PDA

View Full Version : Jackson JX-3 Preamp



Hagrath
20 januari 2004, 20:48
Ik kan een Jackson JX-3 preamp kopen van een vriend van me.
Dit is een half-buizen preamp.

Er zit een "Master out (L&R)" op, en een "Send" output.

Zou ik 1 van deze 2 kunnen grbruiken om 'm rechtstreeks op mn PC aan te sluiten en zo te kunnen opnemen?

Bij voorbaat dank!

Nocki
20 januari 2004, 22:04
ja dat kan.

helaas is het een amp die niet erg lekker is. wel heel erg gevoelig voor vershillende buizen maar er zit weinig dynamiek in en is erg ruisig.
ik heb m even gehad en vond het niks.

als je m kan kopen moet je er niet meer dan 100 euro voor geven. tis echt niet veel dat ding...

NOcki

doncker
20 januari 2004, 22:11
idd , niet veel waarde . Heb hem hier eens getest bij een gitaarboer en was snel terug thuis. robeer een andere pre-amp

Hagrath
22 januari 2004, 07:00
Het wordt toch de JX-3.... kost me maar 20 euro

Ik heb er zelf trouwens wel een hoop goeds over gelezen eigenlijk!

Maar er zit ook een simul-cab switch op las ik... als je direct met PC opneemt... hoe is het geluid dan?

doncker
22 januari 2004, 16:34
voor 20 € kun je niet sukkelen

Hagrath
22 januari 2004, 16:54
niet gek he :)

iemand nog een poweramp en een 4x12" cab. voor 20 euro te koop? merk maakt niet uit, als t maar werkt :)

Hagrath
22 januari 2004, 16:55
niet gek he :)

iemand nog een poweramp en een 4x12" cab. voor 20 euro te koop? merk maakt niet uit, als t maar werkt :)

is zo'n JX-3 trouwens gewoon te switchen met een standaard stereo footswitch? ik krijg er nml geen footswitch bij...

Hagrath
22 januari 2004, 16:56
niet gek he :)

iemand nog een poweramp en een 4x12" cab. voor 20 euro te koop? merk maakt niet uit, als t maar werkt :)

is zo'n JX-3 trouwens gewoon te switchen met een standaard stereo footswitch? ik krijg er nml geen footswitch bij...

LordSpeedyShit
22 januari 2004, 17:41
er bestaat ook zoiets als een edit functie, dan hoef je niet 3x hetzelfde te posten.

doncker
22 januari 2004, 20:24
Ligt eraan , is het een gewone jack-plug of is het een speciale. Ik heb het ooit met een randall aan de hand gehad dat het een 6-polige aansluiting was die nergens meer te krijgen was. Zie er eerst maar naar , je kunt nog altijd je aansluiting ombouwen

Nocki
22 januari 2004, 21:57
de speaker simu is eigenlijk net zoveel waard als dat je voor dat ding betaald. het is meer een "leg een deken over de speaker simulatie"

NOcki

Hagrath
23 januari 2004, 18:23
Leg een deken over de speaker simulatie... lol :)

Er zitten alleen maar jack-outputs op die versterker.

Sorry voor 3x dezelfde post... ging niet helemaal goed met de verbinding hier gister.