PDA

View Full Version : iuventis - rock



dodoweirdo
18 januari 2004, 11:47
Ik heb weer wa opgenomen, ik speel alle instrumenten, zang etc en heb de drums ook zelf gemaakt. Ik heb wel geen echte lyrics (weges tijdsgebrek), dus hebk maar nen helen tijd hetzelfde zinneke ertusse gemixt. Geef wa comments over de opbouw, gitaarspel, zang enzo alstu?

http://onlinerock.com/musicians/kumn//iuventis3.mp3

the_trooper
18 januari 2004, 13:02
Ik vind dat je direct een duidelijke sfeer neerzet die goed bij het nummer past. Alleen de zang had wat mij betreft wat overtuigender (iets krachtiger) gemogen. Met variatie in vnl. drums zal het voor liefhebbers van het genre best een heel leuk nummer worden. Goed gedaan.

Hempo
18 januari 2004, 13:15
Het komt wat mat op mij over. De drums vind ik niet echt spannend klinken ofzo, ook de klank opzich niet, te hard, te fel ofzo.

Opbouw is wel geinig, alleen het komt op een of andere manier niet echt goed tot z'n recht denk ik.
Het tussenspel van de gitaar is enigzins onzuiver 2:30 - 2:40, stemmen is opzich wel leuk :)
Dat stukje daarna is leuk gedaan.

Maar het totaal brengt toch woorden op als saai/eentonig.

Br@mbo
18 januari 2004, 17:46
ik sluit me aan bij the_trooper, de sfeer is lekker maar dan slabbakt et wat en wordt het gauw eentonig

PS : http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=22440

MikeDirnt
20 januari 2004, 00:54
klinkt vervelend als je het met een koptelefoon luistert. vooral die snaredrum

El Capitain
20 januari 2004, 03:04
Wow, dit is wel een lekker nummer!
De opbouw heerlijk sferisch, niet overdreven gitaar gespeeld maar gewoon daar waar het nodig was. Dat loopje vanaf 2:30 is inderdaad misschien niet helemaal zuiver, maar de bedoeling ervan is wel erg lekker...het voegt iets toe.
De drums zijn op een gegeven moment, zoals al gezegd wel wat vervelend, klinkt te eentonig...te mechanisch ook misschien. Die snaredrum is iets te fel inderdaad. Ik zou er ook een hihat bijgooien als je toch bezig ben, dat breekt het net iets meer...maar goed, dat is mijn mening.

-robbert-
20 januari 2004, 12:38
Ik vind het echt heel mooi