PDA

View Full Version : avatar baskasten



emielow
18 januari 2004, 18:57
weet iemand hier iets over avatar baskasten? ik heb gehoord dat het erg goede dingen moeten zijn en erg goedkoop. maar ik kan maar geen homepage vinden of andere info. weet iemand hier iets meer?

groet emiel

ToolRulez
18 januari 2004, 20:38
http://www.avatarspeakers.com

Ik weet alleen niet hoe de verkrijgbaarheid van deze cabs in Europa is... Op Talkbass is iedereen er lyrisch over.

Phyrexian
19 januari 2004, 09:27
Op Talkbass zijn de mensen er in ieder geval enthousiast over, gezien de prijs zeker!

Ik weet geen enkele shop hier die ze verdeelt, zelfs die duitse megastores hebben ze niet. :(

Semafoor
19 januari 2004, 10:19
Ze dealen niet buiten de noord amerika. De enige kans die je zo ongeveer hebt is via een particulier op ebay die een kast naar europa wil verschepen (en dat is een kleine kans).

buuck
19 januari 2004, 10:28
of een nederlands bedrijf die ze importeerd

emielow
19 januari 2004, 11:02
inderdaad, ik heb er heengemeelt en kreeg binnen eenuur weer een meeltje terug. het spul wordt niet naar nederland verscheept inderdaad....

ik wou anders graag de b410 kast hebben. 1400 watt! voor 390 dollar.... erg kut dat ze die dingen niet in europa leveren

Phyrexian
19 januari 2004, 11:36
Yeah, ik zou er ook wel graag ééntje hebben voor die prijs... wij zitten opgescheept met kwalitatief minder goeie Hartke's in die prijsklasse's. :)

emielow
19 januari 2004, 14:58
klas op de site van paul's bass matters dat ie naar een beurs is in los angeles, misschien neemtie wel een paar cabs meej... :-D

Semafoor
19 januari 2004, 22:56
inderdaad, ik heb er heengemeelt en kreeg binnen eenuur weer een meeltje terug. het spul wordt niet naar nederland verscheept inderdaad....

ik wou anders graag de b410 kast hebben. 1400 watt! voor 390 dollar.... erg kut dat ze die dingen niet in europa leveren

1400 watt is een beetje veel voor de gemiddelde bassist. Daarvoor moet je een poweramp hebben vrees ik.

Laus
22 januari 2004, 22:24
Carvin is bezig met importeren naar Nederland.

die zou ik maar eens uitchecken.

topamps voor heel lage prijzen.

Lintpete
4 juli 2005, 16:30
Er is nu een importeur voor Europa. Een nederlands bedrijf:
www.gear4music.nl
Ik heb aan Dave van Avatar gevraagd of dit een officiële distributeur is en zijn antwoord:

HI yes, they are a new official distrbutor for us. Yes, they come with a warranty when purchased in Europe..THANks...dave

Alleen jammer dat de prijzen door transport, douane, marge en BTW een stuk hoger uitvallen. Een B210Neo is 399 euri tegenover $249 in de VS. Maar nog steeds een goede prijs als je leest hoe lyrisch iedereen is over Avatar. Voor die prijs heb je ook een VX van Hartke. Dan denk ik dat je met die Avatar veel beter af bent.
Nog geen contact opgenomen met gear4music.[/quote]