PDA

View Full Version : Super Reverb voor 200€????



iam
17 januari 2004, 20:11
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/15504.htm

dit lijkt me een koopje :o :o :???:

TEXT:


Fender Super Reverb gitaar versterker, met 4 luidsprekers.Tegen elk aannemelijk bod vanaf 200 Euro.

Franc
17 januari 2004, 21:07
Inmiddels staat er al 450, dus een koopje is het niet meer :(

jpb
17 januari 2004, 21:11
verkoper gaat er vanuit dat er genoeg geinteresseerden rondlopen om er een goede prijs voor te krijgen. Vgl. met "No Reserve" op eBay. Ik denk dat 'ie voor veel meer dan nu geboden is weg gaat, tenminstte, als het idd er een goede/originele SR is.

iam
17 januari 2004, 22:06
Inmiddels staat er al 450, dus een koopje is het niet meer :(

450 is toch nog altijd een koopje hoor

Franc
17 januari 2004, 22:42
Naja, ik heb er ook geen verstand van.
:-D

Hempo
17 januari 2004, 23:08
Onder de 200 euro is gratis advertentie plaatsen. Ga je er boven dan moet je iets van 3 euro dokken, geloof ik.

nicoverduin
17 januari 2004, 23:09
Ik zie 'm nog wel de 1000 euro halen als het een originele is.
Nico

iam
17 januari 2004, 23:15
Onder de 200 euro is gratis advertentie plaatsen. Ga je er boven dan moet je iets van 3 euro dokken, geloof ik.

het is 6€ en daarvoor heeft ie het niet gedaan want hij is gestart vanaf 200 ;)

Franc
17 januari 2004, 23:16
Als dat de reden is, is het wel een enorme krentenkakker.
Een amp voor 1000 euro verkopen en niet die 3 euro willen betalen.
Waarschijnlijk wordt hij er nog wel op aangesproken.
Zo makkelijk kom je niet onder die regel van marktplaats uit denk ik.

nicoverduin
17 januari 2004, 23:19
Ik denk dat ze hem er nog wel uitlichten. Kan effe duren. Ik werd in het verleden er elke keer uitgehaald als ik op zoek was naar "sloopversterkers". En hier komt iemand effe met een versterker die een godsvermogen waard is.
Nico

Al
18 januari 2004, 01:43