PDA

View Full Version : Gezocht: zwarte pickguard voor m'n SG-X



imlikeajungle
21 januari 2004, 00:23
Heeft er iemand eentje liggen of weet iemand waar ik ze kan halen? Ik ken één Amerikaanse site maar zijn er alternatieven?

Thx!

FNaRK
21 januari 2004, 10:50
http://www.cmpackaging.nl/images/verf.JPG


:D

imlikeajungle
21 januari 2004, 12:58
Had ik al aan gedacht maar naar het schijnt gaat dat af :)
Heb jij weet van een product dat niet afgaat?

cas121
21 januari 2004, 13:42
gewoon figuurzaag uit de kast halen en een stuk slagplaatmateriaal bestellen bij voxhumana.. 't is alleen wel lastig te bewerken schijnt :)

FNaRK
21 januari 2004, 14:21
ik heb trouwens ook een Gibson SG-X gehad (heel even...is nu bezit van Mithrandir) en die had standaard al een zwarte slagplaat..

Maar zonder dollen, die verf gaat idd slijten, wat een maat van mij heeft gedaan is plak-plastic....de ene keer zilverkleur, de andere keer weer traaplaat-motief...
Werkt uitstekend en is relatief goedkoop !!

Mithrandir
21 januari 2004, 14:35
De zwarte SG-X heeft standaard GEEN slagplaat, de surf-kleurige hebben standaard een witte. En ik vind hem ook mooier zonder slagplaat eigenlijk.

Kun je bij vox-humana geen voorgezaagde slagplaten bestellen?

FNaRK
21 januari 2004, 15:59
:???:

whatever....

Mithrandir
21 januari 2004, 16:03
Of jij moet de slagplaat eraf gehaald hebben en de gaatjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel netjes hebben weggewerkt :)

maar idd....whatever.

birt
21 januari 2004, 16:14
idd zelfkleefplastiek 8-)
ontwikkel enige vaardigheid in het uitsnijden en plakken en je hebt regelmatig een anders uitziende sg
en het beschadigd de lak niet wanneer je het er weer afhaalt

imlikeajungle
21 januari 2004, 17:12
Allemaal leuk en zo, marreuh ik ben niet superhandig :) Dus die plastic gewoon op de body plakken zonder de slagplaat? Ik vind hem ook mooier zonder maar ik heb een surf en dus is het wegwerken van de gaatjes niet vanzelfsprekend (waar vind ik in godsaam corona yellow :s)