PDA

View Full Version : Richtlijnen voor het openen van een topic!!!



Br@mbo
17 januari 2004, 17:52
Hier enkele richtlijnen betreffende het openen van een nieuw topic om je muziek te showen.De bedoeling is om het subforum Sounds wat overzichtelijker te maken,want er zijn veel mensen die hun topic gewoon 'demo' of 'mp3' noemen. Ik , en hopelijk ook andere gebruikers zouden het een vooruitgang vinden als dat niet zo was.

Enkele verzoeken/rules om het wat overzichtelijk te houden in dit subforum:

Oké, waaaah leuk, ik heb iets opgenomen en ik wil het posten

=> Het bestand zelf kan best geen wav file zijn , er zijn niet veel mensen die een file van +- 30 mb zullen downloaden om jou aan het werk te horen.

=> Zoals ik al zei, zijn de topictitels niet echt verklarend ( daarmee bedoel ik titels als 'demo' 'mp3' 'probeersel' 'brouwsel' 'stukje van me ' 'nummertje' etc.)

Daarom wordt jullie verzocht om de titel kort maar bondig te maken:

TITEL - BAND ( evt. genre ) dus , voor de blondjes onder ons bijvoorbeeld "The Concept of Cheese - Wouter Bosch (speedmetal)"

Indien je geen naam voor je nummer hebt dan kun je gewoon het genre als topictitle gebruiken.

In je post zelf kun je dan dingen als gear en andere belangrijke info meegeven. Ik dank jullie voor het meewerken aan een nettere sound :p

Oké, waaaah leuk, die gast heeft wat opgenomen en ik vind het goed / ik vind dat dit en dit beter kan/ ik vind het afschuwelijk

=> oke , heel erg fijn , geef alstublieft commentaar op de persoon , daar is dit forum ook voor. Maar post geen reply als : ' :P phat, man' of ' :evil: djeez leer spelen'

geef goed onderbouwde commentaar, met een smilie weet de topicstarter niets meer dan jouw oppervlakkige mening zonder onderbouwing.

--------------------------------------------------------------------------


Als je dat geen goed idee vindt kun of nog op- en aanmerkingen hebt , gelieve dan te mailen naar bramdemulder[apenkont]hotmail.com of gewoon te replyen.

EagleEye
18 februari 2004, 21:57
Rich -->T<-- lijnen ;)

Br@mbo
19 februari 2004, 07:26
oeeeeew , shit , deze is erg lomp :p
ik zie dit topic iedere dag , nog nooit die kemel gezien :oops:

thanks voor het melden

Luc-O
23 juni 2004, 18:49
thanks voor het melden

...maar doe je er ook wat aan??? :D :D

Br@mbo
29 juni 2004, 10:31
tja , het lukt me niet dat aan te passen ( forum heeft nog naweeën van de 'groote crisis' blijkbaar)
richlijnen klinkt best wel mooi :p

wanna1
12 juli 2004, 23:00
waar is mijn replytje gebleven ????
hij pikt hem steeds niet op
en dan ineenkeer 10 X