PDA

View Full Version : Super Reverb voor 200€????



iam
17 januari 2004, 20:11
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/15504.htm

dit lijkt me een koopje :o :o :???:

TEXT:


Fender Super Reverb gitaar versterker, met 4 luidsprekers.Tegen elk aannemelijk bod vanaf 200 Euro.

Franc
17 januari 2004, 21:07
Inmiddels staat er al 450, dus een koopje is het niet meer :(

jpb
17 januari 2004, 21:11
verkoper gaat er vanuit dat er genoeg geinteresseerden rondlopen om er een goede prijs voor te krijgen. Vgl. met "No Reserve" op eBay. Ik denk dat 'ie voor veel meer dan nu geboden is weg gaat, tenminstte, als het idd er een goede/originele SR is.

iam
17 januari 2004, 22:06
Inmiddels staat er al 450, dus een koopje is het niet meer :(

450 is toch nog altijd een koopje hoor

Franc
17 januari 2004, 22:42
Naja, ik heb er ook geen verstand van.
:-D

Hempo
17 januari 2004, 23:08
Onder de 200 euro is gratis advertentie plaatsen. Ga je er boven dan moet je iets van 3 euro dokken, geloof ik.

nicoverduin
17 januari 2004, 23:09
Ik zie 'm nog wel de 1000 euro halen als het een originele is.
Nico

iam
17 januari 2004, 23:15
Onder de 200 euro is gratis advertentie plaatsen. Ga je er boven dan moet je iets van 3 euro dokken, geloof ik.

het is 6€ en daarvoor heeft ie het niet gedaan want hij is gestart vanaf 200 ;)

Franc
17 januari 2004, 23:16
Als dat de reden is, is het wel een enorme krentenkakker.
Een amp voor 1000 euro verkopen en niet die 3 euro willen betalen.
Waarschijnlijk wordt hij er nog wel op aangesproken.
Zo makkelijk kom je niet onder die regel van marktplaats uit denk ik.

nicoverduin
17 januari 2004, 23:19
Ik denk dat ze hem er nog wel uitlichten. Kan effe duren. Ik werd in het verleden er elke keer uitgehaald als ik op zoek was naar "sloopversterkers". En hier komt iemand effe met een versterker die een godsvermogen waard is.
Nico

Al
18 januari 2004, 01:43
Ik denk dat ze hem er nog wel uitlichten. Kan effe duren. Ik werd in het verleden er elke keer uitgehaald als ik op zoek was naar "sloopversterkers". En hier komt iemand effe met een versterker die een godsvermogen waard is.
Nico

Zo te zien heeft hij die 6 Euro ad-kosten betaald. Het kan een Super-koopje zijn. Details niet voorhanden dus in feite maar weinig over te zeggen. Zou leuk zijn als de toekomstige eigenaar zich hier meldde.

Al

Al
18 januari 2004, 01:43
Ik denk dat ze hem er nog wel uitlichten. Kan effe duren. Ik werd in het verleden er elke keer uitgehaald als ik op zoek was naar "sloopversterkers". En hier komt iemand effe met een versterker die een godsvermogen waard is.
Nico

Zo te zien heeft hij die 6 Euro ad-kosten betaald. Het kan een Super-koopje zijn. Details niet voorhanden dus in feite maar weinig over te zeggen. Zou leuk zijn als de toekomstige eigenaar zich hier meldde.

Al

iam
18 januari 2004, 13:31
godverdomme die lul van een Lieven Jacobs heeft er al op geboden...
550€

wil iemand die handelaar er eens uithalen? :evil:

nicoverduin
18 januari 2004, 13:33
Ik verwacht nog steeds min. 1000 euro.
Nico

PeArLjAm
18 januari 2004, 13:39
ik denk dat die man gewoon geen idee heeft hoeveel zon ding waard is en hem al een paar decennia op zolder heeft staan ofzo :) Wel raar want een zoektochtje op internet en je weet hoeveel zon versterker ongeveer waard is. Maargoed, weet niet of het een blackface of silverface is anders haalt hij net als nico al zegt de 1000 euro wel.

Hempo
18 januari 2004, 13:50
het is 6€ en daarvoor heeft ie het niet gedaan want hij is gestart vanaf 200 ;)

ohja je hebt gelijk, wat een mongool :)

Mr.Jay
18 januari 2004, 14:45
[quote="iam"]http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/15504.htm
dit lijkt me een koopje :o :o :???:


zéker als het zo'n fijne R.I. is.
JaY

jpb
18 januari 2004, 16:43
zéker als het zo'n fijne R.I. is.
JaY

Haha, niet eens aan gedacht. Dat zal je meemaken; koop je hem voor 2000,- euro en dan blijkt het een RI :o :-?

