PDA

View Full Version : Kiezen uit meerdere gitaren van hetzelfde type/model?



Jaanssen
18 januari 2004, 20:15
Hi,

Kun je in een zaak vragen om uit meerdere gitaren van hetzelfde model te mogen kiezen ook als ze die eerst moeten bestellen?

Ik wil graag een Fender American of Deluxe Strat proberen, ze hebben alleen de American, graag zou ik uit drie stuks van elk willen proberen..
doen ze dat? :oops:

marc_o
18 januari 2004, 20:17
Ligt aan de winkel, ik denk dat je dat normalitair kunt vergeten.

Anders Destium
18 januari 2004, 20:21
3 stuks van elk zal wel niet lukken als de winkel er maar 1 op voorraad heeft, als je aangeeft dat je in ieder geval een gitaar wil kopen zullen ze misschien 1 van het andere type bestellen, maar NOOIT 3. Ook bij grotere winkels hebt zul je geluk moeten hebben dat ze wat voorraad hebben...

Je grootste kans is in 1 van de gigantische zaken in Duitsland (bijv www.musik-produktiv.de ,die zit een half uur over de grens bij Enschede)

marc_o
19 januari 2004, 00:24
En dan nog, stel, je wilt een 3-tone sunburst strat, dan moet je ook driemaal dezelfde kleur laten komen, anders heeft het nog geen zin, want je zult net zien dat die hardroze met gele slagplaat en groene elementen het best speelt, maar er weer niet uitziet.
Uiteindelijk koop je met je oren en minder met je ogen, al heeft alles een grens natuurlijk, hehe

hadv
19 januari 2004, 19:09
de meeste winkels zijn niet zo makkelijk, ze willen best bestellen, als jij maar koopt (dus even een aanbetaling doet)
maar als je ergens goeie klant bent kan het meevallen
ga anders naar een winkel waar ze wel meerdere kleurtjes hebben