PDA

View Full Version : Ibanez sz520qmgab Goede aankoop?



Drawmaniac
20 januari 2004, 22:42
Ik ben van plan een Ibanez SZ520qmgab te kopen.
Ik heb er nog niet op gespeeld maar vind hem helemaal geweldig.
Weet iemand of dit een goede aankoop is en er een lekker geluid in zit?

De groeten

Thijs

Billie Joe Armstrong
20 januari 2004, 22:47
Als beginners gitaar? Of voor een gevorderde c.q. goede gitarist?

Drawmaniac
20 januari 2004, 22:49
Als beginner gitaar, ik speel al 9 jaar akoestisch en wil nu elektrisch gaan spelen, maar wil wel met een goede gitaar beginnen snappie?

slayurrr
20 januari 2004, 23:44
Wat jij nodig heb is een Ibanez RG270.... onee, je zei "goede gitaar" :wink:

Ibanez RuleZ
20 januari 2004, 23:48
goede koop, puike plank. is geloof ik neck through of set neck. eventueel nieuwe PU's in stoppen over een poosje, maar die gitaren zijn erg goed voor het geld dat ze kosten. Wil dr zelf eigenlijk ook nog eentje hebben

harrald

iwan
21 januari 2004, 04:34
Ik heb er net eentje besteld.
Naar mijn mening een rijs/kwaliteit verhouding die uitstekend is:
NATO-'mahonie' body, maple top (de 320 zonder Quilted fineerlaagje, scheelt een beetje geld), set nek (gelijmd dus) en die is fan-tas-tisch ingezet, string-trough (veel sustain).
Lekker brede hals, fijne toets.... en mooi, want het oog wil ook wat.

De elementen zijn Ibanez stock, niet de beste ter wereld, maar heel aardig, en in de toekomst altijd nog eens te vervangen. Overigens splitsbaar naar singlecoil.

Ik zou zeggen: doen!

Gebruik ook even de zoekfunctie. Er zijn veel enthousiaste gebruikers!


Iwan

Quink
21 januari 2004, 11:46
een Ibanez SZ520qmgab

http://www.click-smilies.de/sammlung0903/spezial/joshssmilies/1.gif

Jezus C.!! Heet dat ding echt zo of ben je over je toetsenbord gestruikeld??

michielv
21 januari 2004, 12:20
Geen idee over de gitaar maar het idee dat ik met een paar flessen bier op geeneens kan uitspreken wat voor gitaar ik heb lijkt me niet best :razz:

iwan