PDA

View Full Version : Nothing Wrong - Cantrip



Mitch
17 januari 2004, 17:36
Sinds eind vorig jaar zit ik in een nieuwe band, waar op mij de zware taak rust de veel te vroeg overleden gitarist te 'vervangen'. Niet helmaal het goede woord, maar goed....
Ik vind het een geweldige band en wil dus graag mijn blijdschap delen :D

Hier een mp3 van de CD die binnenkort uitkomt.
Nogmaals, dit ben ik dus niet zelf, maar ga dit live wel doen 8-)

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/nothingwrong.mp3

Mitch
18 januari 2004, 00:08
O ja, foutje. De Band heet dus Cantrip en het liedje Nothing Wrong en is de opener van de CD.
Herstart van de site volgt binnenkort....


Zo, nu voldoe ik weer aan alle moderne eisen van "Sounds" :wink:

Br@mbo
18 januari 2004, 09:41
dankje voor je medewerking :D kheb ff de topictitle aangepast ook.

Die band heeft echt een zalige sound , nogal alternatief maar toch herkenbaar , ik wacht vol verlangen samples met de nieuwe gitarist af :D

Way to go , Cantrip

El Capitain
19 januari 2004, 00:38
Ik wens je veel succes in Cantrip. Via een ander forum 'kende' ik de overleden gitarist en heb van de vorige demo (Radio Night) wel genoten en ik heb ook al aangegeven de nieuwe CD te willen bestellen.
Ik ben blij om te horen dat Cantrip doorgaat...

Mitch
19 januari 2004, 13:26
Hé, da's leuk om te horen !
Br@mbo for liking the song and sound, Capitain for knowing the man himself.... F1 forum toevallig ?
Als je Radio Night al leuk vond zul je zeker verrast zijn door Zest, het nieuwe album. Persoonlijk vind ik ze vooral op compositie-gebied echt gegroeid. Mooi volledig boekje erbij ook trouwens. Ze worden nu geperst als het goed is !

El Capitain
20 januari 2004, 02:47
Capitain for knowing the man himself.... F1 forum toevallig ?


Jep, nog wel eens tijdens een meeting een biertje met de beste man gedronken. Ook bekend op het F1forum?

Hempo
20 januari 2004, 10:57
klinkt goed! Goede zang ook. Leuke opbouw, en melodie en gitaarpartijen zijn dik in orde!
succes!

Mitch
20 januari 2004, 19:24
Thanx Hempo ! Ik ben er ook erg blij mee dat ik deze band gevonden heb.... :dance:

El Cap: ben daar zelf niet bekend, maar weet inmiddels van de voorkeuren van wijlen Willum. :zz:

Br@mbo
20 januari 2004, 19:31
je moet weten ,normaal gezien ben ikzo'n demosong na 2 keer echt kotsbeu , maar deze hier staat nog altijd in mn playlist :D

als er nog demo's komen ( of een cd release of site ofzo )

zeker posten!

Mitch
20 januari 2004, 22:32
http://smilies.crowd9.com/contrib/corky/corkysm60.gif


Site en CD komen er beide aan, zal ze zeker posten !