PDA

View Full Version : antenne's verplaatsen



Symphobert
21 januari 2004, 15:09
Ik heb onlangs een zender en ontvanger gekocht waarbij de antenne's van de ontvanger aan de achterkant zijn geplaatst. Wie weet er een manier om de antenne's aan de voorkant van mijn rack(je) te krijgen?

morris
21 januari 2004, 15:10
welke heb je?

Anavrin
21 januari 2004, 15:11
welke zender is het? Bij de sennheiser kun je daar een speciale adapter voor kopen (ik dacht 39 euro)

Symphobert
21 januari 2004, 15:13
De set is van Solton (Craaft). Het type weet ik zo niet. Volgens mij is het een redelijke standaardset, behalve dan dus de plaatsing van de antenne's.

Anavrin
21 januari 2004, 15:22
die ken ik niet, op de website kan ik 'm niet vinden www.solton.com welke is het (kl*tesites zonder zoekfunctie)

Symphobert
22 januari 2004, 08:48
Welk type het is weet ik niet, het apparaat staat in de oefenruimte en die zie ik pas over anderhalve week weer. Volgens mij is de bevestiging gewoon standaard, althns, ik kan mij van een rexer die ik een aantal jaren geleden had herinneren dat de bevestiging hetzelfde was, alleen zaten toen de antenne's aan de voorkant.

Symphobert
22 januari 2004, 08:49
Welk type het is weet ik niet, het apparaat staat in de oefenruimte en die zie ik pas over anderhalve week weer. Volgens mij is de bevestiging gewoon standaard, althns, ik kan mij van een rexer die ik een aantal jaren geleden had herinneren dat de bevestiging hetzelfde was, alleen zaten toen de antenne's aan de voorkant.