Franc
18 januari 2004, 16:58
Dat kan niet, want dan hoort ie hier niet thuis :-D
Dan moet het topic verplaatst worden naar moderne versterkers.... ;)

Al
18 januari 2004, 18:16
Dat kan niet, want dan hoort ie hier niet thuis :-D
Dan moet het topic verplaatst worden naar moderne versterkers.... ;)

Het is wel een oud model.

Al

Franc
18 januari 2004, 18:20
Wat is oud? Is oud vintage?

Al
18 januari 2004, 18:26
Wat is oud? Is oud vintage?

Die Italiaanse gitaarspeakerboys van Jensen noemen zich vintage.....
De overeenkomst met oude Jensen uit de US is alleen maar de vormgeving en het typenummer.

Vintage betekend oud, klassiek. Kan je een hoop bij betrekken op die manier.

Al

sash
18 januari 2004, 20:03
zéker als het zo'n fijne R.I. is.
JaY

Jaaaa, want dat zijn van die vreselijke versterkers, klinken nergens naar :-? :roll:

PeeVee
19 januari 2004, 14:40
Jaaaa, want dat zijn van die vreselijke versterkers, klinken nergens naar
Klopt... maar het schijnen dan m.n. de Marshall RI's te zijn die echt helemaaaaaaaaaaaaaaal niet klinken :wink:

Hoezo? :razz:

iam
19 januari 2004, 15:58
en nu heeft die eikel van een Koen Meeus erop geboden...

nog een handelaar

sash
19 januari 2004, 19:14
Jaaaa, want dat zijn van die vreselijke versterkers, klinken nergens naar
Klopt... maar het schijnen dan m.n. de Marshall RI's te zijn die echt helemaaaaaaaaaaaaaaal niet klinken :wink:

Hoezo? :razz:

Tsss :D

nicoverduin
19 januari 2004, 19:48
en nu heeft die eikel van een Koen Meeus erop geboden...

nog een handelaar

Ik gok nog steeds op minimaal 1000 euro.
Nico

philbee
19 januari 2004, 22:39
heeft iemand al een idee wat het voor een is en misschien wel belangrijker in welke staat. Mijn maat Jules heeft in Veenendaal 1 jaar geleden een BF "carcas" (hij dee het nog maar vraag niet hoe) verkocht voor 600 euro. Een RI zou ik in prima staat nog niet willen hebben voor dezelfde prijs.

philbee
19 januari 2004, 22:41
heeft iemand al een idee wat het voor een is en misschien wel belangrijker in welke staat. Mijn maat Jules heeft in Veenendaal 1 jaar geleden een BF "carcas" (hij dee het nog maar vraag niet hoe) verkocht voor 600 euro. Een RI zou ik in prima staat nog niet willen hebben voor dezelfde prijs.

gr
Phil

philbee
19 januari 2004, 22:42
voor het geval de 1e keer niet duidelijk was

sash
20 januari 2004, 00:49
Hey Phil,

Long time no see!

Er staat een telefoonnummer bij. Was wel van plan te bellen, gewoon uit nieuwsgierigheid van wat voor een het is, maar nog steeds niet gedaan...
Toch maar es doen dan :)

philbee
20 januari 2004, 01:28
hey sas wazzup?
ga jij naar dat feest van Nico Bravenboer 3 april? Speelt oa Tony Spinner, Juke Joints etc, Jules en ik komen ook.

betr SR is volgens mij 100% fake

sash
20 januari 2004, 16:11
hey sas wazzup?
ga jij naar dat feest van Nico Bravenboer 3 april? Speelt oa Tony Spinner, Juke Joints etc, Jules en ik komen ook.


Ja ik zag het, kom zeker weten kijken, is bij mij om de hoek :)

Maar als Julian Sas gaat spelen vlucht ik ff naar buiten, anders kots ik dalijk over de vloer daar. :D
Idem dito voor Rob Orlemans. :)

Hoe staat het met de bandvorming? Ga je nog wat doen met Jules, Peter en Stan?

Edit: mail maar ff, anders wordt het weer zo offtopic.

iam
20 januari 2004, 16:35
had je al gebeld sas?

sash
20 januari 2004, 17:26
had je al gebeld sas?

