PDA

View Full Version : mc carty hollowbody



funkadelic
18 januari 2004, 12:06
halo.

ik zag laatst op internet de gitaar van mn dromen de prs hollowbody, prachtige gitaar maar beetje prijzig :( ik had feedback rotterdam gemail voor de prijs: 4240 euro...hehe maar weet iemand van jullie misschien waar ik dat model goedkoper kan krijgen?
dank

-robbert-
18 januari 2004, 13:54
Duitsland

musik-produktiv.de

thomann.de

musik-service.de

musik-store.de

The Mule
18 januari 2004, 14:22
eBay USA

P****Fred
18 januari 2004, 15:03
denk datie hier in aanbieding staat...

http://www.musicstorekoeln.de/englisch/shop/produktinfo.asp?info=GIT0002160-000

funkadelic
18 januari 2004, 21:50
:-D super!!!!
ik ga er gelijk achteraan
wat vinden jullie eigenlijk van de gitaar?....

iam
18 januari 2004, 21:51
ik vind die van die link echt lelijk...

er stond laatst een prachtige te koop op advalvas.be

ik zal eens kijken of ie er nog opstaat...

P****Fred
18 januari 2004, 22:11
vind die van de site ook ni mooi

maja 't is wel de goedkoopste die ik nieuw al gezien heb...

funkadelic
18 januari 2004, 22:52
ja ach na, ik zoek zowiezo een semi-akoestishe maar ik vond dees de mooiste maar voor die prijs :-? en heeft ook mooi geluid.
is er eigenlijk ook een merk zoals epiphone met gibson voor prs?
of squire met fender? want ik kan geen namaak modellen vinden van prs

Anders Destium
18 januari 2004, 22:57
PRS heeft zelf de Student Edition modellen, maar die zijn er niet in de hollowbody-varianten.

Er zit ook een wereld van verschil tussen het échte werk en clones, het is niet zo dat een PRS vier keer zo goed is dan de goedkopere variant (die 4 keer zo goedkoop is, want er zijn bijna geen écht goedkope hollowbody's), maar je kunt ze altijd weer met relatief heel weinig verlies verkopen!

Ik weet alleen niet of het verstandig is om gelijk voor the real deal te gaan (PRS is de top) als je niet zeker weet of een gitaar zal bevallen :wink:

iam
18 januari 2004, 22:57
PRS heeft de SE-lijn uit korea oid maar maken geen hollowbody's...

hoeveel wil je uitgeven?
anders moet je ook een kijken naar een customshop... shamray bv :)
russisch, degelijk en goedkoop... zoek maar eens even op in de search van dit forum...
www.shamray.net

P****Fred
19 januari 2004, 09:07
dillion maakt mooie PRS hollowbody copy's

maar of ze goed zijn?

klik hier (http://www.dillionguitars.com/vseries/VDR450)

imlikeajungle
19 januari 2004, 10:15
hoeveel wil je uitgeven?
anders moet je ook een kijken naar een customshop... shamray bv :)
russisch, degelijk en goedkoop... zoek maar eens even op in de search van dit forum...
www.shamray.net

(effe off-topic: Vette dingen, die Shamrays :) Alleen opvallend dat er geen enkele SG bijzit...)

Back on-topic:

Misschien overwegen om naar New York te gaan met de huidige lage koers van de dollar - ik ken nog mensen die dat doen... 't Is maar een idee! En PRS rules echt immens hard :-D

-robbert-
19 januari 2004, 13:03
hoeveel wil je uitgeven?
anders moet je ook een kijken naar een customshop... shamray bv :)
russisch, degelijk en goedkoop... zoek maar eens even op in de search van dit forum...
www.shamray.net

(effe off-topic: Vette dingen, die Shamrays :) Alleen opvallend dat er geen enkele SG bijzit...)

Back on-topic:

Misschien overwegen om naar New York te gaan met de huidige lage koers van de dollar - ik ken nog mensen die dat doen... 't Is maar een idee! En PRS rules echt immens hard :-D

Je kunt elke soort gitaar laten maken bij shamray, dus ook een SG

funkadelic
19 januari 2004, 14:50
ik zie heel af en toe iemand met een prs dus dat leek me ook weer wat, want eerst wout ik een gibson sg maar ik zag dat veel mensen die gitaar hadden...speelt wel super en prachtig geluid, maar zoek ook wel iets origineels..ik wou misschien rond de 1500- 2000 uitgeven...ik zal ff op die sites kijken
bedankt!

:-D