PDA

View Full Version : NY site...



schizo910
21 januari 2004, 22:13
:oops: Dit voelt als een ontzettende spam... maar ik ben dan ook wel trots op onze band site...

http://www.nineyards.nl

En op mijn eigen site, iemand een illustrator nodig?

http://www.schizo-graphics.com

Mithrandir
21 januari 2004, 22:40
Echt twee hele toffe sites, petje af hoor. Ik heb alleen 1 puntje van kritiek over je bandsite en dat is de fullscreen mode, ten eerste toont hij hem niet in Opera en ten tweede vind ik het vreselijke als een site ineens helemaal full-screen is, dat vind ik zo opdringerig. Maar het ziet er echt top uit.

schizo910
22 januari 2004, 00:10
Thanx, Ja die fullscreen mode is ook niet mijn favoriet... Maar ja, de site van de band heb ik wel zelf ontworpen maar iemand anders onderhoud hem en heeft hem werkend gekregen... Ik zal het eens in de groep gooien.

De andere site heb ik zelf ontworpen en gemaakt en die onderhoud ik ook zelf. Het enige probleempje daarin, vind ik zelf, dat ieder scherm opnieuw opbouwt. Dat heb ik gedaan om het beeldmateriaal (daar gaat het op deze site immers om) zo groot mogelijk af te beelden zonder veel voor te hoeven laden...

Nogmaals bedankt!

Kasper
27 januari 2004, 01:25
Coole graphs!

over de band-site:
1) dump de full-screen mode. niets is minder irritant, dan je taakbalk etc niet meer terug te vinden.
2) klein detail maar de links in het menu werken enkel als je over de letters zelf gaat met de muis. Dus als je in het midden van de O gaat met je cursor, wordt dit niet aanzien als link. Is gemakkelijk op te lossen, beter ook eens bekijken, anders staat dat zo slordig :razz:

schizo910
27 januari 2004, 21:55
Coole graphs!

over de band-site:
1) dump de full-screen mode. niets is minder irritant, dan je taakbalk etc niet meer terug te vinden.
2) klein detail maar de links in het menu werken enkel als je over de letters zelf gaat met de muis. Dus als je in het midden van de O gaat met je cursor, wordt dit niet aanzien als link. Is gemakkelijk op te lossen, beter ook eens bekijken, anders staat dat zo slordig :razz:

Die Full Screen mode wordt binnen kort inderdaad gedumpt... wat betreft dat link probleempje, bedankt, ik had het zelf totaal niet gemerkt op de band site. Mijn persoonlijke site heb ik dat probleempje al lang geleden opgelost stelt i.d.d. weing voor...

Thanx!!!

slayurrr
27 januari 2004, 23:15
Ja vette site man, tja en het commentaar wat ik erop heb is hier boven al genoemd. 8-)

marc_o
27 februari 2004, 15:34
Heel erg mooi gedaan