dat de gitaar allang af is, maar er zijn nog niet echt veel afleveringen. klopt dit???

heeres gitaarbouw
26 juni 2004, 08:51
Nee, klopt niet. Ik ben volop bezig met de gitaar. De reden dat er 'maar' een aflevering per maand is, is omdat het tijd kost om te fotograferen en schrijven. Bovendien werk ik aan meer gitaren dan de archtop voor Olaf Tarenskeen. Afleveringen lopen dus iets achter maar je bent er toch bijna live bij, als het ware!

Kjiratsiekoedel
29 juni 2004, 11:04
Nee, klopt niet. Ik ben volop bezig met de gitaar. De reden dat er 'maar' een aflevering per maand is, is omdat het tijd kost om te fotograferen en schrijven. Bovendien werk ik aan meer gitaren dan de archtop voor Olaf Tarenskeen. Afleveringen lopen dus iets achter maar je bent er toch bijna live bij, als het ware!

ok, ik wilde het ff weten