Ja maar werd niet opgenomen. Probeer het vanavond nog een keer.

iam
22 januari 2004, 10:27
nog nieuws? :p

philbee
22 januari 2004, 10:51
Peevee had ook geboden zag ik,
en Pleun wat is het voor ding?

PeeVee
22 januari 2004, 15:55
Peevee had ook geboden zag ik, en Pleun wat is het voor ding?
Ik weet het niet, heb die gast gevraagd maar krijg geen antwoord dus zal wel een hoax zijn.

Ik vind trouwens 600 Euro voor een reissue nog wel OK, ruk ik desnoods die printplaten er een keer uit en zet er een component boardje in en twee andere speakertjes en dan is dat vast wel te pruimen hoor.

Iedere keer kom ik weer tot de conclusie dat een Super Reverb de amp voor mij is en het idee dat ik ooit (de komende 30 - 40 jaar) zonder zou komen te zitten staat me erg tegen. Mijn dochtertje van 6 maanden is ook een guitar (letterlijk) babe, b.v. gek op b.v. Santana. Als ze wat ouder is hoop ik dat ze dat ook in overdrachtelijke zal worden (hoeft niet hoor, dat mag ze fijn zelf uitzoeken) dus paps heeft er weer een goed excuus bij om het huis nog voller te laden met amps 'n' guitars 8-)

philbee
22 januari 2004, 16:25
niet voor het een of ander, maar ik heb nog een SF Super Reverb 45 W met master die ik verkoop, als iedereen hier loopt te 'guessen' naar die van markplaats en er al 1000 € geroepen wordt zonder te weten wat het is denk ik dat jullie mij maar eens moeten contacteren. Ik zweer toch bij mijn Twin....... bedankt nog Pleun.

SteavisSmokin
22 januari 2004, 16:26
LOL @ peevee.... :-D

SteavisSmokin
22 januari 2004, 16:26
hoeist trouwens met jou phil, echt al lang niet meer gesproken? HOeist met de muziek??

philbee
22 januari 2004, 16:53
yooooooooooooooo Steavis,

tja goed, hoe lang heb je om alles te vertellen wat in de laatste maanden gebeurd is, tour met Steve Lukather, Jan Akkerman, More Experience, alweer bezig met de tour van dit jaar, onze band is uitelkaar, danweer met dezelfde mensen (zonder Daan) bijelkaar, KINGS OF RHYTHM, heten we nu, binnekort nog wat gastrollen bij Tony Spinner (2e gitarist van Toto), dus, plenty. Hoe ist met jou band en met je gezondheid ?

philbee
23 januari 2004, 19:36
niemand heeft het meer over die advertentie van markplaats is appie zwart misschien een oplichter, aaah nee toch.

zo hebben we er nog eens een gehad hoe heette die ook weer BFace of zoiets.

philbee
24 januari 2004, 14:19
kreeg een mailtje van Mijnheer Zwart dat zijn SR verkocht is. De ad is ook verwijderd. Iemand van ons ? Of was het toch een fake?

nicoverduin
24 januari 2004, 17:26
Nou ik niet. Ik bouw 'm liever.
Nico :-D :-D :-D

Al
30 januari 2004, 19:10
WIE HEEFT HEM??

Is er iemand hier die wel info over die amp had ontvangen?
Misschien was het een hengelaar om de markt te polsen.

Ik kreeg trouwens ook alleen maar te horen dat ie verkocht was.

Al

philbee
30 januari 2004, 22:31
volgens mij 100% fake.

Fender versterker met 4 speakers, haha,
niemand kent hem, niemand heeft ooit iets van hem gehoord tijdens de verkoop en nu is ie in een keer verkocht.

kunnen jullie je nog herinneren een jaar of wat geleden die 63'er rooie Strat, op marktplaats,

zeg maar een soort Brötchen Affe Geschichte

PeeVee
19 februari 2004, 18:08
volgens mij 100% fake

Welja... bovendien... wat moet ik met 3 Super Reverbs...


Fender versterker met 4 speakers, haha
Klopt... zitten er vier in ja...


niemand kent hem, niemand heeft ooit iets van hem gehoord
Misschien omdat iemand hem meteen het dubbele heeft geboden en erheen is gereden?! (lang leve de leasebak)


jaar of wat geleden die 63'er rooie Strat, op marktplaats
Nouja, zo best is ie nou ook weer niet hoor... :-D


zeg maar een soort Brötchen Affe Geschichte
Een aap met 4 speakers... :wink: