PDA

View Full Version : MEK pedalen



Antal
20 januari 2004, 11:32
Ik was een beetje aan het surfen op het net en ik vond deze site: http://www.uk-electronic.de/ Het is van een Duitse pedalenboer (merk MEK). De soundsamples klinken erg goed, en de prijzen zijn erg aangenaam (€69,= voor een tubescreamer kloon...)

Als het goed spul is lijkt het me wel interessant om te kijken voor die treblebooster of de tubedrive 2. Alleen ik ken heel het merk niet.

Iemand van jullie die er ooit van gehoord heeft of er ervaring mee heeft? :???:

Dirk_Hendrik
20 januari 2004, 11:51
Nee geen ervaring. Alléén, voor 69 euro zie ik niet in waarom ik een TS kloon zou kopen als ik voor dat geld ook een echte kan krijgen...

Robbert
20 januari 2004, 12:49
Ervaring ja. Tijdje terug een Compressor en Treblebooster gekocht via Marktplaats. Nette kwaliteit, true bypass, printplaatje zag er goed uit.

Maar beide pedalen waren niet voor mij bedoelt. Ik hou niet van compressors en een treblebooster had ik (toen) niet nodig. Dus maar weer verkocht.

ps. Compressor kopen ;)

Antal
20 januari 2004, 12:58
Nee geen ervaring. Alléén, voor 69 euro zie ik niet in waarom ik een TS kloon zou kopen als ik voor dat geld ook een echte kan krijgen...

Ben zelf ook niet echt geinteresseerd is die TS, ik vermeld het alleen. Want nu heb je voor 69 euries een nieuw pedaal met garantie en alles. voor 69 euro heb je geen nieuwe originele TS toch?


Ervaring ja. Tijdje terug een Compressor en Treblebooster gekocht via Marktplaats. Nette kwaliteit, true bypass, printplaatje zag er goed uit.

Maar beide pedalen waren niet voor mij bedoelt. Ik hou niet van compressors en een treblebooster had ik (toen) niet nodig. Dus maar weer verkocht.

ps. Compressor kopen ;)

Sorry, heb zelf een Carl Martin Compressor en daar ben ik heel tevreden mee... :)

Kun je me verder iets vertellen over de kwaliteit van het geluid en zo...?

Dirk_Hendrik
20 januari 2004, 14:06
Ben zelf ook niet echt geinteresseerd is die TS, ik vermeld het alleen. Want nu heb je voor 69 euries een nieuw pedaal met garantie en alles. voor 69 euro heb je geen nieuwe originele TS toch?

Nope. Ik koop liever 2e hands. Dan is de kans dat zich nog kinderziektes voordoen/openbaren veel kleiner en is de kans dat je dus je garantie nodig hebt minimaal.

Knappe jongen trouwens die, bij normaal gebruik, een tubescreamer kaopt weet te krijgen.

Robbert
20 januari 2004, 15:17
Kun je me verder iets vertellen over de kwaliteit van het geluid en zo...?


Tja, het zijn clones, dus ik ga er vanuit dat ze klinken naar de orginelen. En die hoef ik dus niet meer te kopen, het zijn niet mijn pedalen. Maar als jij een compressor zoekt, of boost of whatever, zijn het hele leuke betaalbare pedalen!

maylingjv
21 januari 2004, 19:34
ik denk dat ik zo'n MEK fetboost pedaaltje ga bestellen een van deze dagen, ze zien er mij degelijk uit en de soundclips zijn ook mooi,en de prijs ook,ik ga mijn kans wagen,alleen spijtig dat je niet veel revieuws vind,en waarom zou een clone niet even goed al dan niet beter kunnen klinken dan een origineel?

Robbert
21 januari 2004, 19:42
Precies.

Laat even weten hoe je hem vind klinken, ben er wel benieuwd naar!