PDA

View Full Version : Ik zoek een MIDI schakelbare pedaalEFX looper, true bypass.



piezo
18 januari 2004, 13:38
Ik zoek een pedaalEFX looper:
- tenminste 4 loops (ALEX-1 bijv. heeft er maar 1)
- MIDI schakelbaar
- true bypass
- klein genoeg om in/op een floorboard te monteren
- 9 V DC gevoed

Bestaat dat, en waar kan ik het kopen?

Robbert
18 januari 2004, 23:48
Waarom perse MIDI?

LordRiffenstein
19 januari 2004, 09:04
Als het niet absoluut op een pedalboard moet dan kan je binnenkort mijn Kitty Hawk looper kopen. Die heeft 6 loops, behoorlijk transparant, werkt met midi maar hij is 19".

Als het op een pedalboard MOET dan is er bv de Axess Electronics GRX-4 http://www.axess-electronics.com/

niels5150
20 januari 2004, 10:11
ik heb er eentje te koop. Die axess electronics. Speciaal laten komen uit canada, maar doe er weinig mee. 4 loops, goude verbindingen, true bypass. Klinkt echt heel erg goed. En erg compact! zou 250 moeten kosten.
Als je geen midi wilt heb je tegenwoordig de combinator II van carl martin. 8 loops waarvan 2 een stereo return hebben. ook voedt hij al je pedalen.

als je interesse in die axess heb laat je maar een prive berichtje achter.

LordRiffenstein
20 januari 2004, 10:17
ik heb er eentje te koop. Die axess electronics. Speciaal laten komen uit canada, maar doe er weinig mee. 4 loops, goude verbindingen, true bypass. Klinkt echt heel erg goed. En erg compact! zou 250 moeten kosten.
Als je geen midi wilt heb je tegenwoordig de combinator II van carl martin. 8 loops waarvan 2 een stereo return hebben. ook voedt hij al je pedalen.

als je interesse in die axess heb laat je maar een prive berichtje achter.

Wou vrijdag bij Mario een GRX-4 bestellen en nu dit. Ben wel geinteresseerd maar aan de huidige dollar-koers is je prijs nogal aan de hoge kant!! Ik stuur je ff een PM!

piezo
20 januari 2004, 19:54
Die GRX-4 had ik inmiddels ook gevonden en de berichten erover zijn erg positief.
En waarom MIDI? Ik gebruik MIDI program changes om met 1 druk op een footswitch alles te schakelen: versterkers en versterkerkanalen, 19" multi-effekten, (gitaar)synthesizer. Nu dus nog pedaaltjes en andere zaken vóór de versterker.