PDA

View Full Version : Buizencombo met goede clean 30-50 watt gezocht



Fuhgawz
17 januari 2004, 18:25
De titel zegt eigenlijk al alles. Ik wil van mijn oefenversterkertje upgraden naar een leuke buizencombo. 30 watt is al meer dan voldoende vermogen en boven de 50 watt wil ik echt niet uitkomen. Ik wil maximaal 800 euro uitgeven, maar het liefst rond de 500-600 euro.
Ik zoek in eerste instantie een versterker met een goede cleane sound om pop/rock mee te spelen aangezien ik distortion ook uit pedalen kan toveren, hoewel een goede distortion ook niet weg is natuurlijk.
Kent iemand leuke buizencombo's die hieraan voldoen?

Negative K3 fan
17 januari 2004, 18:46
die nieuwe fenders, dedvilles enzo. Al weet ik de prijs niet meer precies.

iam
17 januari 2004, 19:00
de rivera r55 die ik ga kopen binnekort :D (je hoeft niet te zoeken... is bijna niet verkrijgbaar en kost nieuw 1400€)

lekker exclusief, mooi en goede sound :D (heb hem wel zelf nog niet gehoord :oops: )

http://www.rivera.com/images/rseries_55_black.jpg


NU EVEN SERIEUS:

je kan uitkijken naar een Thunder combo van Engl... schijnen een goede clean te hebben en nog eens een goede distortion ook :)
er staat 1tje op muziek.2dehands.nl en nieuw kost ie iets rond de 850€

http://www.netzmarkt.de/thomann/prodbilder/160991.jpg

bluesmarcel
17 januari 2004, 19:51
Peavey Classic serie klinkt goed. Vooral de Classic 50 4*10 heeft een mooi warm geluid. :amp:

Door de mastervolume kun je de zaak in de hand houden

De mijne heb ik 2e hands gekocht voor EURo 460 vai Ebay

cas121
17 januari 2004, 23:29
how about a multitone?

lekker veelzijdig, superclean en 2dehands ook bnijna betaalbaar

andy
17 januari 2004, 23:40
Ik zou voor de Engl thunder gaan. Klinkt goed en ook nog eens lekker modern. Schijnt wel weer veel beter te klinken met een extra speakercab.

Mitch
17 januari 2004, 23:56
In jouw prijsklasse zou ik zeker naar de Laneys gaan kijken. Hoe de types allemaal heten weet ik niet meer, maar afgezien van een budget speaker zijn het heel behoorlijke amps.

andy
18 januari 2004, 01:31
In jouw prijsklasse zou ik zeker naar de Laneys gaan kijken. Hoe de types allemaal heten weet ik niet meer, maar afgezien van een budget speaker zijn het heel behoorlijke amps.

Vooral budget aansluitingen........... :evil:
Verklaring: Ik vind het niet kunnen dat het schuifje tussen aansluiting vanuit amp naar box en dan speaker al na 2 jaar het op geeft....... Gaat om Laney zanginstallatie.

maylingjv
18 januari 2004, 11:13
Ashdown peacemaker gitaarversterker is class a EL84 lampen kost geen drol voor de kwaliteit dat je krijgt,klinkt beter en minder schel dan de doordeweekse vox en meer mogelijkheden en het clean kanaal is echt warm en sprankelend,der zijn revieuws op harmony central,maar mischien dat je voor je budget een 2dehandse koch twintone kan vinden ofzo...

Fuhgawz
18 januari 2004, 16:30
Op marktplaats staat een Peavey Classic 30 watt buizenversterker voor 450 euro. Zou dat wat zijn?

iam
18 januari 2004, 17:18
Op marktplaats staat een Peavey Classic 30 watt buizenversterker voor 450 euro. Zou dat wat zijn?

dat is denk ik toch aan de dure kant!
je ziet voor dat bedrag vaak een classic 50 langsgaan...

GuitarMaster
21 januari 2004, 17:48
Ik heb hier nog een marshall jcm800 combo staan, mail me maar als je interesse hebt: jascha26@hotmail.com

Anders Destium
23 januari 2004, 23:27
Misschien is een 2ehands Koch Twintone wat voor je:

Uitstekende clean, lekkere scheur en met ingebouwde powerbreak waardoor je hem ook als 25W versterker kunt gebruiken. Die laatste functie werkt er samen met de lead-ritme schakeling voor dat je nooit problemen hebt met buren maar toch een lekker geluid hebt!

Zeker een aanrader, alleen zijn er niet veel mensen die deze versterker wegdoen.